Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku myynyt tai ostanut Emmy.fi:ssä? Itse en sinne enää erehdy - onko jollain muunlaisia kokemuksia?

Vierailija
30.12.2020 |

Laitoin sinne myyntiin merkkikengät, joista totesin yhden käytön jälkeen että ovat itselleni liian isot. Hinta kengillä on noin 120 euroa, tosin olin itse maksanut alessa noin 95 euroa. Jos Emmy olisi ne saanut myytyä, olisin saanut niistä reilut 20 euroa - ei mitään järkeä! Kuntoluokituskin tuntui täysin hihasta revityltä, se oli "käyttökuntoinen" ja "pinta kulunut" - ei todellakaan pitänyt paikkaansa, sillä en ollut tuon yhden kerran jälkeen niitä käyttänyt. Aika järkyttävän iso kate heille olisi tullut näistäkin! Jatkossa myyn itse vaikka Torissa.

Jäin ihmettelemään miten tällainen voi kannattaa kun en ainakaan itse sinne enää toista kertaa mitään laita myyntiin. Ehkä jollain on sitten toisenlaisiakin kokemuksia?

Kommentit (583)

Vierailija
501/583 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein Emmyyn kaksi kassillista vaatteita. Toisen sisältö myytiin saman tien. Toinen kassi ei ikinä ilmaantunut myyntiin, eikä Emmy suostunut korvaamaan sitä. Olisi kiva tietää, ketkä noita nk. kadonneita vaatteita nyt käyttävät ja mistä he ovat ne ostaneet. Mutta en siis suosittele Emmyä. 

Vierailija
502/583 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä siinä onkin veeemäistä suorastaan kun laitat sinne aidon merkkituotteen mille laittavat kohtuuhinnan.

Yllättäen sen hinta putoaa kun ollut myynnissä jonkun viikon, ja joku käyttää siihen vielä alennuskoodin joka miinus 20 tai 25 %. Kun on tuhannen € arvoinen luksusbrändin laukku, niin tuollainen 20 tai 25 % on aika suuri osuus siitä joten myyjän osuus putoaa saman tien. Typerästi suunniteltua bisnestä etenkin luksusbrändien suhteen ja eräs ystäväni epäili että hänen tuotteensa olisi kiertänyt somekuvattavana ja palauteltu edes takaisin. Pyysi selvitystä, jota ei koskaan saanut.

Tuon takia kukaan ei varmaan enää laita sinne mitään luksuslaukkuja myyntiin?

Onko kellään hyviä vinkkejä missä luksuslaukkuja kannattaisi myydä? Minulla yksi LV kassi, yksi Celinen pikkulaukku ja Hermesin korttilompakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/583 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmy on paras kauppa. Typerät mammat täällä valittaa, kun likaisista ja kulahtaneista ryysyistä ei saa uuden hintaa.

Vierailija
504/583 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä siinä onkin veeemäistä suorastaan kun laitat sinne aidon merkkituotteen mille laittavat kohtuuhinnan.

Yllättäen sen hinta putoaa kun ollut myynnissä jonkun viikon, ja joku käyttää siihen vielä alennuskoodin joka miinus 20 tai 25 %. Kun on tuhannen € arvoinen luksusbrändin laukku, niin tuollainen 20 tai 25 % on aika suuri osuus siitä joten myyjän osuus putoaa saman tien. Typerästi suunniteltua bisnestä etenkin luksusbrändien suhteen ja eräs ystäväni epäili että hänen tuotteensa olisi kiertänyt somekuvattavana ja palauteltu edes takaisin. Pyysi selvitystä, jota ei koskaan saanut.

Tuon takia kukaan ei varmaan enää laita sinne mitään luksuslaukkuja myyntiin?

Onko kellään hyviä vinkkejä missä luksuslaukkuja kannattaisi myydä? Minulla yksi LV kassi, yksi Celinen pikkulaukku ja Hermesin korttilompakko.

Tuollaiset kannattaa heittää UFF:n laatikkoon. Ja jatkossa sitten käytät rahat fiksummin.

Vierailija
505/583 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin meni konkurssiin Rekki joka oli myyty virolaisille. Rekin jäljiltä jäi Nokialle suuri tehdashalli täynnä tavaraa joista suurta osaa ei enää pystytty yhdistämään myyjiin (koska ne oli jo purettu eikä kukaan saanut selvää "kirjanpidosta").  Viimeisenä saapuneet purkamattomat lähetykset pystytiin ja ne sai lunastaa takaisin omalla kustannuksella. Loput jaettiin eri hyväntekeväisyystoimijoille.

Sitten meni konkurssiin Vähänkäytetty jonka varasto on Virossa. Konkurssipesä ei hyvitä myyjille sentin senttiä, koska sillä on suuret velat. Tavarat voi lunastaa takaisin omalla kustannukselle.

Entäs sitten Emmy joka hehkuttaa menestystään joka mediassa? Emmyn liiketulo ( mitä yritystoiminnasta oikeasti jää viivan alle) oli viime vuonna  MIINUS 649 000 €. Firman taloustiedot löytää netistä.

Vierailija
506/583 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmyyn ei koskaan milloinkaan ikinä myyntiin mitään. Eniten ihmettelen sitä, että hyvät käyttämättömät vaatteet eivät ikinä ilmaantuneet myyntiin "huonon kuntonsa" takia. Jokunen vaate myytiin alhaisella hinnalla. Myy itse Torissa tms saat jotain hintaa vaatteillesi. Hirveä pulju! 

Vierailija
507/583 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin meni konkurssiin Rekki joka oli myyty virolaisille. Rekin jäljiltä jäi Nokialle suuri tehdashalli täynnä tavaraa joista suurta osaa ei enää pystytty yhdistämään myyjiin (koska ne oli jo purettu eikä kukaan saanut selvää "kirjanpidosta").  Viimeisenä saapuneet purkamattomat lähetykset pystytiin ja ne sai lunastaa takaisin omalla kustannuksella. Loput jaettiin eri hyväntekeväisyystoimijoille.

Sitten meni konkurssiin Vähänkäytetty jonka varasto on Virossa. Konkurssipesä ei hyvitä myyjille sentin senttiä, koska sillä on suuret velat. Tavarat voi lunastaa takaisin omalla kustannukselle.

Entäs sitten Emmy joka hehkuttaa menestystään joka mediassa? Emmyn liiketulo ( mitä yritystoiminnasta oikeasti jää viivan alle) oli viime vuonna  MIINUS 649 000 €. Firman taloustiedot löytää netistä.

Emmy on kasvuyritys, joka hakee lyhyellä aikavälillä kasvua kannattavuuden kustannuksella. Taustalla on mm. pääomasijoittajia, jotka ymmärtää yrittäjyydestä varmasti enemmän kuin mammapalstan ruikuttajat.

Vierailija
508/583 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joska en tykkää nimistä Emmi, Enni, Emma.

Vierailija
509/583 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania vaatteita 20 %:n alella koodilla OCTOBER24. Emmy on ihana. Täytyykin tehdä taas ostoksia.

Vierailija
510/583 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmyyn on kohdistettu putinistien toimesta armoton disinformaatio-kampanja. Meidän tulee ymmärtää asia ja jättää haukkujien trollaaminen omaan arvoonsa. Emmy on kunniallinen sinivalkoinen yritys. Ja se harmittaa noista palstalla kirjoittavia Johan Bäckmanin aatetovereita.

Vierailija
511/583 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania vaatteita 20 %:n alella koodilla OCTOBER24. Emmy on ihana. Täytyykin tehdä taas ostoksia.

Ai taas on alekamppis? Noita on ollut tänä syksynä usein, ihan viikon parin välein.

Ei taida tavara muuten liikkua, jos liikkuu tuollakaan tavoin?

Vierailija
512/583 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele Emmyä. Olen useamman kerran lähettänyt hyväkuntoista vaatetta ja asustetta myyntiin. Välillä hinnoittelu on aivan alakanttiin, välillä hylkyyn menee täysin ehjät ja hyvät tuotteet. Käteen ei jää myöskään paljoa provikoiden vuoksi.

Kannattaa myydä itse kirpparilla.

