Miksi vaippojen vaihto lentsikan penkillä ärsyttää?
Mitään muutakaan paikkaa vaihtaa niitä ei ole, kun vessaan ei mahdu.
Me vaihdamme ne aina ison pyyhkeen päällä, en nimittäin ikinä laittaisi vauvaa paskaselle lentsikan penkille suoraan!
Kun pyyhkeen päällä vaihtaa ei ole todellakaan mitään pelkoa että mitään menisi penkkiin, jos ihmiset sitä pelkäävät.
Muistan kun ekan kerran vaihdoin pienet pisuvaipat ison pyyhkeen päällä ja ohi kävelevä n. 30 v. ämmä tuijotti minua herkeämättä. Jäin tuijottamaan takaisin, mietin että mikä helvetin pedofiili se siinä kyttää. Vasta myöhemmin olen lehdistä ymmärtänyt että sekin häiritsee lapsettomia, vaippojen vaihto.
Ikään kuin kukaan laittaisi vauvaa suoraan lentokoneen penkille! Nehän ovat likaisia! Ja jos vaihtaa ison pyyhkeen päällä, niin ei ole mitään ongelmaa, että itse likaisi penkkejä.
Vihaan lapsettomia idiootteja.
Kommentit (200)
Minua yllättää tässä keskustelussa eniten se, että ihmiset ovat ilmeisesti hyvin tietoisia mitä milläkin penkkirivillä koko ajan tapahtuu. Kuikuiletteko te kaulat pitkällä paikoiltanne vai oletteko niitä käytäväkyttääjiä jotka kulkevat koko lennon edestakaisin vahtaamassa muita?
Oon ihan hämmentynyt näistä vastauksista. Luin eka ap:n viestin ja olin ihan, että täh, miten jotain voi häiritä tollanen asia... Ja sitten aloin lukeen kommentteja, niin tosiaan, JOITAIN asia TODELLA häiritsee. En ole lentokoneella ikinä vauvan kanssa matkustanut, mutta automaattisesti olisin penkillä vaipan vaihtanut. Vessassa horjuu aikuinenkin ja tasot tärisee ym. Jotenkin tuntuisi vakaammalta ja turvallisemmalta vaihtaa vaippa pikaisesti vaan siin paikallaan. Toki kakan ollessa kyseessä, pitäisi vessan puolelle mennä, jotta voitaisiin peseytyä. Ei tää nyt voi olla todelal näin kamala ongelma jollekin :D.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:03"]Oon ihan hämmentynyt näistä vastauksista. Luin eka ap:n viestin ja olin ihan, että täh, miten jotain voi häiritä tollanen asia... Ja sitten aloin lukeen kommentteja, niin tosiaan, JOITAIN asia TODELLA häiritsee. En ole lentokoneella ikinä vauvan kanssa matkustanut, mutta automaattisesti olisin penkillä vaipan vaihtanut. Vessassa horjuu aikuinenkin ja tasot tärisee ym. Jotenkin tuntuisi vakaammalta ja turvallisemmalta vaihtaa vaippa pikaisesti vaan siin paikallaan. Toki kakan ollessa kyseessä, pitäisi vessan puolelle mennä, jotta voitaisiin peseytyä. Ei tää nyt voi olla todelal näin kamala ongelma jollekin :D.
[/quote]
Eihän se kusen haju voi niitä viereisillä penkeillä istuvia millään tavalla häiritä. Eihän se nyt ole mahdollista että joku haluaa matkustaa ilman paljaita perseitä ja sukupuolielimiä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:03"]Oon ihan hämmentynyt näistä vastauksista. Luin eka ap:n viestin ja olin ihan, että täh, miten jotain voi häiritä tollanen asia... Ja sitten aloin lukeen kommentteja, niin tosiaan, JOITAIN asia TODELLA häiritsee. En ole lentokoneella ikinä vauvan kanssa matkustanut, mutta automaattisesti olisin penkillä vaipan vaihtanut. Vessassa horjuu aikuinenkin ja tasot tärisee ym. Jotenkin tuntuisi vakaammalta ja turvallisemmalta vaihtaa vaippa pikaisesti vaan siin paikallaan. Toki kakan ollessa kyseessä, pitäisi vessan puolelle mennä, jotta voitaisiin peseytyä. Ei tää nyt voi olla todelal näin kamala ongelma jollekin :D.
[/quote]
Eihän se kusen haju voi niitä viereisillä penkeillä istuvia millään tavalla häiritä. Eihän se nyt ole mahdollista että joku haluaa matkustaa ilman paljaita perseitä ja sukupuolielimiä.
[/quote]
Vauvan "kusen haju" :DDDD. Paljaita perseitä ja sukupuolielimiä.....taidat olla aika vierottunut kyllä todellisuudesta. Ja katso muualle jos noin paljon etoo. Ei jeesus :D.
Näiden kauhistelijoiden mielestä varmaan imetyskin pitäisi hoitaa siellä vessassa, ettei matkustajien tarvi nähdä paljaita tissejä, hui!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:06"]
[/quote]
[/quote]
Vauvan "kusen haju" :DDDD. Paljaita perseitä ja sukupuolielimiä.....taidat olla aika vierottunut kyllä todellisuudesta. Ja katso muualle jos noin paljon etoo. Ei jeesus :D.
[/quote]
Miksi minun pitäisi katsoa muualle kun siellä vessassa on sille pikku pirpanalle oikein tarkoitettu hoitopöytä?
Mä en ymmärrä ihmisiä joiden mielestä on kivaa näytellä lapsensa intiimialueita muille ihmisille... Aika sairasta.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi minun pitäisi katsoa muualle kun siellä vessassa on sille pikku pirpanalle oikein tarkoitettu hoitopöytä?
[/quote]
Juuri kuten sanoin, koen vaipan vaihdon turvallisemmaksi ja sujuvemmaksi ja hygieenisemmäksi siinä penkillä tai sylissäni paikallamme.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:11"]
Mä en ymmärrä ihmisiä joiden mielestä on kivaa näytellä lapsensa intiimialueita muille ihmisille... Aika sairasta.
[/quote]
Tällä periaattella jos ajattelee, niin älä nyt herranjumala lastesi kanssa ainakaan ikinä uimahalliin mene!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:11"]
[/quote]
Tällä periaattella jos ajattelee, niin älä nyt herranjumala lastesi kanssa ainakaan ikinä uimahalliin mene!
[/quote]
Uimahallissa on erikseen miesten ja naisten puolet ja siellä on ihan normaalia että ihmiset ovat alasti. Jos olet ikinä ollut lentokoneessa niin olet ehkä huomannut että siellä ihmisillä on vaatteet päällä.
Joskus tuntuu, että olisi kiva palata siihen aikaan kun ihmiset tuntee sanan luonnollisuus. Elää samalla tavalla kuin heimoihmiset. Pikkulasten pissavaipat (tai mitä ne nyt siellä pitää) on normaali asia, samoin imettäminen siellä missä se helpoiten ja kätevästi hoituu. Ne on luonnollisia asioita, jotka on jollain lailla onnistuttu kääntämään häpeällisiksi ja luonnottomiksi asioiksi, jotka pitää tehdä piilossa.
En vaihda pissa- tai kakkavaippoja lentokoneen penkillä. En vaihda niitä siksi, että tiedän ihmisten nykypäivänä paheksuvan sitä. Itseäni ei haittaa yhtään jos joku muu vaihtaa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:15"]
Joskus tuntuu, että olisi kiva palata siihen aikaan kun ihmiset tuntee sanan luonnollisuus. Elää samalla tavalla kuin heimoihmiset. Pikkulasten pissavaipat (tai mitä ne nyt siellä pitää) on normaali asia, samoin imettäminen siellä missä se helpoiten ja kätevästi hoituu. Ne on luonnollisia asioita, jotka on jollain lailla onnistuttu kääntämään häpeällisiksi ja luonnottomiksi asioiksi, jotka pitää tehdä piilossa.
En vaihda pissa- tai kakkavaippoja lentokoneen penkillä. En vaihda niitä siksi, että tiedän ihmisten nykypäivänä paheksuvan sitä. Itseäni ei haittaa yhtään jos joku muu vaihtaa.
[/quote]
Myös piereskely ja paneminen on luonnollista, mutta ei julkisella paikalla suotavaa. :)
Ei ole tullut mieleenkään, että vaipanvaihto ketään häiritsisi. Lentokoneen vessa on muuten yksi epähygieenisimmistä paikoista, mitä voi olla. Oikeasti aina kun vedätte sen vessan, osa bakteereista sun muista lentää päällenne, koska huuhtelu on liian voimakas tilan kokoon nähden. Että tämä mielessä sinne vessaan pikkuisen kanssa menisin. Tosin minulla ei lapsia ole, mutta en ole koskaan tajunnut, että minun pitäisi ärsyyntyä jostain niin arkisesta asiasta kuin vaipanvaihto.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:33"]Mitään muutakaan paikkaa vaihtaa niitä ei ole, kun vessaan ei mahdu.
