Miksi vaippojen vaihto lentsikan penkillä ärsyttää?
Mitään muutakaan paikkaa vaihtaa niitä ei ole, kun vessaan ei mahdu.
Me vaihdamme ne aina ison pyyhkeen päällä, en nimittäin ikinä laittaisi vauvaa paskaselle lentsikan penkille suoraan!
Kun pyyhkeen päällä vaihtaa ei ole todellakaan mitään pelkoa että mitään menisi penkkiin, jos ihmiset sitä pelkäävät.
Muistan kun ekan kerran vaihdoin pienet pisuvaipat ison pyyhkeen päällä ja ohi kävelevä n. 30 v. ämmä tuijotti minua herkeämättä. Jäin tuijottamaan takaisin, mietin että mikä helvetin pedofiili se siinä kyttää. Vasta myöhemmin olen lehdistä ymmärtänyt että sekin häiritsee lapsettomia, vaippojen vaihto.
Ikään kuin kukaan laittaisi vauvaa suoraan lentokoneen penkille! Nehän ovat likaisia! Ja jos vaihtaa ison pyyhkeen päällä, niin ei ole mitään ongelmaa, että itse likaisi penkkejä.
Vihaan lapsettomia idiootteja.
Kommentit (200)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:39"]
Lapseton nainen tässä. Jos mummoikäisenä vaihdan tenani siinä lentokoneen penkillä niin ei se varmaan kanssamatkustajista kovin hienoa ole. :D
[/quote]
Vertaat vauvaa ja vanhusta? Taidat olla jo seniili. Joo, vaihda vaan, mä haluun nähä sun polvissa roikkuvat häppärit!!!
Tässä oli kyse pissavaippojen vaihtamisesta, ei kakka!!!
Tuotko isommalle lapselle sitten potan siihen lentsikan käytävälle? Sama asia.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:42"]
Lapseton nainen tässä. Jos mummoikäisenä vaihdan tenani siinä lentokoneen penkillä niin ei se varmaan kanssamatkustajista kovin hienoa ole. :D
[/quote]
Vertaat vauvaa ja vanhusta? Taidat olla jo seniili. Joo, vaihda vaan, mä haluun nähä sun polvissa roikkuvat häppärit!!!
[/quote]
Kusta se on vauvankin kusi ja pissavehkeet sekä aikuisella että lapsella. Ei niitä kukaan halua nähdä yleisillä paikoilla.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:36"]
Mulla on lapsia, enkä todellakaan pidä vaippojen vaihtoa lentokoneen penkillä normaalina. Tykkäisitkö sinä jos kaikki vaihtais siteensä tai tamponit siinä penkillä?
[/quote]
Mikä vitun idiootti vertaa vauvaa ja aikuista? Oletko ihan täyspässi?
[/quote]
Sama asia. Lentokoneen penkit eivät ole mitään paskapaikkoja.
Omasta mielestäni vaippojen vaihto kuuluu vessaan. Vähän olen ihmetellyt, kun vieraat ovat vaihtaneet lapsen vaipan keskellä olohuonetta. Meillä ainakin vauva on saattanut pissata kesken vaipanvaihdon, eikä siinä mielestäni iso pyyhe auta.
Kyllä ne vaipat haisevat sisällöstä riippumatta ja vauvan iho samoin. Vessat on sitä varten, jotta saat vauvasi siistittyä. Pyyhe ei juuri suojaa pissavahingoilta ja toisaalta on epäesteettistä suorittaa vauvan vaipatukset julkisesti pienissä tiloissa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:39"]Eikö lentokentällä muka ole wc:tä tai vastaavaa huonetta jossa vaipat vaihdetaan?
[/quote]
Oho, luulin, että kyseessä oli lentokenttä mutta joo lentokoneissa on wc ja siellä hoidetaan sekä aikuisten että vauvojen pissa ja kakka-asiat.
Mä vaihdan aina lapseni kakkavaipat siinä selkänoasta taitettavalla pöydällä. Mieluusti vielä odottelen, että vieressä oleva on ensin saanut ruokansa.
Lentokoneen vessassa tosiaan on hoitotaso jolla pienen vauvan vaippa on helppo vaihtaa. Etenkin jos on se pyyhe pehmusteena ja lämmikkeenä kun se taso on kovaa muovia. Vähän isompi lapsi on helpompi vaihtaa siellä penkkien välissä kun vessa on niin ahdas. Ei siinä minusta mitään kamalaa ole, nopsasti housut alas, pissavaippa pois ja uusi tilalle, housut takaisin. Kakkavaippa tietysti vaihdetaan aina vessassa kun pitää pyyhkiä pyllyä ja haiseekin voimakkaammin.
Jos joku mummu nyt haluaa oman tenansa vaihtaa kaikkien näkyvillä niin ei se minua häiritse. En yleensä hirveästi edes katsele muiden touhuja koneessa, joten tuskin huomaisinkaan asiaa.
Se on oikeastaan ikävintä jos joku yrjöää pitkin penkkejä ja lattioita, sitä hajua ei poista mikään. Mesoava humalainen on myös kanssamatkustajana kaikkein epätoivottavin. Siinä on samassa paketissa meteli, paha haju ja arvaamaton käytös.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:47"]
Kyllä ne vaipat haisevat sisällöstä riippumatta ja vauvan iho samoin. Vessat on sitä varten, jotta saat vauvasi siistittyä. Pyyhe ei juuri suojaa pissavahingoilta ja toisaalta on epäesteettistä suorittaa vauvan vaipatukset julkisesti pienissä tiloissa.
[/quote]
Vauvan iho?? Pitäskö susta tehdä lastensuojeluilmotus jos et osaa pestä vauvaasi puhtaaksi? Ei meillä vaan iho haise.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:42"]
[/quote]
[/quote]
Kusta se on vauvankin kusi ja pissavehkeet sekä aikuisella että lapsella. Ei niitä kukaan halua nähdä yleisillä paikoilla.
[/quote]
Ei näe jos ei katso. Mutta niin vaan sekin akka tuijotti. Luulin tosiaan että on pedofiili.
Eritteinen iho haisee aina. Ellei oman äidin nokkaan, niin muitten kyllä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:43"]
Tässä oli kyse pissavaippojen vaihtamisesta, ei kakka!!!
[/quote]
No missä sitten sen kakkavaipan vaihtaisit?
Ihmiset ovat lentokoneessa muuta varten kuin haisevien vaippojen vuoksi. Missä sitten peset kätesi vaipatuksen jälkeen?
Minäkin olen yleensä aina vaihtanut siellä vessan hoitotasolla. Voi olla, että joskus on tullut vaihdettua siinä omalla paikallakin joku housuvaippa pikaisesti. En ole muistaakseni saanut vihaisia katseita. Ymmärrän kuitenkin, ettei kaikki siitä pidä. En kuitenkaan ymmärrä vertailua aikuisen tenan tai tamppoonin vaihtoa lapsen vaipan vaihtoon. Ei ole ihan sama asia. Suosittelen kuitenki. Ottamaan kanssamatkustajat huomioon ja käyttämään vessaa vessa-asioiden hoitoon. Kaikki viihtyy.
En ole edes tajunnut, että tuokin voi häiritä. Itse vaihtelen vaippoja missä milloinkin. Kakkavaipat toki mieluiten vessassa käytännön syistä. Meillä inkin kaveri- ja perhepiirissä paljon lapsia joten en ole pitänyt tuota mitenkään ihmeellisenä juttuna
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:51"]
Eritteinen iho haisee aina. Ellei oman äidin nokkaan, niin muitten kyllä.
[/quote]
Ei varmasti haise. Kyllä täytyy olla tuhnunen läski vauva, jossa pissaamisen jälkeen haisee.
Onhan se nyt ihan helvetin kuvottavaa.