Vierailija
513/583 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä  olen  ostanut  Emmysta  muutamia  kertoja  ja  joka kerta olen ollut  tyytyväinen  ostamaani. 

En ole myynyt mitään  , vaan   pelkästään  ostanut  sieltä  ja ostan joskus  vielä  tulevaisuudessakin.

Vierailija
514/583 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan ulkomaille töihin ensi vuoden puolella, ja olen saanut myytyä paljon merkkivaatteita tuolla, suurin osa uudenveroisia tai hyviä. Järjestelemisessä paljon hommaa muutenkin, joten ihan ok että joku myy vaatteet ja asusteet.

Saisi olla enemmän Sellpyn kaltainen jossa myydään myös merkkituoksupulloja ja merkkikoruja, sillä niitä riittäisi myös myyntiin ja kierrätykseen, ja niille olisi varmaan kysyntää.

Vierailija
515/583 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä suurin huijarifirma tämä Emmy. Enemmän saat rahaa tavallisella kirppiksellä vaikka myisit 10 % hinnalla mitä Emmyssä hinnoittelevat.  Edullisimmista vaatteista et saa itsellesi senttiäkään. Etkä myöskään kalliista vaatteista,, jos (ja kun) eivät mene kaupaksi. Myyvät lopussa suurella alennuksella niitä ja sinulle ei tule mitään... Lisäksi nyt muuttivat sääntöjään ja eivät palauta edes myymättömiä vaatteita.

Kunnon merkkivaatteista niillä ei ole myöskään mitään kokemusta / ammattitaitoa. Palauttivat aitoja virheettömiä Louis Vuittonin yms vaatteita, onneksi Stockmanin kirppiksellä ne sain myytyä.

Vierailija
516/583 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä suurin huijarifirma tämä Emmy. Enemmän saat rahaa tavallisella kirppiksellä vaikka myisit 10 % hinnalla mitä Emmyssä hinnoittelevat.  Edullisimmista vaatteista et saa itsellesi senttiäkään. Etkä myöskään kalliista vaatteista,, jos (ja kun) eivät mene kaupaksi. Myyvät lopussa suurella alennuksella niitä ja sinulle ei tule mitään... Lisäksi nyt muuttivat sääntöjään ja eivät palauta edes myymättömiä vaatteita.

Kunnon merkkivaatteista niillä ei ole myöskään mitään kokemusta / ammattitaitoa. Palauttivat aitoja virheettömiä Louis Vuittonin yms vaatteita, onneksi Stockmanin kirppiksellä ne sain myytyä.

Eivät palauta?? Siis eikö omalla kustannuksellakaan saa niitä myymättä jääneitä tuotteita takaisin?

Vierailija
517/583 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin kerran pari kassillista vaatteita, en myy enää koskaan. Jakoivat alennuskoodeja ostajille, jolloin lähes käyttämättömät Marimekon vaatteet menivät muutamilla euroilla. 

Olen edelleen Emmyn sähköpostilistalla, niin nyt huomasin, ettei alle 7 euron vaatteista myyjä saa enää mitään. Tuotto kokonaan Emmylle. Monikohan vaate nyt sitten hinnoitellaan seitsemään euroon...

Emmystä kannattaa ostaa, ei myydä.

Vierailija
518/583 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAROITUS!!!

ÄLÄ LAITA VAATTEITASI EMMYYN MYYNTIIN, JOS HALUAT NIISTÄ ITSELLESI RAHAA.

Kannattaa viedä mieluummin Pelastusarmeijalle, menee sentään hyvään tarkoitukseen eikä näille Emmyn huijareille.

Vierailija
519/583 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät palauta?? Siis eikö omalla kustannuksellakaan saa niitä myymättä jääneitä tuotteita takaisin?

Ei saa enää takaisin mitenkään. Jos ei mene kaupaksi niin "lahjoittavat hyväntekeväisyyteen". Eivät kyllä ole kertoneet minne. Vähän aikaa sitten muuttivat sääntöjä 

Vierailija
520/583 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijauksen makua. 

Ostaja varmaan tekee halvalla löytöjä, mutta myyjä ei saa juuri mitään, muutaman euron korkeintaan.