Mitä suihkusaippuaa käytät?
Onko joku tietty merkki tai tuoksu? Vaihteleeko vuodenaikojen mukaan? Itselläni käytössä perus-Dove, mutta tekisi mieli kokeilla muuta, valinnanvaikeus vaan on esteenä.
Kommentit (303)
Family fresh joku lasten versio kun käytän samaa muksujen kanssa. Joskus ostan itselleni oman, tykkään palmoliveistä.
En käytä varsinaista suihkusaippuaa, vaan ph:ltaan happamia pesunesteitä, jotka käyvät myös intiimipesuun.
Tällä hetkellä Dermosilin verigreippi.
lactoline tai vastaava hajusteeton
Palasaippuaa aina, koska natriumlauryylisulfaatti kuivattaa ihoa. Ihania palasaippuoita on paljon, mutta valitsen yleensä sellaisen, missä on manteliöljyä, ei rypsiä koskaan. Henkilökohtaisia ovat ne, kuten hammasharjatkin. Ei ole llut iho-ongelmia vuosikymmeniin:-)
Alepposaippua. Paras on sellainen, missä on n. 30% laakerinmarjaöljyä. Ja kunnolla kuivunut eli vanha on paras.
LV palasaippua. Hyvä, kun ei tuoksu miltään.
itselläni dove suihkuvaahto ei meinaa huuhtoutua iholta millään.kummallinen koostumus suihkusaippuaksi.vettä kuluu tuhottomasti,että saa sen pois iholta
Vierailija kirjoitti:
Onko tää ihan kirjaimellisesti hajuton (esim. LV:n käsisaippua ei ole)? Tekis mieli kokeilla.
Palmolive for men
Monia tuotteita käytän tuolla merkillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää ihan kirjaimellisesti hajuton (esim. LV:n käsisaippua ei ole)? Tekis mieli kokeilla.
Tässä toinen Lactolinen käyttäjä. Mun nenään ei haise, mutta ei varmasti ole olemassa asiaa, jossa ei olisi ominaistuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Palvoliven Mint Shake käytössä
Mulle tuli kaikenlaisia hauskoja mielleyhtymiä tosta palvolivestä :D
Ostin äidilleni, siskolleni ja itselleni ihanaa Oriflamen suihkugeeliä ja saippuaa, nimeltään Hollywood. Ei kuivata ihoa ja tuoksu on tosi lumoava ja erikoinen.
Saunan jälkeen hellin ihoani Body shopin ranskalaisella luomulaventeliöljyllä, on myös hupputuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvoliven Mint Shake käytössä
Mulle tuli kaikenlaisia hauskoja mielleyhtymiä tosta palvolivestä :D
Ketä palvot livenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä toinen Lactolinen käyttäjä. Mun nenään ei haise, mutta ei varmasti ole olemassa asiaa, jossa ei olisi ominaistuoksua.
Mun nenään LV:n tuotteet haisee miedosti, paitsi toi käsisaippua haisee voimakkaasti. Erisan ei haise miltään. Ehkä uskallan kokeilla Lactolinea seuraavaksi, vähän vaihtelua :D
Käyttäjä731 kirjoitti:
itselläni dove suihkuvaahto ei meinaa huuhtoutua iholta millään.kummallinen koostumus suihkusaippuaksi.vettä kuluu tuhottomasti,että saa sen pois iholta
Älä laita sitä niin paljoa ja hankaa ihoa kunnolla, niin kyllä lähtee.
Sebamed aina käytössä