Lue keskustelun säännöt.
Lähdeän exän kanssa matkalle, jätän lapset nyksälle!!
26.05.2014 |
Hahahahahaa!!! Kyllä meillä tulee hauska matka!!
Mitäs sanotte, onko moraalitonta jos nyksä hoitaa minun ja exäni lapset sen ajan kun lomailemme? Kaks viikkoa siis.
Kommentit (3)
En tiedä moraalittomasta mutta munatonta nyt ainakin :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä lähden yksin ja jätän nyksän exälle.
En tiedä moraalittomasta mutta munatonta nyt ainakin :)