Mitä suihkusaippuaa käytät?
Onko joku tietty merkki tai tuoksu? Vaihteleeko vuodenaikojen mukaan? Itselläni käytössä perus-Dove, mutta tekisi mieli kokeilla muuta, valinnanvaikeus vaan on esteenä.
Kommentit (303)
Neutralilla pesen. Ei väriaineita, eikä hajusteita. Sopii mun herkälle iholle.
Vierailija kirjoitti:
Neutralilla pesen. Ei väriaineita, eikä hajusteita. Sopii mun herkälle iholle.
Ihan järkevää muutenkin välttää turhia aineita. Ihmiset muutenkin lotraavat liikaa kaikkia hajusteita. Täälläkin kerrostalossa haisi kun joku olisi tyhjentänyt pullollisen hajuvettä rappukäytävään.
Molton Brownin suihkusaippuoita. En juuri muuten käytä kosmetiikkaa tai tuoksuja, mutta nuo tuovat vähän luksusta arkeen.
Axe Antihangover vihreätä litkua jos mahdollista. Darra ei lähe mihinkään mutta tuoksu ihan OK.
Olen allerginen lähes kaikelle marketti- ja apteekkikosmetiikalle, joten käytän luonnonkosmetiikan tuotteita. Hajusteille en ole allerginen, joten vaihtelen tuoksuja. Tällä hetkellä käytössä Organic Shop Passion fruit & cocoa. Seuraavaksi käyttöön tulee Evolve Organic Citrus Blend. Kesäksi toiveissa olisi löytää joku raikas ja viilentävä minttu-suihkugeeli.
Vastustan sitä yleistä harhaluuloa, että apteekin hajusteettomat tuotteet sopivat kaikille allergikoille ja atoopikoille! Itselleni eivät sovi, saan niistä ihottumaa.
Palmolive olive suihkusaippuaa.
Lidl Cien. Muuhun ei ole varaa.
Lushin palasaippuoita enimmäkseen. Eivät kuivata ihoa ja sopivat myös sheivaukseen, sekä ovat riittoisia.
Mikä nyt milloinkin sattuu olemaan tarjouksessa/halvinta. Tällä hetkellä Family fresh mangon tuoksuisena käytössä.
Vaihtelen niitä usein, tykkään kokeilla erilaisia. Tällä hetkellä on menossa Nivean creme aloe ja Lidlin manteliöljy suihkusaippuat.
Tykkään kovasti Family Fresh sarjan suihkusaippuoista. Ne tuoksuvat hyvälle ja ovat edullisia ja riittoisia.
Doven suihkusaippuat kosteuttavat mukavasti, mutta en pidä niistä pulloista; kun pullo on lähes tyhjä, niin se ei pysy pystyssä vaan putoilee suihkun saippuatelineestä lattialle jatkuvasti.
Tällä hetkellä Axen Black...tuoksuja tykkään vaihdella, kesäisin jotain viileämpää ja talvella lämpimämmät sävyt.
Fairy Original. Pesen sillä myös hiukset. Näin on ollut jo yli vuoden, muistaakseni.
Erittäin hieno suomalainen shampoo joka paikkaan. Ei parempaa olekaan. Koivu tällä hetkellä lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Fairy Original. Pesen sillä myös hiukset. Näin on ollut jo yli vuoden, muistaakseni.
Myös hajusteeton Fairy käy, ennen peseydyin sillä.
Fairy on kaikista tehokkain. Hiuspohaa varten laimennan, muuten käytän sellaisenaan.
Fairystä ei jää mitään ihoa ärsyttäviä aineita, olla iho alkaisi kutiamaan.
Olen käyttänyt myös Marseille-saippuaa, mutta Fairy on kätsympi.
Fairya on keittiössä yksi pullo, käytän tiskaamiseen. Kylppärissä on 2 pulloa, toinen käsien pesuun ja toinen vartalon pesuun.
Mistään muusta Fairyn hausteesta en tykkää, kuin alkuperäisestä.
Käytätkö omaasi vai saatko mieheltäsi?