Onko joku myynyt tai ostanut Emmy.fi:ssä? Itse en sinne enää erehdy - onko jollain muunlaisia kokemuksia?
Laitoin sinne myyntiin merkkikengät, joista totesin yhden käytön jälkeen että ovat itselleni liian isot. Hinta kengillä on noin 120 euroa, tosin olin itse maksanut alessa noin 95 euroa. Jos Emmy olisi ne saanut myytyä, olisin saanut niistä reilut 20 euroa - ei mitään järkeä! Kuntoluokituskin tuntui täysin hihasta revityltä, se oli "käyttökuntoinen" ja "pinta kulunut" - ei todellakaan pitänyt paikkaansa, sillä en ollut tuon yhden kerran jälkeen niitä käyttänyt. Aika järkyttävän iso kate heille olisi tullut näistäkin! Jatkossa myyn itse vaikka Torissa.
Jäin ihmettelemään miten tällainen voi kannattaa kun en ainakaan itse sinne enää toista kertaa mitään laita myyntiin. Ehkä jollain on sitten toisenlaisiakin kokemuksia?
Kommentit (583)
Suosittelen vintediä. Olen 2 kk aikana myyynyt 1400 eurolla. Merkkiä ja merkitöntä. Parhaiten myy lasten markettivaatteet!
Ostajana myös tyytyväinen, Ted Baker mekko 4 euroa posteineen, uudenveroisena.
Jos liityt tästä linkistä, saisimme molemmat 5 euron alekoodin;
https://www.vinted.fi/invite/jennaoon
Mutta kannattaa liittyä vaikkei suosittelulinkkiä haluaisikaan käyttää! Olen tosi tyytyväinen palvelun helppouteen ja nopeuteen. Koskaan ei ole näin hyvin tehneet vaatteet yms kauppaansa. Ja samalla saanut lapsille helposti seuraavat koot.
Katkerat yh-mammat itkee, kun kaatiskuntoisista lumpuista ei saa uuden hintaa. Fiksuille ostajille ja myyjille Emmy on hyvä palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Katkerat yh-mammat itkee, kun kaatiskuntoisista lumpuista ei saa uuden hintaa. Fiksuille ostajille ja myyjille Emmy on hyvä palvelu.
Ilmeisesti et lukenut viestejä ollenkaan. Osassa kerrotaan, että käyttämättömistäkin löytyi Emmyssä vikaa eikä myynnistä jäänyt mitään.
Itsellä sama kokemus, olen lähettänyt myyntiin vain käyttämättömiä tuotteita, tällä hetkellä Emmy-tilini on miinuksella enkä euroakaan ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien myyjä on Emmyssä joutunut maksamaan kulut, jos ostaja palauttaa vaatteen? Miinukselle menee taas koko juttu.
Onko todellakin näin??!?! 😲😲😲
Ilmeisesti on. En ainakaan keksi muuta selitystä näille omituisille miinusteluille. Ei varmaan tarvitse edes lisätä etten ole saanut vaatteista toistaiseksi mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et lukenut viestejä ollenkaan. Osassa kerrotaan, että käyttämättömistäkin löytyi Emmyssä vikaa eikä myynnistä jäänyt mitään.
Itsellä sama kokemus, olen lähettänyt myyntiin vain käyttämättömiä tuotteita, tällä hetkellä Emmy-tilini on miinuksella enkä euroakaan ole saanut.
Miksi haalit vaatteita, joita et edes käytä? Kärsitkö ostomaniasta? Todennäköisesti olet kuitenkin ostanut jotain laadutonta roskaa, jota kukaan ei halua ostaa. Osta sinäkin jatkossa vaatteita harkitummin ja vain sellaisia, joita käytät.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen vintediä. Olen 2 kk aikana myyynyt 1400 eurolla. Merkkiä ja merkitöntä. Parhaiten myy lasten markettivaatteet!
Ostajana myös tyytyväinen, Ted Baker mekko 4 euroa posteineen, uudenveroisena.
Jos liityt tästä linkistä, saisimme molemmat 5 euron alekoodin;
https://www.vinted.fi/invite/jennaoon
Mutta kannattaa liittyä vaikkei suosittelulinkkiä haluaisikaan käyttää! Olen tosi tyytyväinen palvelun helppouteen ja nopeuteen. Koskaan ei ole näin hyvin tehneet vaatteet yms kauppaansa. Ja samalla saanut lapsille helposti seuraavat koot.
Säälittävää touhua spämmätä keskustelupalstoja alennuskoodiensa kanssa. Eikö sinulla ole työpaikkaa?
Minä ostan just EMMY -kirpparilta.
Vain sitä vaatetta mitä milloinkin tarvitsen.
Siellä on niin selkeästi esitelty ja kerrottu vaatteen kunto. Luotan siihen.
Katson myös ne ALE vaatteet siitä kategoriasta mitä etsin.
Olen ollut tyytyväinen ostoksiini, ne tulivat minulle alle viikossa.
Nyt viimeksi osti ohuen huivin kevääksi/syksyksi takin kanssa pidettäväksi, materiaali on puuvillasekoitetta, Hinta 14 €.
Emmy on paras. Haukkujat valehtelee.
Emmy ei ole paras,haukkujat ei valehtele. Itse kerran lähetin tavaraa ja törmäsin tuohon samaan kuinka yli 20 vaatetta oli hylätty saatteilla nuhjuinen,käyttökelvoton,pesunukkaa jne. Vaikka kaikki vaatteet olivat hyvässä kunnossa ja mitään edellä mainittuja en edes lähettänyt.Lisäksi yhden säkin vaatteita vielä kadottivat jonnekin.Touhu tuntuu kaiken kaikkiaan niin epämääräiseltä,että toistamiseen en sinne mitään enää lähetä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt viimeksi osti ohuen huivin kevääksi/syksyksi takin kanssa pidettäväksi, materiaali on puuvillasekoitetta, Hinta 14 €.
