Miksi vaippojen vaihto lentsikan penkillä ärsyttää?
Mitään muutakaan paikkaa vaihtaa niitä ei ole, kun vessaan ei mahdu.
Me vaihdamme ne aina ison pyyhkeen päällä, en nimittäin ikinä laittaisi vauvaa paskaselle lentsikan penkille suoraan!
Kun pyyhkeen päällä vaihtaa ei ole todellakaan mitään pelkoa että mitään menisi penkkiin, jos ihmiset sitä pelkäävät.
Muistan kun ekan kerran vaihdoin pienet pisuvaipat ison pyyhkeen päällä ja ohi kävelevä n. 30 v. ämmä tuijotti minua herkeämättä. Jäin tuijottamaan takaisin, mietin että mikä helvetin pedofiili se siinä kyttää. Vasta myöhemmin olen lehdistä ymmärtänyt että sekin häiritsee lapsettomia, vaippojen vaihto.
Ikään kuin kukaan laittaisi vauvaa suoraan lentokoneen penkille! Nehän ovat likaisia! Ja jos vaihtaa ison pyyhkeen päällä, niin ei ole mitään ongelmaa, että itse likaisi penkkejä.
Vihaan lapsettomia idiootteja.
Kommentit (200)
[/quote]
Monen ihmisen ominaistuoksukin on vahvempi kuin vauvan pissavaipan.
[/quote]
Pointtini ei nyt ole siinä, miten pahalle ne vaipat haisee, väännetään siis rautalangasta: Monia ihmisiä se häiritsee, että vaihdatte niitä vaippoja. Voisitteko siis ottaa huomioon nämä kanssamatkustajanne ja vaihtaa paikassa jossa se ei häiritse.
Kiitos.
Monia ihmisiä se häiritsee, että vaihdatte niitä vaippoja. Voisitteko siis ottaa huomioon nämä kanssamatkustajanne ja vaihtaa paikassa jossa se ei häiritse.
Tuliko tämä NYT sinulle selväksi?
Koska se haisee ja sen voi ihan hyvin tehdä vaikka vessassa, kaikenlaisia idiootteja sitä näkeekin. Yritäppä vähän opetella sitä kunnioitusta muita kohtaan
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 09:25"]Minä myös ihmettelen, että missä siellä pikkuruisessa kopissa muka hoitotaso on? Alle puolivuotiasta ei voi oikein sylissäkään operoida, kun ei saa istuttaa, joten hankalaksi menee, jos ei saa penkkiä käyttää hoitoalustan kanssa. Ja kissaviikset se pelkkä pissi millekään haise, saati että se tuoksu vielä leviäisi koko matkustamoon. Haloo! Monella voi olla edessä vielä parin tunnin bussimatka lomakohteeseen, joten vaipanvaihto voi olla hyvinkin tarpeen. Ja tosiaan, jos on pakko, niin ne kakkavaipat voi joutuA VAIHTAMAAN IHAN SIELLÄ BUSSISSAKIN...HUIII!
[/quote]
Minkä ihmeen takia sä lähdet tuollaiselle lomamatkalle pienen vauvan kanssa?
[/quote]
Koska en voi jättää vauvaa kotiinkaan. :-P Äitiyslomalla on mahdollisuus lomailla ja vauva on tyytyväinen missä vain, kunhan tissiä on tarjolla. Kysymys kuuluu pikemminkin: miksi ei? Siksi, ettei joku elämästä vieraantunut joutuisi hetken altistumaan kamalalle vaipanvaihdolle? Sori, ei riitä syyksi minulle.
[/quote]
Miksi muiden pitää kärsiä siitä, että olet hankkinut lapsia? Menisit vain sinne vessaan vaihtamaan.
[/quote]
Linja-auton vessaanko? Siellä nyt ei ainakaan mahdu, jos sellaista edes on. Ja jos on, niin ei ole lämmintä vettä eikä hoitotasoa, eli kakkavaipan vaihtaminen on mahdotonta edes kosteuspyyhkeillä pyyhkien. Eli linja-autossa ainut vaihtoehto on vaihtaa penkillä hoitoalustan päällä kosteuspyyhkeitä käyttäen. Närästääkö?
[/quote]
Eikö tässä ensisijaisesti ollut puhe lentokoneista? Vauva ei tarvitse ulkomaanmatkaa, joten jää kotiin, jos itseäsi närästää ahtaat vessat.
[/quote]
Äläs nyt, kun nykyäänhän on muotia ettei se lapsi saa hidastaa yhtään vauhtia. Totta kai mamman PITÄÄ päästä siinne ulkomaanmatkalle vaippaikäisen kanssa, olisihan se nyt herranjumala kamalaa, jos olisi jopa pari vuotta elämästään ilman ulkomaanmatoja, hui!
