Mitä suihkusaippuaa käytät?
Onko joku tietty merkki tai tuoksu? Vaihteleeko vuodenaikojen mukaan? Itselläni käytössä perus-Dove, mutta tekisi mieli kokeilla muuta, valinnanvaikeus vaan on esteenä.
Kommentit (303)
Junttia touhua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LV palasaippua. Hyvä, kun ei tuoksu miltään.
Voi miten tylsää - miksi ei saa tuoksua miltään?
En ole tuo, kelle vastasit, mutta
A) puhtaus itsessään tuoksuu hyvältä. Esim hajusteettomalla pesuaineella pestyt, ulkoilmassa kuivatetut lakanat. Sama pätee puhtaaseen ihoon.
B) jos tahdon tuoksua, laitan hajuvettä iholle.
Joku familyfresh, valikoitui koska oli -30% tarjouksessa. Lidlin XXL suihkusaippua, greippi tai joku sellainen on hyvä. Pitäisikin taas ostaa kun on saatavilla.
Halvinta hajustamatonta bulkkisaippuaa.
Olen kaunis ilman erilliskäsittelyitä turhilla kemikaaleilla..
Tykkään myös vaihdella suihkutuoksuja, viimeisin ostos Patykan Neroli divin, kallista turhuutta, so what
Vierailija kirjoitti:
Ruusu hampaissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruusu hampaissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lactoline tai vastaava hajusteeton
Onko tää ihan kirjaimellisesti hajuton (esim. LV:n käsisaippua ei ole)? Tekis mieli kokeilla.
Tässä toinen Lactolinen käyttäjä. Mun nenään ei haise, mutta ei varmasti ole olemassa asiaa, jossa ei olisi ominaistuoksua.
Mun nenään LV:n tuotteet haisee miedosti, paitsi toi käsisaippua haisee voimakkaasti. Erisan ei haise miltään. Ehkä uskallan kokeilla Lactolinea seuraavaksi, vähän vaihtelua :D
Voi KAUHEETA, jos nyt vähän kukka tuoksuu!
Hajusteettomat tuotteet harvemmin haisee kukkasille, ystävä kallis kastava yllis. (Tosin ostin kyllä sellaista ihan kaameeta lasten fysiologisen suojan tarjoavaa aurinkorasvaa, joka oli hajusteeton, mutta joka sisältämänsä rosmariiniöljyn takia haisi todella voimakkaasti, eikä hyvälle.)
No MIKSI pitää olla hajuton, mauton, näkymätön, aistiton, sokea, kuuro eloton???
No vaikka siksi, ettei tykkää hajusteista? Tai ei tykkää siitä, että kaikki kosmetiikka on hajusteellista?
Mun mielestä olennaisempi kysymys tässä on nyt se, miksi sussa herättää niin suuria tunteita se, millaista kosmetiikkaa joku muu valitsee.
Koska INHOAN kaikkea tylsyyttä, tuoksuttomuutta, värittömyyttä - RRRakastan elämää!!!
No sehän on mahtavaa, mutta en silti ymmärrä, miksi toisten ihmisten valinnat kiukuttavat.
Mähän kerroin jo. =)
Jeesus mikä aasi. Jos minä esim. en pidä oliiveista ja keitetyistä kananmunista niin mitä helvettiä sen sinun persettäsi kutittaa? Itsekin käytän hajusteettomia ja mahdollisimman vähäkemikaalisia pesuaineita koska atopia, ruusu (nenässä) , suunympärysihottuma ja psoriasis.
N29
Hei
Ruotsissa Julitan rapsolja ottaa pois psoriasiksen. Minun ystävätär ja hänen lapsi pääsivät eroon. Katso kotisivut ja tilaa. Et tule pettymään.
Julita Rapsolja AB
Halvinta, aina halvinta. Eikä ole suihkusaippuaa erikseen. Siitä isosta pänikästä jaetaan pienempiin pumppupulloihin kaikkea tarvetta varten.
Liitin saipotta tarjousten mukaan
Palasaippua ehdottomasti! Miksi maksaa vedestä? Palasaippua riittoisaa ja vähemmän kemikaaleja.
Ole hyvä -suihkusaippua iholle ja luonnolle paras.
Lactacyd apteekista.
Parempaa kuin Lactoline.
Enemmän maitohappoa.
Mäntysuopaa ja Fairya vaihdellen.
Sebamed Wellnes on lempimerkki ja usein tarjouksessa.
Laventelin tuoksuinen palasaippua on paras ja halvin. Kaikki muovipulloihin pakatut suihku- ja käsisaippuat pitäisi kieltää.
Juuri nyt käytössä on the body shopin vadelmasuihkugeeli ja avonin naturals-sarjaa. Avon on kiva, koska siitä jää mieto tuoksu iholle pesun jälkeen. Talvisin käytän vähän raskaampia tuoksuja (vanilja, myski) ja kesällä sopii paremmin hedelmäiset tuoksut.
Nimim. Mieluummin nämä kuin hienhaju
Shampoon ja kasvopesuaineen ylijäämä/huuhteluvesi riittää suihkussa.
Lactoline. Kotimainen, ei testattu eläinkokeilla, alhainen pH.
Lactoline ja joku The Body Shopin saippua, satsuma on lemppari.
Muistaako joku mikä oli joskus vuonna 2009 Rexonan keltaisen suihkusaippua nimi/tuoksu? Purkki oli erilainen mitä nykyään, niin mietin onko sama tuote. Se oli muutaman vuoden mun lemppari. 🙂
Luonnonkosmetiikan tuotteita käytän merkkiä tai tuoksua vaihdellen. Nyt Ecocleanin granaattiomenan tuoksuinen suihkugeeli ollut käytössä, joka ihan Prismasta ostettu. Enemmän tulee mieleen kyllä joku halvan karkin esanssi, mutta riittoisa ainakin ollut. Urtekramin tai Laveran tuotteet ainakin ollut toimivia ja ihan luonnollisen tuoksuisia. Niitä sitten jatkossakin, ellen löydä jotain vielä parempaa ja mieluiten edullista.
Moni näyttää käyttävän palmuöljyä sisältäviä puhdistusaineita ja saippuoita. Eikö teitä häiritse vai onko se ainoastaan ongelmallista ruoan raaka-aineena?
Palmuöljy saippuassa on sodium palmate tai sodium palm kernelate, sitten on tuotteet kuten Palmolive jne.