Ystäväni huijasi itsensä raskaaksi
Mulla on hirveä henkinen dilemma asian kanssa ja pakko päästä se purkamaan anonyymisti jonnekin.
Ketään ei varmaan yllätä se että naiset hankkiutuu tarkoituksella raskaaksi miehille jotka haluaa sitoa itseensä tai jos vaan haluaa lapsen. En voi mitenkään hyväksyä tuommoisia löyhämoraalista touhua ja nyt sitten hyvä ystäväni on saamassa "ehkäisy petti" vauvaa vakkari tinderhoidolleen. Taidan olla ainut joka tietää ettei mitään ehkäisyä tällä naisella ollutkaan. Miehelle sanonut että kärsii kumiallergiasta eikä kortsua voi käyttää. Tämähän on täyttä kusetusta mutta mitäpä ei neljään kymppiä lähestyvä epätoivoinen nainen tekisi.
Nyt sitten valittaa kun mies ei olekaan innostunut tulevasta isyydestään. Pitäisi kai tukea häntä ja haukkua miestä vastuuttomaksi paskaksi, mutta... Onko ystävyys mennyttä jos sanon että noin halpamaisen tempun jälkeen sietääkin hoitaa pentunsa ihan itse kun se kerran piti väkisin saada??
Kommentit (540)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet hakevat Tinderistä ja muualta netistä vain seksiä, vaikka muuta väittävät. Oikeastaan olen iloinen, että myös naiset ovat oppineet itsekkäiksi ja ottavat mieheltä siemenen lapsen saadakseen. Aina parempi, että molemmat ovat yhtä itsekkäitä.
Voi näitä miesvihaajia:DDD miks ootte sellasii et teiltä ei miehet mitää muuta kannattavaa voi saada ku p*llua 😅
Ja sama toisin päin. Miksi miehet on niiiiiin typeria ja niiiiin pi**un perään, että siemenet saa kuka vaan joka haluaa. Teistä miehistä kun nainen ei saa muuta kannattavaa, kuin sen siemenen.
Kyllä siinä on vastuunsa miehelläkin, jos tuntemattoman naisen raskaaksi saattaa.
Olen pahoillani, että sulla on surkeita kokemuksia miehistä, toisaalta en ihmettele yhtään että miksi. Tämä ei silti tee minusta miestä.
Minulla surkeita kokemuksia miehistä? kuka niin sanoo? Ihmettelen tässä vaan miesten typeryyttä. Tämä ei silti tee minusta naista.
Mies 39v
Pitää vain toivoa että nainen liukastuu ja saa keskenmenon.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vain toivoa että nainen liukastuu ja saa keskenmenon.
Sitten vain uusi Tinder-hoito hedelmöittämään. No problem.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Raha on tärkeä asia siinä vaiheessa, jos sitä syynätään ei toivotulle ja väkisin väännetylle kersalle. Tuskin teistä kukaan maksaa haluamattomille lapsille mitään."
Siinä vaiheessa kun isyys on todennettu, on aivan sama mitä vastahakoinen isä "haluaa".
Lain mukaan maksetaan elatusmaksut lapsesta 18v.
Moni myös unohtaa, että lapsella on lain mukaan oikeus isänsä perintöosuuteen.
Kyse ei ole nyt tunnustetusta isyydestä, jolloin elatusmaksut ja perintöoikeus astuvat olemaan. Puhe on nyt tilanteesta, jossa lapsi on alkunsa saanut valehtelun seurauksena, nainen päättänyt lapsen pitää, miehellä ei mahdollisuutta perääntyä lopullisesta velvollisuudestaan, jossa nainen päättää väkisin uhriltaan elatusapua ruinata ja vaatii istyystestit suoritettaviksi. Tunnustetut lapset eivät liity tähän aiheeseen tällä(kään) kertaa.
