Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kertokaa, miten voitte panna useampaa naista.

Vierailija
26.05.2014 |

"Tapailen" tällä hetkellä miestä, jolla tiedän olevan toisenkin naisen. Tää häiritsee mua. Te miehet, jotka teette tätä kertokaa mulle miten pystytte siihen. Ja miksi teette niin? Eikö teille riitä yksi nainen? Vertailetteko naisia toisiinsa? Olen kysynyt tätä suoraan tältä mieheltä jota tapailen mutta ei hän osannut vastata. En tiedä olenko mustasukkainen vai mitä, mutta tympäisee ajatus siitä että mies tekee tälle toiselle naiselle samaa kuin minulle. Ja onko tämä toinen nainen kenties parempi kuin minä...?

Miehet, antakaa mulle vastauksia!

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyllä tapahtunut iso muutos. Minä olen nyt 50-vuotias, tasan 1 seksikumppani, vaimoni, jolla ei ole ollut muita kuin minä. Epäilen, että en saisi seisomaan, jos pitäisi toista naista naiskennella. Ainakaan ilman rakkauden tunnetta. Emme kumpikaan ole uskovaisia, molemmat tulemme keskiluokkaisista ehjistä perheistä ja korkeakoulutausta. Vanhempani olleet yli 60v naimisissa.

Vierailija
42/88 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pian 20 vuotta elämäni parhaasta päivästä: aamulla sain laatuseksiä niin että taju meinasi lähteä, ja toki yölläkin oli touhuttu. Klo 13 tienoilla tapasin yllättäen kaverinaisen joka tokaisi ykskantaan "sä oot saanut, naamasta näkee. Ja kaverille kelpais kanssa" - eilun hänen kämpilleen ja touhuamaan. Ja hänen luotaan kolmannen neidon kanssa sokkotreffeille, klo 20:00 riisuttiin taas vaatteita.

Kivaa oli, vaikka ei sen isompia ihastumistunteita ollut mukana, joskin ensimmäinen nainen on vainonnut tähän päivään asti ikimuistoisena tapauksena.

Harmi että tuo päivä jäi ainoaksi laatuaan eli muuten on pitänyt tyytyä nainen/viikko (tai useampi kuukausi) tahtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen kolmen naisen kanssa nykyään. Tottakai vertailen naisia. Jokainen heistä on erilainen ja nautin vähän eri asioista naisesta riippuuen. Kaikkien kanssa on kuitenkin hienoa. Kun olen yhden kanssa aika usein huomaan ajattelevani näitä muita. 

Vierailija
44/88 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, että kaikkeen naiset tyytyvätkin.

Vierailija
45/88 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitäkin vastauksia kun lukee niin tulen entistä vakuuttuneemmaksi siitä etten koskaan enää harrasta seksiä kenenkään kanssa enkä varsinkaan rakastu tai yritä parisuhdetta. Ihmiset on oksettavia eläimiä. Tuollainen seksin perässä juokseminen kuuluu lähinnä eläinkuntaan, paitsi että sielläkin on romanttisempaa ja kauniimpaa menoa. 

Vierailija
46/88 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös kiinnostunut tästä aiheesta. Onko niin, että yksi noista useista naisista on se rakkauskumppani ja loput seksikumppaneita? Onko niin, että jos sen rakkauskumppanin kanssa ei voi toteuttaa kaikkia seksifantasioita, niin sitten niihin tarpeisiin tavataan toisia naisia? Tietääkö rakkauskumppani muista naisista? Vastaapa tähän tällaisen tilanteen kanssa elävä mies! 

Ei näillä ihmisillä ole mitään rakkauskumppania. Epäilen että osaavatko edes rakastaa, tai ainakaan samalla tavalla kuin yhteen ihmiseen sitoutuvat. Ainakin yksi panokaveri kertoo, että rakastaa kaikkia naisia (eli ihastuu). On myös kertonut, että nuorena otti siipeen kun joku eukko jätti. Kai se sitten metsästää sitä menetettyä rakkautta. On sillä ollut tyttöystäväkin, mutta enemmän se vaikutti sellaiselta naiselta jolta sai kun muita ei ollut tarjolla. Pikkaisen narsistinen hän taitaa olla myös. 

Vierailija
47/88 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiavioisuus on biologian vastaista. Seksi alkaa vähentyä akkojen kanssa kolmessakympissä.

Vierailija
48/88 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös kiinnostunut tästä aiheesta. Onko niin, että yksi noista useista naisista on se rakkauskumppani ja loput seksikumppaneita? Onko niin, että jos sen rakkauskumppanin kanssa ei voi toteuttaa kaikkia seksifantasioita, niin sitten niihin tarpeisiin tavataan toisia naisia? Tietääkö rakkauskumppani muista naisista? Vastaapa tähän tällaisen tilanteen kanssa elävä mies! 

Ei näillä ihmisillä ole mitään rakkauskumppania. Epäilen että osaavatko edes rakastaa, tai ainakaan samalla tavalla kuin yhteen ihmiseen sitoutuvat. Ainakin yksi panokaveri kertoo, että rakastaa kaikkia naisia (eli ihastuu). On myös kertonut, että nuorena otti siipeen kun joku eukko jätti. Kai se sitten metsästää sitä menetettyä rakkautta. On sillä ollut tyttöystäväkin, mutta enemmän se vaikutti sellaiselta naiselta jolta sai kun muita ei ollut tarjolla. Pikkaisen narsistinen hän taitaa olla myös. 

Rakkaushan on aivokemiaa.

Vierailija
49/88 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitäkin vastauksia kun lukee niin tulen entistä vakuuttuneemmaksi siitä etten koskaan enää harrasta seksiä kenenkään kanssa enkä varsinkaan rakastu tai yritä parisuhdetta. Ihmiset on oksettavia eläimiä. Tuollainen seksin perässä juokseminen kuuluu lähinnä eläinkuntaan, paitsi että sielläkin on romanttisempaa ja kauniimpaa menoa. 

Ihmisen DNA on lähes sama kuin simpanssin.

Vierailija
50/88 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No simppelein vastaus mitä tähän osaan äkkiseltään sanoa on miehen biologia. Sama biologia toimii naisillakin, ja kaikilla eliöillä eri tavoin.

Miehethän tekee lähes kaikki raizkauksetkin. Miksi naiset eivät raizkaa?

Ihminen ja koiras ja naaras on kehittynyt evoluution myötä tuhansia, satoja tuhansia, miljoonia vuosia tällaiseksi kuin se on. Jotenkin tuntuu että ihmiset eivät tätä ymmärrä nykyään, ja väheksyvät sitä todella paljon. Luulevat vissiin että joo kaikki muuttuu heti kun vaikkapa tuodaan feminismiä. No ei kuule muutu. Tuo oli vaan yksi esimerkki.

Vierailija
51/88 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin aikoinaan kahta naista samaan aikaan. Toisen kanssa oli se k siä, kun taas toisen kanssa ei ollut. Kun tämä toinen kertoi rakastavansa minua, merkityksetön se k sisuhde jäi saman tien.

Vierailija
52/88 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ottavat aina kaikki naiset mitä saavat.

Vierailija
53/88 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten kortsut. Seksitaudit lisääntyneet.

Vierailija
54/88 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka naista kohtaan ei tuntisi ihastusta niin voi hyvin tuntea kuitenkin himoa, ja siis kuksaista jos halu on molemminpuolinen. Ja hengailu voi olla muutenkin ihan kivaa, vaikka ei parisuhdetta haluaisikaan.

En kuitenkaan missään nimessä kannata mitään valehtelua ja harhaanjohtamista. Väärinkäsityksiä kuitenkin on syntynyt, kun itse olen tutustunut ja tapaillut ja toinen on jo aloittanut parisuhteen. Mitään traumatisoivaa noissakaan ei lopulta käsittääkseni tapahtunut. Monet naiset olen selkeästi lempannut, kun oikein minkäänlaisia tuntemuksia ei ole syntynyt, mutta sekin on aiheuttanut välillä pärinöitä. Eli ei tässä elämässä helpolla voi ilman karikkoja seilailla ilman moukan tuuria.

Vierailija
55/88 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset tunteet ovat vain mustasukkaisuutta.

Vierailija
56/88 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin heteromiehenä kiihotun naisista.

Vierailija
57/88 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi mieleen tuleva vastaus oli helposti.

Viitaten edelliseen kommentoijaan, olen heteromies, joka kiinnostuu naisista, eikä se lopu siihen, kun yksi nainen löytyy. Se on nuorille tytöille joistakin prinsessasaduista syötetty virhekuvitelma, että mies käytännössä alkaa kuvottumaan muista naisista sinut tavattuasi. Todellisuus voi iskeä rumasti vasten kasvoja, jos tosissaan yhtään mitään sellaista aikuisena luulee.

Vierailija
58/88 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneminen on hauskaa!

Ihan vaan sen takia.

Juurikin näin. Ja Tadalafiili auttaa asiassa jos joskus ei meinaa kulli kovettua.

Vierailija
59/88 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi tapailet häntä jos noin ahdistaa? En mäkään tykkäisi yhtään, joten se olisi heihei tuollaiselle miehelle.

Vierailija
60/88 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi tapailet häntä jos noin ahdistaa? En mäkään tykkäisi yhtään, joten se olisi heihei tuollaiselle miehelle.

Silloin aikoinas nuo tapahtui, nyt olen jo täällä vanhain hoivakodissa.

t. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän