Onko joku myynyt tai ostanut Emmy.fi:ssä? Itse en sinne enää erehdy - onko jollain muunlaisia kokemuksia?
Laitoin sinne myyntiin merkkikengät, joista totesin yhden käytön jälkeen että ovat itselleni liian isot. Hinta kengillä on noin 120 euroa, tosin olin itse maksanut alessa noin 95 euroa. Jos Emmy olisi ne saanut myytyä, olisin saanut niistä reilut 20 euroa - ei mitään järkeä! Kuntoluokituskin tuntui täysin hihasta revityltä, se oli "käyttökuntoinen" ja "pinta kulunut" - ei todellakaan pitänyt paikkaansa, sillä en ollut tuon yhden kerran jälkeen niitä käyttänyt. Aika järkyttävän iso kate heille olisi tullut näistäkin! Jatkossa myyn itse vaikka Torissa.
Jäin ihmettelemään miten tällainen voi kannattaa kun en ainakaan itse sinne enää toista kertaa mitään laita myyntiin. Ehkä jollain on sitten toisenlaisiakin kokemuksia?
Kommentit (583)
Emmyyn on kohdistettu putinistien toimesta armoton disinformaatio-kampanja. Meidän tulee ymmärtää asia ja jättää haukkujien trollaaminen omaan arvoonsa. Emmy on kunniallinen sinivalkoinen yritys. Ja se harmittaa noista palstalla kirjoittavia Johan Bäckmanin aatetovereita.
Vierailija kirjoitti:
Emmyyn on kohdistettu putinistien toimesta armoton disinformaatio-kampanja. Meidän tulee ymmärtää asia ja jättää haukkujien trollaaminen omaan arvoonsa. Emmy on kunniallinen sinivalkoinen yritys. Ja se harmittaa noista palstalla kirjoittavia Johan Bäckmanin aatetovereita.
No nyt on kyllä karannut mopo käsistä :D
Outo juttu, että nykyään ei saa mitään arvostella, koska se kuulemma pelaa Putinin pussiin. Edes poliitikkojen kanssa ei saa olla eri mieltä, mikä tekee demokratiasta vähintäänkin mielenkiintoista.
Emmystä minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin että ostajalle ihan mahtava diili (olen ostanut sieltä useaan otteeseen uudenveroisia merkkituotteita pilkkahintaan), mutta myyjän kannalta selkeästi kannattamatonta kauppaa. Kyllä tuosta pitäisi olla mahdollista saada aikaan sellainenkin systeemi, joka olisi kaikkia osapuolia tyydyttävä. Mutta ai niin, kehitysehdotuksia ei sovi sanoa ääneen, koska something something Johan Bäckman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä karannut mopo käsistä :D
Outo juttu, että nykyään ei saa mitään arvostella, koska se kuulemma pelaa Putinin pussiin. Edes poliitikkojen kanssa ei saa olla eri mieltä, mikä tekee demokratiasta vähintäänkin mielenkiintoista.
Emmystä minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin että ostajalle ihan mahtava diili (olen ostanut sieltä useaan otteeseen uudenveroisia merkkituotteita pilkkahintaan), mutta myyjän kannalta selkeästi kannattamatonta kauppaa. Kyllä tuosta pitäisi olla mahdollista saada aikaan sellainenkin systeemi, joka olisi kaikkia osapuolia tyydyttävä. Mutta ai niin, ke
Yllä oleva artikkeli on yksi esimerkki Venäjän informaatiovaikuttamisesta. Artikkelin on saattanut laatia joko tohtori Bäckman itse, tai sitten joku hänen avustajistaan. Meidän täytyy kuitenkin oppia elämään tässä uudenlaisessa maailmassa, jossa Venäjä-mieliset trollit pyrkivät vaikuttamaan ajatteluumme. Suomen Yleisradio julkaisi juuri tänään hyvän artikkelin Venäjän toiminnasta aiheen tiimoilta.
onkohan tollanen hintavirhe että Vuittonin laukku satasella, sama kun jonku myyjän Burberryn tonnin trenssi myytiin vahingossa satasella???!!!
Nyt saisi kaikki mammojen Emmyyn lähettämät ryysyt 20 %:n alennuksella.
Emmy on kyllä ihan täyttä fuulaa,ostajasta en tiedä.Myyjänä kannattaa todellakin nähdä se vaiva,että kuvaa ja asettelee vaatteet facebookin kirppiksiä varten tai vaihtoehtoisesti laputtaa,hälyttää ja järjestelee kirppikselle. Niistä saa heittämällä paremman tuoton kuin Emmystä koskaan.Sama kuin lähettäisin vaatteet heille ilmaiseksi ja ihme ettet kohta maksa siitä 😁
Vierailija kirjoitti:
Kunniallinen?😆😆 no nyt on sanakirjassa käsitys muuttunut näköjään aikalailla.Ja siihen ei edes Bäckmannia tarvita.
Kun lukee arvosteluita Emmy.fistä ihan muualtakin kuin av-mammakerhosta niin eipä nekään mitään positiivisia ole olleet.Ei edes ostajan näkökulmasta.
Onneksi tohtori Bäckmanin joukkueen propaganda on niin läpinäkyvää, että sen tunnistaminen onnistuu meiltä useimmilta. On kuitenkin syytä muistuttaa asiaan perehtymättömille lukijoille, että edellä esitetty Emmy-kritiikki on putinistista informaatiovaikuttamista. Kritiikki on kirjoitettu palstalle yhden tai yksittäisten käyttäjien toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tohtori Bäckmanin joukkueen propaganda on niin läpinäkyvää, että sen tunnistaminen onnistuu meiltä useimmilta. On kuitenkin syytä muistuttaa asiaan perehtymättömille lukijoille, että edellä esitetty Emmy-kritiikki on putinistista informaatiovaikuttamista. Kritiikki on kirjoitettu palstalle yhden tai yksittäisten käyttäjien toimesta.