Me vaihdamme ne aina ison pyyhkeen päällä, en nimittäin ikinä laittaisi vauvaa paskaselle lentsikan penkille suoraan!
Kun pyyhkeen päällä vaihtaa ei ole todellakaan mitään pelkoa että mitään menisi penkkiin, jos ihmiset sitä pelkäävät.
Muistan kun ekan kerran vaihdoin pienet pisuvaipat ison pyyhkeen päällä ja ohi kävelevä n. 30 v. ämmä tuijotti minua herkeämättä. Jäin tuijottamaan takaisin, mietin että mikä helvetin pedofiili se siinä kyttää. Vasta myöhemmin olen lehdistä ymmärtänyt että sekin häiritsee lapsettomia, vaippojen vaihto.
Ikään kuin kukaan laittaisi vauvaa suoraan lentokoneen penkille! Nehän ovat likaisia! Ja jos vaihtaa ison pyyhkeen päällä, niin ei ole mitään ongelmaa, että itse likaisi penkkejä.
Vihaan lapsettomia idiootteja.
Minua taas vituttaa tuo "lentsikka" niin vitusti, että vihaan kaikkia kakaroiden omistajia, jotka sanovat "lentsikka".
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:03"]Oon ihan hämmentynyt näistä vastauksista. Luin eka ap:n viestin ja olin ihan, että täh, miten jotain voi häiritä tollanen asia... Ja sitten aloin lukeen kommentteja, niin tosiaan, JOITAIN asia TODELLA häiritsee. En ole lentokoneella ikinä vauvan kanssa matkustanut, mutta automaattisesti olisin penkillä vaipan vaihtanut. Vessassa horjuu aikuinenkin ja tasot tärisee ym. Jotenkin tuntuisi vakaammalta ja turvallisemmalta vaihtaa vaippa pikaisesti vaan siin paikallaan. Toki kakan ollessa kyseessä, pitäisi vessan puolelle mennä, jotta voitaisiin peseytyä. Ei tää nyt voi olla todelal näin kamala ongelma jollekin :D.
[/quote]
[/quote]
Niin, minusta tässä(kin) täytyy ottaa huomioon myös toisenlaiset kulttuurit, joiden edustajia kansainvälisillä lennoilla tuppaa olemaan. En minäkään haluaisi, että joku piereskelisi kovaäänisesti ja ehkä kävisi paljain käsin maistelemassa toisten ruoista, kun se vaan "kuuluu kulttuuriin".
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:17"]
[/quote]
Myös piereskely ja paneminen on luonnollista, mutta ei julkisella paikalla suotavaa. :)
[/quote]
Blaa blaa blaa. Oliko pakko vetää tuo kortti esiin, maailman paskin argumentti.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:17"]
[/quote]
[/quote]
Blaa blaa blaa. Oliko pakko vetää tuo kortti esiin, maailman paskin argumentti.
[/quote]
Miksi tuo on paska argumentti?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:15"]
[/quote]
[/quote]
Samoin röyhtäily ja alasti oleminen, jälkimmäisestä aikuinen joutuu putkaan ja sakkoihin julkisella paikalla. Ja miksi lasten paskominen on eri asia kuin aikuisten? Et sinäkään haluaisi että jiku aikamies istuisi paskalla vieressäsi puskassq kun odotat bussia, miksi jonkun muksuun liittymättömän pitäisi katsella ja haistella sitä sontaa lentokoneessa?
Provo. Vessassa sopii tai vaikkapa erillisellä vauva kopassa, jonka saa pyydettäessä. Kuka nyt käytävällä seisoisi ja vaihtaisi siinä penkillä vaippoja? Kiroileva kiukkuinen provoilija.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:36"]
Mulla on lapsia, enkä todellakaan pidä vaippojen vaihtoa lentokoneen penkillä normaalina. Tykkäisitkö sinä jos kaikki vaihtais siteensä tai tamponit siinä penkillä?
[/quote]
Mikä vitun idiootti vertaa vauvaa ja aikuista? Oletko ihan täyspässi?
[/quote]'
Vertasin sitä tapahtumaa, en lasta ja aikuista. Vessa -asiat hoidetaan vessassa ja sillä siisti.