[/quote]
Onkos tullut pieneen mieleesi, että kun useimmilla se lapsiluku ei jää siihen yhteen? Ja lapsi oppii kuivaksi n. kolmivuotiaaksi mennessä. Ookkos itse sitten matkustamatta sen kuusi vuotta elämästäsi, kun lapsia onkin kaksi? Tai vaikka yhdeksän, jos lapsia olisikin samassa perheessä kolme? Se yhdeksänvuotias ei ole eläissään päässyt ulkomaille, kun vaippaikäisten pikkusisarusten kanssa ei ole uskallettu lähteä matkaamaan, kun joku voi suuttua vaipanvaihto-operaatioista?
[/quote]
Onko matkustelu sinulle elinehto? Jos on, niin kannattaa sitten kyllä punnita että kannattako niitä lapsia ylipäätään hankkia.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 09:25"]Minä myös ihmettelen, että missä siellä pikkuruisessa kopissa muka hoitotaso on? Alle puolivuotiasta ei voi oikein sylissäkään operoida, kun ei saa istuttaa, joten hankalaksi menee, jos ei saa penkkiä käyttää hoitoalustan kanssa. Ja kissaviikset se pelkkä pissi millekään haise, saati että se tuoksu vielä leviäisi koko matkustamoon. Haloo! Monella voi olla edessä vielä parin tunnin bussimatka lomakohteeseen, joten vaipanvaihto voi olla hyvinkin tarpeen. Ja tosiaan, jos on pakko, niin ne kakkavaipat voi joutuA VAIHTAMAAN IHAN SIELLÄ BUSSISSAKIN...HUIII!
[/quote]
Minkä ihmeen takia sä lähdet tuollaiselle lomamatkalle pienen vauvan kanssa?
[/quote]
Koska en voi jättää vauvaa kotiinkaan. :-P Äitiyslomalla on mahdollisuus lomailla ja vauva on tyytyväinen missä vain, kunhan tissiä on tarjolla. Kysymys kuuluu pikemminkin: miksi ei? Siksi, ettei joku elämästä vieraantunut joutuisi hetken altistumaan kamalalle vaipanvaihdolle? Sori, ei riitä syyksi minulle.
[/quote]
Miksi muiden pitää kärsiä siitä, että olet hankkinut lapsia? Menisit vain sinne vessaan vaihtamaan.
[/quote]
Linja-auton vessaanko? Siellä nyt ei ainakaan mahdu, jos sellaista edes on. Ja jos on, niin ei ole lämmintä vettä eikä hoitotasoa, eli kakkavaipan vaihtaminen on mahdotonta edes kosteuspyyhkeillä pyyhkien. Eli linja-autossa ainut vaihtoehto on vaihtaa penkillä hoitoalustan päällä kosteuspyyhkeitä käyttäen. Närästääkö?
[/quote]
Eikö tässä ensisijaisesti ollut puhe lentokoneista? Vauva ei tarvitse ulkomaanmatkaa, joten jää kotiin, jos itseäsi närästää ahtaat vessat.
[/quote]
Äläs nyt, kun nykyäänhän on muotia ettei se lapsi saa hidastaa yhtään vauhtia. Totta kai mamman PITÄÄ päästä siinne ulkomaanmatkalle vaippaikäisen kanssa, olisihan se nyt herranjumala kamalaa, jos olisi jopa pari vuotta elämästään ilman ulkomaanmatoja, hui!
[/quote]
Onkos tullut pieneen mieleesi, että kun useimmilla se lapsiluku ei jää siihen yhteen? Ja lapsi oppii kuivaksi n. kolmivuotiaaksi mennessä. Ookkos itse sitten matkustamatta sen kuusi vuotta elämästäsi, kun lapsia onkin kaksi? Tai vaikka yhdeksän, jos lapsia olisikin samassa perheessä kolme? Se yhdeksänvuotias ei ole eläissään päässyt ulkomaille, kun vaippaikäisten pikkusisarusten kanssa ei ole uskallettu lähteä matkaamaan, kun joku voi suuttua vaipanvaihto-operaatioista?
[/quote]
Siis voi ei???!? Minulla on monia ystäviä jotka ovat tehneet ensimmäisen ulkomaanmatkansa vasta yli 20- vuotiaina eikä se ole vaikuttanut heidän elämänlaatuunsa pätkääkään. Matkustelu ei ole mikään elinehto.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 18:55"]
Tsiisus tätäkin keskustelua. Ei kukaan siellä lentokoneessa asu eikä siellä kellään nyt ole mitenkään erityisen mukavaa, ts. kukaan tuskin nauttii tuntikausien istumisesta. Entä jos on yh ja monta pientä lasta? Pitääkö ottaa kaikki lapset mukaan vessaan jos pienimmällä vaippa täynnä pissaa?
[/quote]kanssamatkustajalle voi sanoa että voisitko pitää näitä lapsia silmällä kun täytyy vaihtaa vaippa pienelle. Ei ole vaikeeta.
[/quote]
Hah, ja mitähän ne kanssamatkustajat tänne silloin kirjoittaisivat!
[/quote]
Kyllä minä ainakin suostuisin parin minuutin ajan katsomaan lentokoneessa isompien sisarusten perään sillä aikaa, kun vauvan vaippa vaihdetaan siellä vessassa. En olisi ollenkaan närkästynyt pyynnöst', sen sijaan olisin todella närkästynyt, jos nenäni alla aletaan vaihtaa kakkavaippoja.
t. lapseton nainen
Onpa erikoinen ketju...lopussa ollaan jo kieltämässä lapsiperheiltä matkustelu ja jopa mummolassa käynti linja-autolla ( kaikilla lapsiperheillähän täytyy olla oma auto...).
Omat lapseni eivät enää ole vaippaikäisiä, mutta matkustettiin silloinkin. Lentokoneessa en kai ole joutunut vaippaa vaihtamaan mutta ainakin tuttavapeheissä oli tapana vaihtaa lasten vaippoja vaikka olohuoneessakin. Toki olimme sitten kaikki samantyylisiä asian suhteen. Minua ei häiritsisi jos joku vaihtaisi lapsen vaippoja viereisellä penkillä bussissa tai lentokoneessa, vaikka itse hoitaisinkin asian mieluiten vessassa jos siihen olisi mahdollisuus.
Mulla on lapsia, enkä todellakaan pidä vaippojen vaihtoa lentokoneen penkillä normaalina. Tykkäisitkö sinä jos kaikki vaihtais siteensä tai tamponit siinä penkillä?
Kyllä sinne vessaan mahtuu. Oletko ikinä kokeillut?
Lentokoneen vessassa on hoitotaso tai vaipan voi vaihtaa sylissä istuen pöntön päällä. Isomman lapsen vaipan voi vaihtaa seisaaltaan.
Eikö lentokentällä muka ole wc:tä tai vastaavaa huonetta jossa vaipat vaihdetaan?
Mä olen kolmen lapsen äiti eikä tulis mieleenkään vaihtaa vaippoja lentokoneessa istuimella.
Taidat itse olla pahemmanluokan idiootti.
Lapseton nainen tässä. Jos mummoikäisenä vaihdan tenani siinä lentokoneen penkillä niin ei se varmaan kanssamatkustajista kovin hienoa ole. :D
Mikä siinä on ongelma kun alla on pyyhe? Pelkkien pissavaippojen vaihtaminen?
Kyllä idiootteja olette te!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:39"]
Lapseton nainen tässä. Jos mummoikäisenä vaihdan tenani siinä lentokoneen penkillä niin ei se varmaan kanssamatkustajista kovin hienoa ole. :D
[/quote]
Teepä se! Ihan vapaasti voit kokeilla.
Mulla myös lapsia, mutta en todellakaan tajua että miten joku on niin idiootti ja vaihtaa siellä penkillä. Ootko joku xxxl jos et lentokoneen vessaan mahdu?
Yhdyn ekaan kommenttiin. Eikä ihmiset välttämättä halua nähdä lapses paskavaippoja/persettä EDES vahingossa. Ja se paska haisee!
Ei oo soveliasta, mietippä vähä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:36"]
Mulla on lapsia, enkä todellakaan pidä vaippojen vaihtoa lentokoneen penkillä normaalina. Tykkäisitkö sinä jos kaikki vaihtais siteensä tai tamponit siinä penkillä?
[/quote]
Mikä vitun idiootti vertaa vauvaa ja aikuista? Oletko ihan täyspässi?
Älä nyt turhaan kaikkia vihaa: osa niistä saa lapsia joskus itsekin ja ymmärtävät sitten kunika pöljiä ovat olleet :)
Meillä pirpana on ollut niin hämmästyttävän kohtelias tosin että ei ole kakannut koskaan lentokoneessa. (Mutta ollaankin lennetty vain näitä Euroopan reittilentoja vasta.)
Vaihda vaipat jo lentokentällä vähän ennen lähtöä. Mikäli tarvetta ilmenee niin tietenkin vessassa ja jos mies mukana niin mies pitelee lasta ja vaihdat ilmassa vaipat.