14€ käytetystä huivista?? En ole uutenakaan maksanut yhdestäkään yli vitosta.
Lähetin Emmylle käyttämättömät uudet kengät. Heidän mielestä oli käyttökulumaa yms. Outoa! Pyyntösumma oli 79,90 ja kengät myytiin heti kohta! Puolitoista kuukautta sain odottaa lahjakorttiani. 30€ vähän yli. Stockmannin lahjakortille tuli 10 prosenttia lisää.
Kengät myytiin n. 80-kympillä ja sain n. 30€. Oliko hyvin? Ei . Enää en sinne mitäänn lähetä!
Ed Vielä. Katsoin raporttia ja siinä luki: alennus 15,99! Kengät myytiin heti kohta, ei mennyt alennukseen. Mistä se oli keksitty? Taitaa olla keksintöjä keksintöjen perään. Mitenköhæ kauan Emmy toimii ennen kuin menee poliisiasiaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14€ käytetystä huivista?? En ole uutenakaan maksanut yhdestäkään yli vitosta.
Kaikki eivät osta halpiskrääsää. Mieluummin laadukas käytetty tuote kuin surkea uiutuustuote. Mitä Emmyyn tulee, niin loistava kauppa.
Kaikki edellä esitetty kritiikki on putinistien informaatiosotaa jota harjoitetaan yhden tai kahden käyttäjän toimesta. Emmy on hyvä kauppa.
Itse en ole saanut edes maaliskuusta myyntiraporttia vaikka myyntiä on ollut.Soitin asiasta tiistaina 30.4 ja lupasivat hoitaa asian kuntoon saman päivän aikana.No ei ikinä ilmestynyt raportti.Helmikuulta ylimääräisiä käsittelykuluja laitettu minkä lupasivat selvittää.Lisäksi juurikin tuota "käyttökulumaa"esiintynyt siellä täällä.
Äänestän jaloillani kirjoitti:
Ostin emmystä kaksi takkia, jotka olivat täysin väärän kokoisia. Päätin, että myyn ne takaisin Emmyyn. En siis lainkaan käyttänyt takkeja tässä välissä ja ne menivät Emmyyn myyntiin täysin samassa kunnossa kuin missä ne myytiin minulle. Ne hylättiin eikä laitettu myyntiin :D.
En enää ikinä asioi kyseisessä yrityksessä.
Mulle kävi myös noin. Ostin Emmystä hyväkuntoisiksi luokitellut pellavahousut, jotka olivat väärän kokoiset. Laitoin ne takaisin Emmyyn myyntiin, olin siis ainoastaan sovittanut niitä. Nyt ne Emmyn mukaan olivat niin huonokuntoiset etteivät kelvanneet myyntiin!
Ei koskaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Ostin emmystä kaksi takkia, jotka olivat täysin väärän kokoisia. Päätin, että myyn ne takaisin Emmyyn. En siis lainkaan käyttänyt takkeja tässä välissä ja ne menivät Emmyyn myyntiin täysin samassa kunnossa kuin missä ne myytiin minulle. Ne hylättiin eikä laitettu myyntiin :D.
En enää ikinä asioi kyseisessä yrityksessä.Mulle kävi myös noin. Ostin Emmystä hyväkuntoisiksi luokitellut pellavahousut, jotka olivat väärän kokoiset. Laitoin ne takaisin Emmyyn myyntiin, olin siis ainoastaan sovittanut niitä. Nyt ne Emmyn mukaan olivat niin huonokuntoiset etteivät kelvanneet myyntiin!
Ei koskaan enää.
Valitettavasti kuukautisvuotojen synnyttämät tahrat tekivät lähettämistäsi housuista myyntikelvottomat. Haluaisitko itse ostaa sellaiset? Terv. Aspa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää ikinä asioi kyseisessä yrityksessä.Mulle kävi myös noin. Ostin Emmystä hyväkuntoisiksi luokitellut pellavahousut, jotka olivat väärän kokoiset. Laitoin ne takaisin Emmyyn myyntiin, olin siis ainoastaan sovittanut niitä. Nyt ne Emmyn mukaan olivat niin huonokuntoiset etteivät kelvanneet myyntiin!
Ei koskaan enää.
Valitettavasti kuukautisvuotojen synnyttämät tahrat tekivät lähettämistäsi housuista myyntikelvottomat. Haluaisitko itse ostaa sellaiset? Terv. Aspa
Höpö höpö aspa 😁 jos olisit oikeasti aspa niin tietäisit,että tätä te juuri harrastatte.
Emmyssä on aina niin osto kuin myyntikin toiminut loistavasti. Ei mitään valittamista.
Hyvin on vaatteet mennyt kaupaksi, eikä mitään ylimääräisiä veloituksia ole ikinä tehty. Asiakaspalvelu toiminut hyvin ja nopeasti.
Komppaan lihavoitua. Torissakin vaatteet ja asusteet lakkasivat kulkemasta jo kauan ennen kuin Tori itse pilattiin. En tajua miksi on näin, kun kierrätyksen pitäisi olla supersuosittua ja rahankin kanssa tekee kuulemma melkein kaikilla tiukkaa. Silti vaatejätit porskuttaa, luksusbränditkin tekee ennätystuloksia, ja käytetty vaate ei liiku. Miten tämä yhtälö oikein menee?