Taidat olla Emmyn työntekijä tai osakas. Vaikka yrität siirtää firmasi mokia jotenkin omituisesti random putinistien syyksi, niin eivät ne kadonneet tavarat silti palaudu myyjille. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Jos työntäisit sen Bätmanin ja putinistit sinne jonnekin minne aurinko ei paista.Tulee mieleen onko Emmyssä joku havahtunut tähän "ei niin hyviin kokemuksiin" ja päättänyt käydä taistoon niin ettei heti tunnisteta firman työntekijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla Emmyn työntekijä tai osakas. Vaikka yrität siirtää firmasi mokia jotenkin omituisesti random putinistien syyksi, niin eivät ne kadonneet tavarat silti palaudu myyjille. Hävetkää.
Tai sitten julmat putinistit ja Bäckmänit ovat vieneet myyjien tavarat😂Mutta olisi se mukava kun itse työntekijä olisi linjoilla kertomassa mitä mahdollisesti on tapahtunut kadonneille tavaroille.
Kuten palstan lukijat voivat edellisistä kommenteista huomata, ovat tohtori Bäckmanin joukot raivon partaalla heidän salaliittonsa paljastuttua. Onneksi suomalaiset ymmärtävät nykyään paljon paremmin valepropagandan tarkoitusperät. Nyt on hyvä hetki tehdä ihan jo kannatusmielessä tilaus Emmystä ja osoittaa, että suomalaiset tukevat suomalaista yritystoimintaa.
Ihmettelinkin miksi hyvää kauppaa Emmyä noin paljon haukutaan. Mutta tässä olikin vain mustamaalauskampanjasta kyse. Nyt oli todella ala-arvoista touhua putinisteilta.
Suorastaan huvittava firma.Valitettavasti myyjille ihan täys susi.Itse laskin juuri myyntiraporteista,että Joulukuusta lähtien vaatteitani on myyty n.120€ edestä.Myyntikulut käsittelymaksuineen vaan ovat syöneet tuotot niin,että kun kesäkuussa myynti loppuu niin tod.näk käteeni saan 25€-30€.Tulipahan kokeiltua,toistamiseen en sinne vaatteitani laita.Vaatekasseja ei hävinnyt,mutta epämääräisiä hylkäämissyitä kyllä tuli vastaan.Yhteensä joku 30 hylättyä rättiä ja kun kyselin selvitystä,sain sitten suttuisia kuvia missä kuvailtiin kuinka vaatteen hylkäämissyynä oli esim:nukkaisuus,tahraisuus,likaisuus,reikiä,ryppyinen jne.Mutta vaatteiden takaisin saanti olisi ollut se 15€ per kassi eli eipä kiinnostanut lunastaa niitä enään takaisin.
Laitoin Emmyyn vaatteita, iltalaukun, kahdet kengät. Toiset kengät poistivat myynnistä. Olivat kuulemma niin huonot ja naarmiintuneet. Minulta lähtivät naarmiintumattomina ja siisteinä. Iltalaukku oli käyttämätön. Laputkin tallella ja säilytyspussissaan. Palaute minulle, vetoketju rikki, sauma auki ja tahriintunut. Jotkut vaatteet heidän mukaansa nyppyyntyneitä. Jokin toppi mm. En sellaista edes laittanut sinne. Kauhistuin kun tiputin kassini keräily- laatikkoon. Kumahti tyhjyyttään. Heräsi heti ajatus, että missä kunnossa kaikki höyryttämäni vaatteet ja kengät mahtavat mennä perille, kun kassi hautuu siellä alimmaisena. En käytä tätä palvelua enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin Emmyyn vaatteita, iltalaukun, kahdet kengät. Toiset kengät poistivat myynnistä. Olivat kuulemma niin huonot ja naarmiintuneet. Minulta lähtivät naarmiintumattomina ja siisteinä. Iltalaukku oli käyttämätön. Laputkin tallella ja säilytyspussissaan. Palaute minulle, vetoketju rikki, sauma auki ja tahriintunut. Jotkut vaatteet heidän mukaansa nyppyyntyneitä. Jokin toppi mm. En sellaista edes laittanut sinne. Kauhistuin kun tiputin kassini keräily- laatikkoon. Kumahti tyhjyyttään. Heräsi heti ajatus, että missä kunnossa kaikki höyryttämäni vaatteet ja kengät mahtavat mennä perille, kun kassi hautuu siellä alimmaisena. En käytä tätä palvelua enää ikinä.
Pahoittelen tilannetta, mutta asiakkaalle ei voi jälleenmyydä roskaa. On hienoa, että jatkossa et enää postittele kelvottomia lumppujasi Emmyn riesaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja tohtori Bäckmanin informaatiovaikuttaminen jatkuu. Edellä kerrottu tarina on jälleen yksi esimerki mielikuvituksellisesta sepitelmästä, jolla ei ole kosketuspintaa todellisuuden kanssa. Mutta tällaisiin tarinoihin meidän on totuttava ja osattava jättää ne omaan arvoonsa.
Mammoja ketuttaa, kun likaisista ja rikkinäisistä ryysyistä ei saa uuden hintaan. Mammat on noloja.