Onko joku myynyt tai ostanut Emmy.fi:ssä? Itse en sinne enää erehdy - onko jollain muunlaisia kokemuksia?
Laitoin sinne myyntiin merkkikengät, joista totesin yhden käytön jälkeen että ovat itselleni liian isot. Hinta kengillä on noin 120 euroa, tosin olin itse maksanut alessa noin 95 euroa. Jos Emmy olisi ne saanut myytyä, olisin saanut niistä reilut 20 euroa - ei mitään järkeä! Kuntoluokituskin tuntui täysin hihasta revityltä, se oli "käyttökuntoinen" ja "pinta kulunut" - ei todellakaan pitänyt paikkaansa, sillä en ollut tuon yhden kerran jälkeen niitä käyttänyt. Aika järkyttävän iso kate heille olisi tullut näistäkin! Jatkossa myyn itse vaikka Torissa.
Jäin ihmettelemään miten tällainen voi kannattaa kun en ainakaan itse sinne enää toista kertaa mitään laita myyntiin. Ehkä jollain on sitten toisenlaisiakin kokemuksia?
Kommentit (587)
Niin julkeita valheita esitetään Emmystä, että aika näyttää siirtyykö osa niistä rikostutkintaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin julkeita valheita esitetään Emmystä, että aika näyttää siirtyykö osa niistä rikostutkintaan.
Kyllä tuon putiikin toimia saisi poliisi vilkaistakin. Sen verran pettyneitä asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuon putiikin toimia saisi poliisi vilkaistakin. Sen verran pettyneitä asiakkaita.
Mammat marmattaa, kun puhki tuhkutetut verkkarit eivät kelpaa myyntiin. Täyspäisille ostajille ja myyjille Emmy on hyvä kauppapaikka.
Hyvä kauppa. Tekee edullisia löytöjä, kuntoluokituksiin voi luottaa ja ripeä toimitus.
Just paras ostospaikka. Myös myynti vaivatonta. Mutta on tämä sellainen ruikuttajien maa, että kaikesta löytyy kitisijöitä.
Emmy paras. Valittavat yh-mammat vastenmielisiä vätyksiä. Muistakaa suositella SUOMALAISTA Emmyä myös ystävillenne.
Tiiän kans yhden Emmyn. Se on mun kaa samalla luokal. Me ollaa kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan just EMMY -kirpparilta.
Vain sitä vaatetta mitä milloinkin tarvitsen.
Siellä on niin selkeästi esitelty ja kerrottu vaatteen kunto. Luotan siihen.
Katson myös ne ALE vaatteet siitä kategoriasta mitä etsin.
Olen ollut tyytyväinen ostoksiini, ne tulivat minulle alle viikossa.
Nyt viimeksi osti ohuen huivin kevääksi/syksyksi takin kanssa pidettäväksi, materiaali on puuvillasekoitetta, Hinta 14 €.
14€ käytetystä huivista?? En ole uutenakaan maksanut yhdestäkään yli vitosta.
Niin kun OSTAT POLYESTERI /AKRYYLI materiaalia olevan huivin. Täyttä paskaa nuo materiaalit.
Emmy on vihonviimeinen paikka missä myydä. Huonoja kokemuksia myös.
Tori.fi toimii hyvin ja Sellpy myls hyvä.
VÄLTTÄKÄÄ EMMYÄ!
Emmy on paras. Palstakitisijät valittaa, kun Tokmannilta ostettu roska ei mene kaupaksi.
Nyt katsotaan sitten seuraukset herjauskirjoittelusta. Rikosilmoituksen myötä kirjoittajien identiteetti on selvitettävissä Vauva-foorumin luovuttamien ip-tietojen kautta. Taloudelliset vaateet voivat kohoto merkittäviksikin.
Muuten ihan tyytyväinen, mutta melkein kaikkiin laitetaan, että pinnassa on käyttökulumaa tai pesunukkaa, vaikka olisi ihan uusikin vaate.
Emmy on paras. Haukkujat ovat rupusakkia. Täytyykin taas tilailla jotain kivaa.
Ihana yllätys. Emmyssä nyt kaikki 20 prossan lisäalessa.
Emmysta saa laadukkaita tuotteita kohtuuhintaan ja kuntoluokituksiin voi luottaa. Jotkut myyjistä tietenkin odottaa, että kulahtaeista vaatteista tulisi saada uuden hinta ja että niille riittäisi ostajia jonoksi asi. Joku paheksui myös tuotteiden myymistä alennuksella. Juuri niin kuuluukin toimia, että jos tuote ei mene kaupaksi, niin sen hintaa lasketaan.
Vierailija kirjoitti:
Emmyssä on aina niin osto kuin myyntikin toiminut loistavasti. Ei mitään valittamista.
Hyvin on vaatteet mennyt kaupaksi, eikä mitään ylimääräisiä veloituksia ole ikinä tehty. Asiakaspalvelu toiminut hyvin ja nopeasti.
Minun myymistäni kengistä miinustettiin alennus 15 prosenttia. Mistähän ihmeestä se tuli, kun kengät myytiin heti kohta eivätkä tulleet uudestaan myyntiin, ettei kukaan palauttanutkaan? Tosi outoa!
Vierailija kirjoitti:
Just paras ostospaikka. Myös myynti vaivatonta. Mutta on tämä sellainen ruikuttajien maa, että kaikesta löytyy kitisijöitä.
Emmyläiset ilmeisesti lukevat näitä valituksia ja välillä kirjoittavat jotain ylistävää.
No minä en ole ikinä myynyt mitään Emmyssä, joten en itke minkään omien tuhnuisten verkkarieni perään. Mutta olen ostanut kyllä Emmystä useamman kerran ja hämmästellyt, miten sain uudenveroisia tuotteita, jotka oli luokiteltu "käyttökuntoisiksi" jne. Uskon että tuo myyjiä kismittää, kun ei myynneistä käteenkään jää myyjälle kuin pikkuinen prosentti.
Ostajallehan tuo onkin loistopaikka. Kuntotarkastus toimii, toisin kuin Sellpyssä ja Vähänkäytetyssä, mistä olen saanut joka tilauksen mukana viallisia tuotteita. Onneksi ne on saanut reklamoitua, mutta onhan se ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmyssä on aina niin osto kuin myyntikin toiminut loistavasti. Ei mitään valittamista.
Hyvin on vaatteet mennyt kaupaksi, eikä mitään ylimääräisiä veloituksia ole ikinä tehty. Asiakaspalvelu toiminut hyvin ja nopeasti.
Minun myymistäni kengistä miinustettiin alennus 15 prosenttia. Mistähän ihmeestä se tuli, kun kengät myytiin heti kohta eivätkä tulleet uudestaan myyntiin, ettei kukaan palauttanutkaan? Tosi outoa!
Käyttäjällä oli alennuskoodi, ei siinä sen ihmeempää. Se on sitä markkinointia, ja niinpä sinunkin kenkäsi menivät nopeasti kaupaksi.
Vieläkö tämä pulju on pystyssä? Ilmeisesti ensikertalaisia tavaranlähettäjiä riittää. Harva sinne enää toista kertaa lähettää mitään. Itsellä surkea kokemus. Lähetin hyväkuntoisia ja laadukkaita vaatteita, jotka menivät kaupaksi nopeasti. Muistaakseni sain alle kympin käteen koko lystistä. En jaksanut riitauttaa ja varmaan jossain pienellä präntättynä olisi löytynyt tekstiä, jossa perustellaan se, että minä en mitään saa, mutta olen kyllä varoittanut ihmisiä laajasti kyseisestä firmasta.