Mutta hei, mulla on parempaa uuden vuoden puuhaa, kun oikopuhua asioita teille. Oikein hyvää uuden vuoden iltaa, nauttikaa, huomenna olemme yhtä vuotta rikkaampia jälleen! 🎆Voit vääntää asiaa aivan kuinka haluat.
Fakta on, että saa kutsun isyystestiin .
Isyyden selvittäminen on nk. "pakottavaa oikeutta" eli lapsen äiti ja mies eivät voi sopia etteikö isyyttä selvitettäisi.
Esim lastenvalvoja voi nostaa kanteen isyyden selvittämiseksi ja tuomioistuin pystyy kyllä selvittämään tarpeellisen näytön.
Hyvää Uutta Vuotta.
Jatkan henkilöä jolle vastasit. Kysymys ei tainnut olla siitä mitä tapahtuu sen jälkeen, kun lapsi on syntyny, vaan siitä mitä tapahtuu sitä ennen. Kysymys on siitä että se "isä" joutuu loppujen lopuksi oikeuden edessä todistamaan isyytensä mikäli aikaisemmin ei ole oma aloitteisesti suostunut ja äiti on sitä vaatinut. Juuri se on ymmärtääkseni tilanne, mikä alun alkajeenki olis mieluista saada muutettua enemmän myös "isän" oikeudeksi ettei "isät" joudu vastaamaan lapsista joita ei alunperinkään halunnut.
Tämä alunalkaenkin juttu nyt ei vaan ole mahdollinen. Ihan laki ei siihen taivu, eikä eduskunta ala säätämään uusia lakeja vain siksi, että miehet pääsis elareista. Jotka on itselleen omalla toiminnallaan hommanneet.
Miehellä on jo nyt täysi oikeus olla harrastamatta seksiä hedelmällisessä iässä olevan naisen kanssa, jolloin riski raskauteen on pyöreä nolla. Miehellä on myös oikeus ehkäistä, joka pienentää riskiä. Jos mies päättää silti harrastaa seksiä hän ITSE ottaa sen riskin, että seurauksena voi olla lapsi, jota pitää sitten elättää se 18v. Jos mies ei lasta halua niin ei harrasta seksiä. Ei seksin harrastaminen ole mikään ihmisoikeus.
Jos mä ostan talon enkä vakuuta sitä, luottaen siihen, että riski tulipaloon on pieni. Onko mulla tulipalon jälkeen oikeus vaatia veronmaksajia maksamaan mun talo irtaimistoineen? Ei ole, minä itse päätin jättää vakuutuksen ottamatta, joten itse kärsin seuraukset. Elämä ei ole reilua, mutta ei se ole reilua maksattaa omalla lapsellaan omia huonoja päätöksiään. Syytön se lapsi on siihen, ettei isä älynnyt ehkäistä.
Onko puurovellisoppa hyvää?
Alkuperäisessä versiossa miehellä ei ole ollut minkäänlaista vastuuta asiassa. Nainen on häntä kusseettanut. Jos tilanne olisi ollut eri ja nainen ei olisi ollut idjootti, niin tilanne olisi se että järkevät aikuiset, vastuuntuntoiset ihmiset kantavat seurauksen vahingosta yhdessä yhteisymmärryksessä. Silti olisi reilua, että myös mies voisi kieltäytyä olemasta minkäänlainen osa lapsen elämää ellei hän sitä halua. Aivan kuten nainen tekee abortin, ellei hän lasta tahdo. Jokaisella tulisi olla oikeus päättää omasta elämästä ja siihen liittyvistä asioista. Sillä jos mies tahtoo lapsen ja nainen ei, niin mies siinäkin tapauksessa menettää paljon, tällöin oman lapsensa. Sekään ei ole reilua. Olisi niin ihanaa kun raskautuminen olisi mahdollista vain tosissaan rakastuneilla ihmisillä.Tottakai mies on vastuussa vaikka nainen onkin kusettanut. Mies harrasti seksiä hedelmällisessä iässä olevan naisen kanssa. Jokainen mies tietää, että mikään ehkäisy ei ole 100% varma. Mies on siis ihan itse ottanut riskin raskaudesta. Mies on seksiin ryhtyessään tiennyt, että huonolla tuurilla seurauksena on lapsi. Ja mies on tiennyt, että sen lapsen syntymisestä päättää nainen. Mies on hyväksynyt tilanteen kun on sitä seksiä harrastanut. Jos mies ei oikeasti lasta halua niin hän ehkäisee itse. Niin minä naisena teen. Ei tulis mieleenkään näin tärkeässä tilanteessa (ja vielä jonkun tinderihoidon kanssa) panna paljaalla luottaen jonkun puolitutun sanaan ehkäisystä. Ei todellakaan. Tärkeät asiat hoidetaan itse.
