Miehet! Kertokaa, miten voitte panna useampaa naista.
"Tapailen" tällä hetkellä miestä, jolla tiedän olevan toisenkin naisen. Tää häiritsee mua. Te miehet, jotka teette tätä kertokaa mulle miten pystytte siihen. Ja miksi teette niin? Eikö teille riitä yksi nainen? Vertailetteko naisia toisiinsa? Olen kysynyt tätä suoraan tältä mieheltä jota tapailen mutta ei hän osannut vastata. En tiedä olenko mustasukkainen vai mitä, mutta tympäisee ajatus siitä että mies tekee tälle toiselle naiselle samaa kuin minulle. Ja onko tämä toinen nainen kenties parempi kuin minä...?
Miehet, antakaa mulle vastauksia!
Kommentit (88)
On myös mahdollista olla rakastunut kahteen naiseen samaan aikaan.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:38"]
Mua ei haittaa, mutta itse en halua olla yksi monista.
Siksi olisi toivottavaa, että te mulkunkantajat olisitte edes tässä asiassa rehellisiä, kiitos.
[/quote]
Juuh. Kierukan käyttäjänä mun tulisi välttää muiden pillujen bakteerikantaa omassani. Ja ei, korstu ei tässä asiassa auta.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:38"]
Mua ei haittaa, mutta itse en halua olla yksi monista.
Siksi olisi toivottavaa, että te mulkunkantajat olisitte edes tässä asiassa rehellisiä, kiitos.
[/quote]
Juuh. Kierukan käyttäjänä mun tulisi välttää muiden pillujen bakteerikantaa omassani. Ja ei, kortsu ei tässä asiassa auta.
onko kiva panna miestä joka dippaa kaluaan samanaikaisesti myös toisessa pillussa?
Olipa typerä kommentti. Se dippi sentään vähintään nuollaan, toisin kuin se missä sitä dipataan, yhtä typerä vertaus mutta ajaa saman asian.
Pano on pano ja hyvä panosuhde voi olla monessa tapauksessa antoisampi kuin rakkaus-suhde. niitäkin on niin paskoja suhteita.
No minä en pystynyt paneen, vaikka oli täydellinen tilaisuus. Olin parisuhteessa, mutta ajauduin sänkyyn toisen naisen kanssa (tai korjataan nyt että en ajautunut vaan menin). Tämä toinen oli tunnustanut minulle ihastuksensa vaikka tiesi että olen varattu. Eikä ollut mitään teinisäätöjä, vaan ihan aikuisia perheellisiä oltiin molemmat.
sellainen nainen, joka jakaa itseänsä monille miehille..sehän on kuin huora, joka ei ota rahaa, valitettavasti mies on paremmassa asemassa siinä asiassa,useita naisia panee, tai olkoon hän huoripukki :)
Miehenä minulla on varmasti luontainen vietti panna useampaa naista, ajatus siitä ettei näin olisi on vain kulttuuriimme rakennettu sosiaalinen standardi.
Naisten osalta uskon kyseessä olevan markkinalain, jokaiselle naiselle ei vain löydy sopivaa miestä ja naiset päätyvät jakamaan haluamiaan yksilöitä. Myös naisilla on luontaista viettiä sisäänrakennettuna ja kykenevä, osaava, kohtelias mies kiihottaa heitä. Vietit ajavat joillakin ohi sosiaalisen standardin säätelyn.
Rasputin
Olen ollut moniavioinen koko aikuisikäni, lyhyitä "rakkaussuhteita'" lukuunottamatta. Molempia kokoeilleena voin sanoa ettei yhden naisen kanssa paneminen ole pidemmän päälle kovinkaan virikkeellistä, kyllä siinä oma lipido alkaa kärsiä. Fyysisesti kahden naisen kanssa paneminen samana päivänä on usein melkein pakko, monella naisella paikat eivät kestä panemista määräänsä enempää ja siinä vaiheessa kun nainen on "puhki" ovat omat haluni vasta nousemassa.
En ole koskaan kokenut tässä mitään ongelmaa, naiset tekevät omat valintansa mitä haluavat elämässään ja jos voin heille tarjota seksiä mitä muualta ei löydy niin hyvä. Tämä realiteetti tuntuu ajavan sen yli että heidän pitää hyväksyä minun "jakamiseni" muiden naisten kanssa.
En ymmärrä kysymystä. Mitä voimista siinä on? Kyllä seksuaalista vetoa, ihastumista ja jopa rakkautta voi tuntea useampaa kuin yhtä ihmistä kohtaan kerrallaan. Ei se mitään nollasummapeliä ole.
Miksi joillekin naisille on tärkeää olla seksikumppaninsa ainoa?
Varmaankin siksi että kulttuurimme opettaa haluamaan yksiavioista parisuhdetta. R
Nämä vakipanokuviot on usein haastavia. Itsekin ajatunut nyt vuosien vakkarin kanssa tilanteeseen jossa kumpikin toisaalta haluaisi enemmän (koti-iltoja, yhteisiä harrastuksia jne) muttemme halua seurustella. Kiintymys on syntynyt vuosien saatossa ja ikävä on joskus kova. Kuitenkin molemmat yrittävät säännöstellä tapaamisia, ettei olla liikaa yhdessä. + tämä mies aina kehottaa minua "olemaan kiltisti" eli selvästi haluaa yksinoikeuden tavaraani. En tiedä väsyttää tämä suhde. Sinun tilanteessasi ap, miettisin kovasti tekeekö suhde sinulle hyvää? Itse en varmasti jatkaisi tätä omaa juttuani jos tietäisin toisen panevan myös muita. Kuvottaa ajatus reiältä, reikään-miehestä.
Olen ehkä 25-vuotiaaksi viktoriaaninen, kun sanon näin, mutta...
eikö "tapailu" eli treffailu tarkoita sitä, että tutustutaan toiseen ja tutkitaan, olisiko edellytyksiä seurustelulle? Minusta se ei johda parisuhteeseen, jos toinen samanaikaisesti harrastaa seksiä exänsä kanssa. Toki tapailun aikanakin voi panna muita, jos ei ole erityisen ihastunut tai muuten kokee siihen tarvetta, mutta jos mies on tehnyt tiettäväksi sinulle, että hänellä on käynnissä useita seksisuhteita, on aika selvää, ettei hän ole kiinnostunut vakavasta suhteesta kanssasi. Teillä on siis seksisuhde. Olisitko itse halunnut parisuhteen miehen kanssa?
Miehenä olen huomannut että osaa naisista kiihottaa kun mies on haluttu muidenkin naisten keskuudessa- He kokevat tulevansa hyväksytyiksi kun kelpaavat muiden naisten rinnalla ja saavat haluttua miestä. R
Miksi miehen pitäisi haluta parisuhdetta? Jos parisuhteen motiivi on saada seksiä niin onhan se hataralla pohjalla. Kun seksiä on naisilta kuitenkin koko ajan tarjolla niin halujensa mukaisesti mies panee tarvittavaa määrää. R
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:51"]Olen ehkä 25-vuotiaaksi viktoriaaninen, kun sanon näin, mutta...
eikö "tapailu" eli treffailu tarkoita sitä, että tutustutaan toiseen ja tutkitaan, olisiko edellytyksiä seurustelulle? Minusta se ei johda parisuhteeseen, jos toinen samanaikaisesti harrastaa seksiä exänsä kanssa. Toki tapailun aikanakin voi panna muita, jos ei ole erityisen ihastunut tai muuten kokee siihen tarvetta, mutta jos mies on tehnyt tiettäväksi sinulle, että hänellä on käynnissä useita seksisuhteita, on aika selvää, ettei hän ole kiinnostunut vakavasta suhteesta kanssasi. Teillä on siis seksisuhde. Olisitko itse halunnut parisuhteen miehen kanssa?
[/quote]
Huomasin, että ap olikin käyttänyt "tapailu"-sanaa lainausmerkeissä. Eli sinua häiritsee se, että vakipanollasi on muitakin naisia? Kyllä seksikumppanistakin saa olla mustasukkainen. Kannattaa varmaan keskustella miehen kanssa.
Itse olen ollut seksisuhteissani "yksiavioinen" ja odottanut sitä miehiltäkin. Minulla tai miehillä ei olisi ollut edes aikaa ylläpitää muita panosuhteita, suhteet olivat sen verran tiiviitä. En mihinkään kerran kuukaudessa -panoon pystyisikään, sillä en kykene seksiin ilman jonkinlaista tunnesidettä, ja sitä ei synny, jos tapaa vain harvoin.
Arvosta itseäsi enemmän, anna kiertokullin kiertää, mutta hyppää kyydistä pois. Kerro muille naisille, millainen tapaus, jotta tietävät varoa elleivät halua kiertokullin kelkkaan. Rehellisyyttä näiltä itseltään on turha odotella.
Minä ainakin olen nioin estynyt vaimoni kanssa sängyssä, etten voi edes suuseksiä ehdottaa. Rakastajattareni kanssa tehdään sitten niitä villimpiä juttuja :)
Itse tapailin 6-7 tyttöä samaan aikaan keväällä. Parhaimmillaan taisin olla kolmen tytön kanssa viikon sisällä, osaa näin usemmin osaa harvemmin. Kaikille oli selvää etten etsi suhdetta ja suurin osa taisi tietää että minulla on muitakin. Näistä ei koskaan puhuttu kuin yhden kanssa jolle asia oli aivan ok niin kauan kun ehkäisy oli kunnossa, oli tietysti muiden kanssa. Oletan myös että tytöillä, ainakin muutamalla, oli myös muita kundeja kierrossa.
Tyttöjen näkökulmasta, luulen että he saivat turvallisesti hyvää seksiä ja kivaa seuraa. Jonkun kanssa kävin drinkeillä ja ulkona, jonkun kanssa nähtiin vain kämpillä ja seuraavana aamuna ulos. Helppoa ja yksinkertaista. Elämä on paljon kivempaa kun siitä uskaltaa nauttia matalalla riskitasolla.
Ja en, en vertaile tyttöjä keskenään. Luulen lisäksi että useamman tytön kanssa oleminen on tehnyt minusta ihmisenä paremman, osaan nyt ottaa erilaiset ihmiset mielestäni erittäin hyvin huomioon sängyssä ja sängyn ulkopuolella.
Paneminen on hauskaa!
Ihan vaan sen takia.
Minä olen myös kiinnostunut tästä aiheesta. Onko niin, että yksi noista useista naisista on se rakkauskumppani ja loput seksikumppaneita? Onko niin, että jos sen rakkauskumppanin kanssa ei voi toteuttaa kaikkia seksifantasioita, niin sitten niihin tarpeisiin tavataan toisia naisia? Tietääkö rakkauskumppani muista naisista? Vastaapa tähän tällaisen tilanteen kanssa elävä mies!
Minä olen myös nainen, joka on kutosen ja seiskan tavoin tapaillut useampaa (parhaimmillaan kolmea) miestä samaan aikaan. Se ei ollut yhtään vaikeaa eikä tuntunut pahalta, kun en ollut ihastunut kehenkään heistä. Kyllä naisetkin voivat harrastaa vain seksiä sekoittamatta siihen tunteita. Todennäköisesti myös näillä miehillä oli muita panokavereita, mutta en ollut heistä juuri kiinnostunut, eikä muiden panojen mahdollisuus haitannut minua ollenkaan. Oikeastaan jopa toivoin, että miehillä olisi ollut muita, etteivät kyselisi niin paljoa minun perääni. Kun sitte tapasin miehen, johon oikeasti ihastuin, olisin ollu todella pettynyt, jos hän olisi tapaillut muita naisia samaan aikaan.
Ap, kuulostaa siltä, että olet ihastnut tähän mieheen, jos sinua häiritsee hänen muut panonsa. Hän taas ei ole todennäköisesti niin ihastunut sinuun. Voi olla, että olet hänen mielestään hauskaa seuraa ja kiva panokaveri, mutta se ei riitä, jos sinä haluat olla ennemmän. Säästä itseäsi ja jätä se mies. Tiedän, että se on todella vaikeaa, mutta jos et tee sitä, satutat vain enemmän itseäsi.