Mitä suihkusaippuaa käytät?
Onko joku tietty merkki tai tuoksu? Vaihteleeko vuodenaikojen mukaan? Itselläni käytössä perus-Dove, mutta tekisi mieli kokeilla muuta, valinnanvaikeus vaan on esteenä.
Kommentit (303)
Body Shopin sitruunasuihkugeeli. Ihanan aidon tuoksuinen ja sillä voi pestä hiuksetkin.
Mäntysuopa aivan ehdottomasti parasta.
Nivea creme suihkusaippua tai sitten välillä tuo kuulemma "kamalan tylsä" Lactoline, joka on kyllä oikeasti hyvä tuote.
Lavera High vitality body wash minttu&appelsiini. Ihanaa, kallista ja turhaa hömpötystä, kesällä tuli ostettua. Onneksi on melko riittoisa. Normaalisti menee lv hajusteeton palasaippua
Käyttäjä731 kirjoitti:
itselläni dove suihkuvaahto ei meinaa huuhtoutua iholta millään.kummallinen koostumus suihkusaippuaksi.vettä kuluu tuhottomasti,että saa sen pois iholta
Kokeilepa tavallista palasaippuaa. Nimeä en muista, mutta vihreä pakkaus
Anneli
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Jos haluaa tuoksun takia ostaa kalliita saippuoita, voi yhtä hyvin rasvata ihon jälkeenpäin hyvällä ihovoiteella jossa raikas tuoksu.Ette kai kuvittele että se tuoksuneste jää hillumaan iholle suihkun jälkeen.Tämä on sitä falskia markkinointia josta firmat rikastuvat.
Toinen, vauvojen tuoksutuotteet aivan tarpeettomia allergiaa lisääviä. Pitäisi kieltää koko hössötys.
Miksi pestä lakanat ja laittaa koneeseen omenan ym tuoksunesteitä .Puhtaat lakanat tuoksuvat hyvälle ilman allergiaa aiheuttavia kalliita huuhtelutuotteita. Ja sitten ihmetellään miksi allergiat lisääntyvät. Ja rahat ei riitä.
Mä kyllä nimenomaan haluan, että sillä hetkellä kun peseydyn nenässäni leijailee esim. rakastamani kookoksen tuoksu, mutta en tosiaan halua sen jäävän iholleni, koska jos käytän hajuvettä, se ei ole kookoksen tuoksuista.
Itse siis käytän Yves Rocherin suihkusaippuoita, mango, kookos ja sitruuna ovat suosikkejani. Body Shopilla oli ihana kurkkusarja, joka tosiaan tuoksui tuoreelta kurkulta ja siinä oli myös mentholia, mistä johtuen tuntui iholla viileältä.
Käsisaippuoihinkin törsään. Kestosuosikkini on Urtekramin kookos, joka ei tuoksu perinteiseltä kookokselta. Kaikki inkiväärituoksut ovat myös mieleeni.
Mua on alkanut tosissaan tympimään tämä suomalaisten hajuste"herkkyys", joka useimmiten on kyllä vaan ihan suvaitsemattomuutta itsensä mielestä turhia asioita kohtaan. Olen lapseton, ajokortiton, kasvisruokaa syövä sinkku, joka on viimeksi ollut lentokoneessa vuonna 1995. En kyllä kanna huolta ostamieni saippuoiden muovijätteestä tai siitä, että jonkun mielestä kaikkien pitäisi käyttää pahan hajuisia (=hajusteettomia) tuotteita, koska hän niin haluaa. Kivittäkää rauhassa, ei kiinnosta.
Tuoksuton. Valahtavat heti lattialle, pitäisi olla joku keskipaksu pesuaine ja ei liian kuivattava.
Käytän talvella hajustamatonta pesuvoidetta tai pesuöljyä. Ei iho kuiva niin pahasti-
Ostan Tokmannilta sellaisen kolmen litran tonkan käsisaippuaa ja täytän suihkusaippuapumppua siitä.
halvinta mitä on, eipä sitä suihkun jälkeen edes haista tai huomaa mitä on tullut käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuton. Valahtavat heti lattialle, pitäisi olla joku keskipaksu pesuaine ja ei liian kuivattava.
CeraVe foaming cleanser on hyvä. Geelimäinen eikä mikään liru.
Minulla on kylmä kylpyhuone, varsinkin lattiasta. Lattialämmitys kuluttaa sähköä niin paljon, etten vaan pysty pitämään lämpimänä. Asunnossa on siis sähkölämmitys. Kuukauden lasku on talvella helposti yli satasen muutenkin.
Siksi suihkuunmeno vaatii tahdonlujuutta. Ihanasti tuoksuva pesuaine tuo mielekkyyttä, tekee suihkuunmenosta kivempaa ja piristää. Olisi ankeutta jos olisi täysin tuoksuton pesuaine.
Nyt on menossa Nivea waterlily & oil. Palmoliveissä on hyviä vaihtoehtoja myös. Joskus oli myynnissä joku Marseille suihkuneste, oli todella hyvä tuoksu ja muutenkin hyvälaatuinen. En ole löytänyt mistään.
Jokainen saa käyttää mitä haluaa, mutta minusta on kivaa kun pesuaine tuoksuu hyvältä.
Tuoksuthan vaikuttavat mielialaan. Siis myönteisesti niillä kenellä se on myönteinen seikka.
Tykkään vaihdella tuoksuja, tykkään eniten Ritualsin suihkugeeleistä.
Ritualsin suihkugeeleistä pidän myös, kivan edullisia. Monsunilla myös kivoja vastaavia. Sol de janeiron suihkugeeli vähän arvokkaampi, ihana tuote jos vain pitää sen tuoksusta.
Family fresh, vadelman tuoksu. Prismasta/S-marketista saa. Ihana kermaisen pehmeä koostumus ja kiva vadelman tuoksu. Hyvä löytö.
LUX palasaippua, kätevää kun yksi pala riittää vuoden.
Itse ostan aina Lushilta erituoksuisia. Tuoksuvat niin ihanalta, itse tykkään, vaikka kaikkien makuun voimakas tuoksu ei olekaan.
En käytä tietääkseni mitään suihkusaippuaa. Jotain palasaippuaa, milloin mitäkin, en muista edes nimiä.
LV:n palasaippua on ollu luottosaippuani jo useamman vuosikymmenen. Palasaippuaversio suihkussa siksi, että se huuhtoutuu parhaiten. Käsisaippuana on toinen luottotuote, LV:n nestesaippua.
Syitä saippuauskollisuudelle on useampia; helppo huuhtoutuvuus , tuoksuttomuus, sopii herkkäihoiselle,(allergia- ja astamalliton suositus) ei turhia lisäaineita ja tietysti kotimaisuus.