Ja lisäksi, se lapsi on täysin syytön tilanteeseen. Lapsi ei ole huijannut ketään, joten miksi hänen pitäisi olla tässä tapauksessa se joka kärsii? Lapsi ei vastaa äitinsä teoista. Lapsi on erillinen ihminen, ei osa äitiään. Miksi siis miehen koston pitää kohdistua lapseen? Ja tämä pitäisi vielä olla sallittua ihan yhteiskunnan sallimana.
Miehillä ei ole vastaavia ehkäisykeinoja kuin naisilla. Jos nainen valehtelee kumiallergiasta ja antaa ymmärtää ehkäisyn olevan kunnossa ja mies päättää luottaa, en ymmärrä, kuinka juttu saadaan käännettyä niin päin, että mies on tässä se kusipää, jos hänelle valehdellaan ja sidotaan hänet elämänmittaiseen vastuuseen itsekkäistä syistä.
Nainenko ei ole tässä omasta epärehellisyydestään vastuussa ollenkaan? Ja ihan naurettavaa heitellä noita "seksiä ei ole pakko harrastaa" -kommentteja. Jokaisella tulisi olla oikeus harrastaa seksiä ilman, että tulee huijatuksi isyyteen.
- itse nainen
Olen eri, mutta älä viitsi vääristellä. Ei kukaan täällä ole väittänyt isäksi huijattua miestä kusipääksi. Mutta osa on sitä mieltä, että lapsi on kortsuttomasta seksistä sen verran odotettavissa oleva seuraus, että lasku kuuluu sille kumitta paneskelleelle eikä yhteiskunnalle. Minä olen veronmaksajana täysin samaa mieltä.
Ai ei vai? Jos alapäällään paljasta p*llua tilanteessa kun tilanteessa kuolaava mies ei ole kusipääksi haukkumista, niin mikä on? Olisitteko te valmiita maksamaan toisen epärehellisyyden takia asiasta, mihin ette koskaan olleet ryhtymässä? He tietysti ovat, jotka joka panokeikalla ovat lasta olleet tekemässä. Mutta te muut, jotka harrastatte seksiä muistakin syistä?
Eikö nyt jakeluun mene, että ihmiset kyllä harrastaa seksiä ihan vaan ilokseen, mutta silloin täytyy valita kumppani niin, että vaikka sitten se vahinko tapahtuu, ei tarvitse tulla vauvapalstalle itkemään naisen kataluutta.Ja tuo, että olisiko valmis maksamaan toisen epärehellisyydestä, hommasta mihin ei olisi koskaan ollut halukas ryhtymään, niin tuskin sitä miestä on pakotettu yhtymään naisen kanssa. Panemisessa kun aina on se riski, että perästä kuuluu. Kukaan nainen ei voi luvata, etteikö noin voisi käydä.
Tuttavalleni lääkäri sanoi, ettei hän koskaan voi saada lasta. Niin vain sai lapsen ja vielä toisenkin. Oliko hän siis puijannut miestä, kertomalla, ettei voi saada lapsia?
Toisin sanoen, harrasta miehenä suojaamatonta seksiä vasta sitten, kun voit 100% luottaa kumppaniisi. Mies joka puolituntemattoman kanssa syöksyy sänkyyn ja panee paljaalla on typerys. Typerästä päästä kärsii koko ruumis. Sitä saa mitä tilaa ja niin makaa, kuin petaa.
Turha on itkeä jälkikäteen. Kannattaa pitää pirri kurissa tai todellakin ehkäistä itse, jos ei lasta halua.
Elämänpäivänä en naisena uskoisi tuntemattoman miehen sanomisia siitä, että hän hoitaa ehkäisyn ja syö pillereitä, jos asetelma olisi toisin päin, eli niin, että miehet söisivät pillereitä.
Jos naiset yhtä leväperäisesti uskoisivat joka miehen puheisiin, olisi Suomi täynnä ei toivottuja lapsia naisilla, jotka olisivat uskoneet tuntemattoman ihmisen puheisiin ehkäisystä.
Ne ovat eri ihmiset, joille ei täällä palstalla eräs asia mene jakeluun. Mutta sen viisaimmat tietää sitten, että mikä se asia on.
Mainitsemasi esimerkki siitä, jos nainen ei tiedä olevansa hedelmällinen ja totuus on myös se ettei hän tiedä, niin toivon, että aikuiset ihmiset osaavat yhdessä toistensa parhaaksi ja lapsen parhaaksi tilanteen ratkoa. (tällaisten tilanteiden takia olisi hyvä, että jokaisella olisi mahdollisuus päättää, liittyykö lapsen elämään vai ei, koska tilanteita on niin monenlaisia, ettei aina ole varmuutta kaikesta ja siksi ihmisellä tulisi olla aina oikeus päättää itseään koskevista asioista ilman narinaa ja siihen tulisi myös lain olla joustava mielestäni. Mutta se on vain minun mielipiteeni, olkoon siihe minulla oikeus.)
Alkuperäisessä tilanteessa kyse ei kuitenkaan ollut tästä, vaan tällä palstalla keskustellaan tilanteesta, jossa mies tuli huijatuksi ja se on tiedetty fakta. Muut tilanteet käsitellään harkinnan varaisesti ja tapauskohtaisesti.
Ihmisten rehellisyydestä ei koskaan ole takeita, kuitenkin tilanteista puhutaan silloin, kun tiedetään miten asiat meni ja silloin ihmiset keskustelevat siitä, mikä on oikein ja mikä väärin. Emme keskustelisi täällä, mikäli emme tietäisi, että ap:n tarinassa nainen oli petollinen. Kun sen tiedämme, se aiheuttaa keskustelua. Sekin on ok.
Vierailija kirjoitti:
Koko ongelmaahan ei olisi, jos miehet pitäisi värkkinsä housuissaan. Mutta miehet ei siihen ilmeisesti pysty, nämä luomakunnankruunut.
Äläpä yhtään yritä! Tuo on ihan varmasti kahden kauppa. Otan munani pois housuista, kun käyn kusella mutta ei siitä kenellekään ongelmia tule, jos en kintuille kuse... Jos lemmenleikit yhdessä sovitaan, niin kyllä siinä takuuvarmasti on vastuuta silloin naisellakin. Ihan varmasti! Ei ne lapset alkuja saa pelkästämihestä vai oikeinko uskot, että lapsia todella noudetaan kuusen takaa mättään alta? Minulle jos nainen tuon teksisi, niin ... sanonko mitä? Jätän sanomatta. Olen muuten takuurauhallinen ja peruskiltti ihminen. Siksi munulla onkin 3 suloista lasta ja hyvä puoliso. Ollut jo liki 30 vuotta. Ei tullut kuuloonkaan mikään salalapsi. Yhdessä asiasta päätettiin vaikka ensin minäkin nuorena olin vähän vastaan kun elämä ei ollut oikein vielä tolallaan. Mutta ymmärsin vaimoakin asiassa ja hyvinhän kaikki sitten meni. No, muutaman vastoinkäyminen terveyden kanssa mutta ne kuluua asiaan. Talouden kanssa pärjää kun säkki on suuta myöten eli ei osta mitä ei tartte ja vaikka tarttisikin. Useimiten huomaan ettei kuitenkaan tartte...
Mutta naiset! Älkää viitsikö. Niillä miehilläkin on oma elämänsä ja lapsi on 18 vuoden taakka, jollei sitä halunnut. Niin rahallisesti kuin henkisestikin. Ja mitä lapsi saa isältään, joka on pakotettu isäksi? Juuri niin - EI MITÄÄN! Tulee kylmä ja synkkä lapsuus isältään ja lapsi rakastaa isäänsä. Jollei saa vastakaikua, niin kyllä hänestäkasvaa aika vaikealapsi... Ja olen sitämietl, ettei lapsen äitikään, tuollaisen tempun tehtyään, tarjoa lapselle oikein mitään normilapsuutta. Omahyväinen salakavala nainen on sitä ihan varmasi lapselleenkin! Olenhan minä noita nähnyt...
Tyhmä on jokainen mies, joka ei sukupuolitaudeilta suojaudu. Tyhmästä päästä kärsii...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet hakevat Tinderistä ja muualta netistä vain seksiä, vaikka muuta väittävät. Oikeastaan olen iloinen, että myös naiset ovat oppineet itsekkäiksi ja ottavat mieheltä siemenen lapsen saadakseen. Aina parempi, että molemmat ovat yhtä itsekkäitä.
Voi näitä miesvihaajia:DDD miks ootte sellasii et teiltä ei miehet mitää muuta kannattavaa voi saada ku p*llua 😅
Ja sama toisin päin. Miksi miehet on niiiiiin typeria ja niiiiin pi**un perään, että siemenet saa kuka vaan joka haluaa. Teistä miehistä kun nainen ei saa muuta kannattavaa, kuin sen siemenen.
Kyllä siinä on vastuunsa miehelläkin, jos tuntemattoman naisen raskaaksi saattaa.
Olen pahoillani, että sulla on surkeita kokemuksia miehistä, toisaalta en ihmettele yhtään että miksi. Tämä ei silti tee minusta miestä.
Minulla surkeita kokemuksia miehistä? kuka niin sanoo? Ihmettelen tässä vaan miesten typeryyttä. Tämä ei silti tee minusta naista.
Mies 39v
"Teistä miehistä kun nainen ei saa muuta kannattavaa, kuin sen siemenen."
Miehenä kirjottelisit varmasti muodossa miehistä tai meistä miehistä. Ja kyllä sinulla miehenäkin voi hyvin olla huonoja kokemuksia miehistä. Ei siihen nainen tarvitse aina olla.
Mutta sukupuolellasi ei ole hölkäsen väliä tämän keskustelun kannalta, joten ole mikä olet😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ongelmaahan ei olisi, jos miehet pitäisi värkkinsä housuissaan. Mutta miehet ei siihen ilmeisesti pysty, nämä luomakunnankruunut.
Äläpä yhtään yritä! Tuo on ihan varmasti kahden kauppa. Otan munani pois housuista, kun käyn kusella mutta ei siitä kenellekään ongelmia tule, jos en kintuille kuse... Jos lemmenleikit yhdessä sovitaan, niin kyllä siinä takuuvarmasti on vastuuta silloin naisellakin. Ihan varmasti! Ei ne lapset alkuja saa pelkästämihestä vai oikeinko uskot, että lapsia todella noudetaan kuusen takaa mättään alta? Minulle jos nainen tuon teksisi, niin ... sanonko mitä? Jätän sanomatta. Olen muuten takuurauhallinen ja peruskiltti ihminen. Siksi munulla onkin 3 suloista lasta ja hyvä puoliso. Ollut jo liki 30 vuotta. Ei tullut kuuloonkaan mikään salalapsi. Yhdessä asiasta päätettiin vaikka ensin minäkin nuorena olin vähän vastaan kun elämä ei ollut oikein vielä tolallaan. Mutta ymmärsin vaimoakin asiassa ja hyvinhän kaikki sitten meni. No, muutaman vastoinkäyminen terveyden kanssa mutta ne kuluua asiaan. Talouden kanssa pärjää kun säkki on suuta myöten eli ei osta mitä ei tartte ja vaikka tarttisikin. Useimiten huomaan ettei kuitenkaan tartte...
Mutta naiset! Älkää viitsikö. Niillä miehilläkin on oma elämänsä ja lapsi on 18 vuoden taakka, jollei sitä halunnut. Niin rahallisesti kuin henkisestikin. Ja mitä lapsi saa isältään, joka on pakotettu isäksi? Juuri niin - EI MITÄÄN! Tulee kylmä ja synkkä lapsuus isältään ja lapsi rakastaa isäänsä. Jollei saa vastakaikua, niin kyllä hänestäkasvaa aika vaikealapsi... Ja olen sitämietl, ettei lapsen äitikään, tuollaisen tempun tehtyään, tarjoa lapselle oikein mitään normilapsuutta. Omahyväinen salakavala nainen on sitä ihan varmasi lapselleenkin! Olenhan minä noita nähnyt...
Olet ihana mies! Loistava ja järkevä ihminen. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä on jokainen mies, joka ei sukupuolitaudeilta suojaudu. Tyhmästä päästä kärsii...
Mites nainen? Eiköhän puhuta ihmisistä, eikä sukupuolirasistisesti. He, jotka eivät suojaudu sukupuolitaudeilta, niin he ovat tyhmiä.
Miehellähän ei ole mitään velvollisuutta tavata lasta. Mutta toki elatusmaksut pitää maksaa ja aikanaan lapsi on oikeutettu osaansa mieheltä jäävästä perinnöstä.
Vaikka en hyväksy epärehellisyyttä ehkäisystä puhuttaessa, niin kyllähän jokaisen aikuisen täytyy silti ymmärtää, että seksistä voi kaikissa tilanteissa seurata raskaus ja lapsen syntymä. Jos ei miehenä halua tahdottomasti perillisiä, niin silloin on syytä hankkiutua vasektomiaan tai pidättäytyä seksistä kokonaan.
Suomessa on niin, ettei avoimuudesta paljon tykätä. Siihen ei helposti pystytä suhtautumaan "asiat asioina" vaan arvostelu koetaan minuuden ytimeen osuvana. Siksi en neuvo sinua purkamaan ystävällesi tunteitasi varauksetta.
Se että joku haluaa lapsen, on hänen oma asiansa. Se että hän haluaa käyttää lasta lähinnä välineenä, on kokonaan toinen asia.
Oletko sitä mieltä, että mies on liian hyvää sukua ystäväsi sukuun nähden, ja tässä tapahtuu jokin biologinen vääryys?
Miehen ei tarvitse tunnustaa isyyttään jne. eli käytännössä ei voi pakottaa mihinkään. Petoksella aikaansaatu yksilö. Naisella on kyllä oikeus ottaa "maksunsa" spermana, mutta lapsen oikeudet eivät ole hänen oikeuksiaan.
Kondomi laitetaan penikseen eli on miehen vastuulla. Vain kondomi suojaa taudeilta. Miesten on syytä kantaa yhteiskuntavastuunsa ja siittää lapsia, jotta saadaan uusia veronmaksajia. Eläkkeissä olisi syytä huomioida jälkikasvu. Lapsettomille voitaisi maksaa vähemmän eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on niin, ettei avoimuudesta paljon tykätä. Siihen ei helposti pystytä suhtautumaan "asiat asioina" vaan arvostelu koetaan minuuden ytimeen osuvana. Siksi en neuvo sinua purkamaan ystävällesi tunteitasi varauksetta.
Se että joku haluaa lapsen, on hänen oma asiansa. Se että hän haluaa käyttää lasta lähinnä välineenä, on kokonaan toinen asia.
Oletko sitä mieltä, että mies on liian hyvää sukua ystäväsi sukuun nähden, ja tässä tapahtuu jokin biologinen vääryys?
Miehen ei tarvitse tunnustaa isyyttään jne. eli käytännössä ei voi pakottaa mihinkään. Petoksella aikaansaatu yksilö. Naisella on kyllä oikeus ottaa "maksunsa" spermana, mutta lapsen oikeudet eivät ole hänen oikeuksiaan.
Ei tartte vapaaehtoisesti tunnustaa, mutta ei siitä mitään hyötyä ole. Isyys todetaan pakkokeinoin sitten, koska Suomen laki lähtee siitä, että lapsella on oikeus isään. Tästä ollaankin sitten montaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte vapaaehtoisesti tunnustaa, mutta ei siitä mitään hyötyä ole. Isyys todetaan pakkokeinoin sitten, koska Suomen laki lähtee siitä, että lapsella on oikeus isään. Tästä ollaankin sitten montaa mieltä.
Paitsi jos isä tajuaa oikeutensa. Ei voida väkisin ottaa verta.
Vierailija kirjoitti:
Kondomi laitetaan penikseen eli on miehen vastuulla. Vain kondomi suojaa taudeilta. Miesten on syytä kantaa yhteiskuntavastuunsa ja siittää lapsia, jotta saadaan uusia veronmaksajia. Eläkkeissä olisi syytä huomioida jälkikasvu. Lapsettomille voitaisi maksaa vähemmän eläkettä.
Tämän takia en käytä kondomia ikinä naisten kanssa. Lipasee pillua ja sen jälkeen tunkee munan sisään niin jokaiselta naiselta viimeistään tässä vaiheessa unohtuu kumin vaatiminen.
Voihan se olla, että isukki pystyy ajattelemaan lasta lapsenaan (olkoonkin petos).
Näin on toimitttu maailman sivu, harva on todella vahinkoja, kyllä sillä naisella useimmin on kaipuu siihen lapseen, isästä niin väliä. Muuten noita perhekokoja +5-9 lasta olisi tuhottomasti enemmän, jos oikeiden vahinkojen määrät olisi tuollaisia.
Ai odotti miehen olevan innoissaan isyydestä? 😅😅😅😄😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Näin on toimitttu maailman sivu, harva on todella vahinkoja, kyllä sillä naisella useimmin on kaipuu siihen lapseen, isästä niin väliä. Muuten noita perhekokoja +5-9 lasta olisi tuhottomasti enemmän, jos oikeiden vahinkojen määrät olisi tuollaisia.
Olet väärässä. Nämä nykyiset nuoret naiset näyttävät vihaavan lapsia lähes jokainen. Kukaan ei halua lapsia. Näkyyhän tämä jo syntyvyydessä. Mitä pidemmälle tulevaisuuteen mennään, sitä harvempi nainen haluaa lapsia.
Mies joka haluaa lapsen, on tulevaisuudessa keinokohdun armoilla. Ei enää löydy naisia, jotka haluavat tuohon rumbaan alkaa. Raskaus ja synnytys, sekä lapsen kasvatus kun ei ole mitään leikin tekoa naisellekaan.
Miten sitten on suuri määrä naisia, joille mies valehtelee hakevansa suhdetta tai olleensa pitkissä suhteissa aiemmin? Eipä taida irtoseksiä harrastavia naisia ollakaan niin paljon. Monelle miehelle tulee yllätyksenä, ettei sinkkunainen harrasta irtosuhteita. Vanha sanonta sanoo, että tie naisen vatsalle käy sydämen kautta. Orgasmi on itselleni tärkeä, joten surkeat panit eivät kiinnosta siksikään. Toisekseen moraali ja normaali tunne-elämä on miehellä myös must.