Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaippojen vaihto lentsikan penkillä ärsyttää?

Vierailija
01.06.2014 |

Mitään muutakaan paikkaa vaihtaa niitä ei ole, kun vessaan ei mahdu. 

Me vaihdamme ne aina ison pyyhkeen päällä, en nimittäin ikinä laittaisi vauvaa paskaselle lentsikan penkille suoraan!

Kun pyyhkeen päällä vaihtaa ei ole todellakaan mitään pelkoa että mitään menisi penkkiin, jos ihmiset sitä pelkäävät. 

Muistan kun ekan kerran vaihdoin pienet pisuvaipat ison pyyhkeen päällä ja ohi kävelevä n. 30 v. ämmä tuijotti minua herkeämättä. Jäin tuijottamaan takaisin, mietin että mikä helvetin pedofiili se siinä kyttää. Vasta myöhemmin olen lehdistä ymmärtänyt että sekin häiritsee lapsettomia, vaippojen vaihto.

Ikään kuin kukaan laittaisi vauvaa suoraan lentokoneen penkille! Nehän ovat likaisia! Ja jos vaihtaa ison pyyhkeen päällä, niin ei ole mitään ongelmaa, että itse likaisi penkkejä. 

Vihaan lapsettomia idiootteja.

Kommentit (200)

Vierailija
181/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene vaan lentokoneen vessaan vaihtamaan jos on pakko. Mikäli minä näkisin niin sanoisin kyllä suureen ääneen että et vaihda siinä. Mulla on lapsi, ei tarvi enää vaihtaa vaippaa, 17 vee

Vierailija
182/200 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka haluaa haistella paskaa muutenkin ahtaassa koneessa. Hyi helvetti että olet itsekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 09:25"]Minä myös ihmettelen, että missä siellä pikkuruisessa kopissa muka hoitotaso on? Alle puolivuotiasta ei voi oikein sylissäkään operoida, kun ei saa istuttaa, joten hankalaksi menee, jos ei saa penkkiä käyttää hoitoalustan kanssa. Ja kissaviikset se pelkkä pissi millekään haise, saati että se tuoksu vielä leviäisi koko matkustamoon. Haloo! Monella voi olla edessä vielä parin tunnin bussimatka lomakohteeseen, joten vaipanvaihto voi olla hyvinkin tarpeen. Ja tosiaan, jos on pakko, niin ne kakkavaipat voi joutuA VAIHTAMAAN IHAN SIELLÄ BUSSISSAKIN...HUIII!

[/quote]

Minkä ihmeen takia sä lähdet tuollaiselle lomamatkalle pienen vauvan kanssa?

Vierailija
184/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapselta  jääny just vaipat pois!

Vierailija
185/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaippaikäinen lapsi ja ei tulisi koskaan mieleen vaihtaa vaippaa lentokoneen istuimessa. Kaikki eivät halua haistella vauvani eritteiden hajua tai nähdä alastonta lasta. Vaihdan vaipat vessassa, jonne itsekin kävisin asioilla.

Vierailija
186/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:23"]

Olen maisteri.

[/quote]

:D :D Miten tämä liittyy mihinkään?!

[/quote]

Vaippamaisteri? Pissamaisteri? Paskamaisteri?

Vierailija
187/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ettei kakkavaippaa voi vaihtaa lentokoneen penkillä, mutta mielestäni pissavaipan vaihtaminen sylissä sillätavalla, että laittaa jalassa olevan vaipan alle puhtaan vaipan ja vetää välistä märän vaipan pois. Märkä vaippa sujahtaa heti muovipussiin. Pissavahinkoa ei ehdi tapahtumaan tuolla tavoin. Ja tietenkään ruoka-aikoina ei vaihdeta pissavaippaakaan. En myöskään vaihtaisi pissavaippaa, jos vieressä olisi vieras ihminen. Yleensä vieressä oma mies ja vanhempi lapsistani. Vaipan vaihdon jälkeen desinfioin kädet. Pidän asiaa samana, kun vaihtaisin vaikka kuivan paidan tai housut lapselle siinä penkillä. Ja puhun nyt pissavaipasta ja tehtynä noin kuin tuolla aikaisemmin mainitsin.

Vierailija
188/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 09:25"]Minä myös ihmettelen, että missä siellä pikkuruisessa kopissa muka hoitotaso on? Alle puolivuotiasta ei voi oikein sylissäkään operoida, kun ei saa istuttaa, joten hankalaksi menee, jos ei saa penkkiä käyttää hoitoalustan kanssa. Ja kissaviikset se pelkkä pissi millekään haise, saati että se tuoksu vielä leviäisi koko matkustamoon. Haloo! Monella voi olla edessä vielä parin tunnin bussimatka lomakohteeseen, joten vaipanvaihto voi olla hyvinkin tarpeen. Ja tosiaan, jos on pakko, niin ne kakkavaipat voi joutuA VAIHTAMAAN IHAN SIELLÄ BUSSISSAKIN...HUIII!

[/quote]

[/quote]

Koska en voi jättää vauvaa kotiinkaan. :-P Äitiyslomalla on mahdollisuus lomailla ja vauva on tyytyväinen missä vain, kunhan tissiä on tarjolla. Kysymys kuuluu pikemminkin: miksi ei? Siksi, ettei joku elämästä vieraantunut joutuisi hetken altistumaan kamalalle vaipanvaihdolle? Sori, ei riitä syyksi minulle. 

Vierailija
189/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuvaippa on tosi nopea ja helppo vaihtaa; sehän on kuin pikkuhousu.

Minuakin häiritsee usein elämässä monikin toisten tekemä juttu, mutta harvemmin alan siitä kuitenkaan mulkoilla, saatikka valittaa. Yritän ajatella että ehkä kaikkeen on hyvä syy, jota minä en tiedä. Minut on kasvatettu niin, ja minusta se on hyvä.

Vierailija
190/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 11:39"]

Vaihda vaipat jo lentokentällä vähän ennen lähtöä. Mikäli tarvetta ilmenee niin tietenkin vessassa ja jos mies mukana niin mies pitelee lasta ja vaihdat ilmassa vaipat.

[/quote]

Oletko ikinä käynyt vessakopissa? Ei sinne mahdu kahta aikuista ihmistä vaipanvaihtoon. Ja jätänkö kaksivuotiaani yksin sillä välin?

Vierailija
191/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:33"]

Me vaihdamme ne aina ison pyyhkeen päällä, en nimittäin ikinä laittaisi vauvaa paskaselle lentsikan penkille suoraan!

Kun pyyhkeen päällä vaihtaa ei ole todellakaan mitään pelkoa että mitään menisi penkkiin, jos ihmiset sitä pelkäävät. 

Muistan kun ekan kerran vaihdoin pienet pisuvaipat ison pyyhkeen päällä ja ohi kävelevä n. 30 v. ämmä tuijotti minua herkeämättä. Jäin tuijottamaan takaisin, mietin että mikä helvetin pedofiili se siinä kyttää. Vasta myöhemmin olen lehdistä ymmärtänyt että sekin häiritsee lapsettomia, vaippojen vaihto.

Ikään kuin kukaan laittaisi vauvaa suoraan lentokoneen penkille! Nehän ovat likaisia! Ja jos vaihtaa ison pyyhkeen päällä, niin ei ole mitään ongelmaa, että itse likaisi penkkejä. 

Vihaan lapsettomia idiootteja.

[/quote]

Tässä on yksi syy miksi arvostan lukion käyneitä; on yleissivistävä koulutus. Tekisi hyvää sullekin.

[/quote]

Lukio ei takaa sivistystä ja maalaisjärkeä. Ihminen voi olla näennäisesti lukuaineissa todella fiksu ja saada lukiosta huippupaperit, mutta olla sitten sosiaaliselta älykkyydeltään saappaan tasoa, joka sitten näkyy tällaisena itsekkäänä käytöksenä.

[/quote]

KYLLÄ ELÄMÄN KOULU ON PARAS KOULU

ELÄMÄN KOULUSSA SAA VAIHTAA VAIPAT MISSÄ HALUAA

Vierailija
192/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:33"]

[/quote]

AP, kuinka läski oikein olet kun vessaan ei mahdu? Toivottavasti ostat koneessa myös (vähintään) kaksi paikkaa itsellesi.

Vierailija
193/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 13:45"]

[/quote]

[/quote]

Koska en voi jättää vauvaa kotiinkaan. :-P Äitiyslomalla on mahdollisuus lomailla ja vauva on tyytyväinen missä vain, kunhan tissiä on tarjolla. Kysymys kuuluu pikemminkin: miksi ei? Siksi, ettei joku elämästä vieraantunut joutuisi hetken altistumaan kamalalle vaipanvaihdolle? Sori, ei riitä syyksi minulle. 

[/quote]

Miksi muiden pitää kärsiä siitä, että olet hankkinut lapsia? Menisit vain sinne vessaan vaihtamaan.

Vierailija
194/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää siitä, että meillä kylässä käyvät pienten lasten (ei enää vastasyntyneiden vauvojen) vanhemmat vaihtavat vaipat olohuoneemme lattialla. Vaikka alla onkin suoja, niin kyllä vessa olisi oikea paikka, kun siellä on vettä ja roskis. Ei taaperon peppu tule kunnolla puhtaaksi jonkun kosteuspyyhkeen kanssa kakan jälkeen. Eikä ole kiva sitten muun seurueen olla paskanhajussa olohuoneessa. Toisilla ei ole tapoja. Se on vaan se minä ja mun vauva-asenne..

Vierailija
195/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne samat ihmiset siellä lentsikassa joutuu jo kestämään sen, että teidän vauvanne korvat sattuu koneessa aiheuttaen korviasärkevän huutomyrskyn. Suurin osa kuitenkin ymmärtää että sille ei mitään voi. Tuo vaippojenvaihto haju- ja esteettisine haittoineen on kuitenkin asia, jonka voitte tehdä vähemmän häiriötä aiheuttaen, joten miksi se on liikaa vaadittu?

Vierailija
196/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 14:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi muiden pitää kärsiä siitä, että olet hankkinut lapsia? Menisit vain sinne vessaan vaihtamaan.

[/quote]

Linja-auton vessaanko? Siellä nyt ei ainakaan mahdu, jos sellaista edes on. Ja jos on, niin ei ole lämmintä vettä eikä hoitotasoa, eli kakkavaipan vaihtaminen on mahdotonta edes kosteuspyyhkeillä pyyhkien. Eli linja-autossa ainut vaihtoehto on vaihtaa penkillä hoitoalustan päällä kosteuspyyhkeitä käyttäen. Närästääkö?

Vierailija
197/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ap kysynkin sinulta, että olisiko sinusta ihan ok, että vaihtaisin avanne pussini siinä sinun ja sinun nöpönenäsi vieressä? Siitä ei kokeneella vaihtajalla synny mitään sotkua, pussi on ihan siisti ja ei minullakaan tuohon toimitukseen mene kun puolisen minuuttia. Täyden paskapussin voisinkin sitten tunkea laukkuuni. Lyön vetoa että koko penkkirivi riemastuisi toimituksestani. Ja mitä niihin pöpöihin tulee. mitä ihmeen pöpöjä luulet saavasti lentokoneen vessasta? peset kädet sen jälkeen ja käsidesiä. Ei pöpöjä.  Avanne pussin vaihto epähygienisissa tiloissa on riski, ja voisin siis samasta syystä alkaa ähräämään pussiani siihen paikalleen omalla penkilläni. 

koita nyt ymmärtää että vaikka se sinun muksusi pissa ei omaan nenääsi haise pahalle, niin ei se kanssa matkustajille mitään herkkua ole. Tiedän tosin kaltaisiasi ihmisiä, ei alapeukutus tai ihmisten milipiteiden kertominen sinua hetkauta. olethan kuitenkin omasta mielestäsi oikeutettu just siihen mihin sä itse haluat.

Vierailija
198/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokone nyt yksi ja sama, mutta pitäkää lapsenne uimarannalla puettuna! Ja vaipanvaihdot vessassa.

Vierailija
199/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 14:37"]

Niin. Ap kysynkin sinulta, että olisiko sinusta ihan ok, että vaihtaisin avanne pussini siinä sinun ja sinun nöpönenäsi vieressä? Siitä ei kokeneella vaihtajalla synny mitään sotkua, pussi on ihan siisti ja ei minullakaan tuohon toimitukseen mene kun puolisen minuuttia. Täyden paskapussin voisinkin sitten tunkea laukkuuni. Lyön vetoa että koko penkkirivi riemastuisi toimituksestani. Ja mitä niihin pöpöihin tulee. mitä ihmeen pöpöjä luulet saavasti lentokoneen vessasta? peset kädet sen jälkeen ja käsidesiä. Ei pöpöjä.  Avanne pussin vaihto epähygienisissa tiloissa on riski, ja voisin siis samasta syystä alkaa ähräämään pussiani siihen paikalleen omalla penkilläni. 

koita nyt ymmärtää että vaikka se sinun muksusi pissa ei omaan nenääsi haise pahalle, niin ei se kanssa matkustajille mitään herkkua ole. Tiedän tosin kaltaisiasi ihmisiä, ei alapeukutus tai ihmisten milipiteiden kertominen sinua hetkauta. olethan kuitenkin omasta mielestäsi oikeutettu just siihen mihin sä itse haluat.

[/quote]

Olisi ok.

t. ohis

Vierailija
200/200 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 14:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Linja-auton vessaanko? Siellä nyt ei ainakaan mahdu, jos sellaista edes on. Ja jos on, niin ei ole lämmintä vettä eikä hoitotasoa, eli kakkavaipan vaihtaminen on mahdotonta edes kosteuspyyhkeillä pyyhkien. Eli linja-autossa ainut vaihtoehto on vaihtaa penkillä hoitoalustan päällä kosteuspyyhkeitä käyttäen. Närästääkö?

[/quote]

Eikö tässä ensisijaisesti ollut puhe lentokoneista? Vauva ei tarvitse ulkomaanmatkaa, joten jää kotiin, jos itseäsi närästää ahtaat vessat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi