Miehet! Kertokaa, miten voitte panna useampaa naista.
"Tapailen" tällä hetkellä miestä, jolla tiedän olevan toisenkin naisen. Tää häiritsee mua. Te miehet, jotka teette tätä kertokaa mulle miten pystytte siihen. Ja miksi teette niin? Eikö teille riitä yksi nainen? Vertailetteko naisia toisiinsa? Olen kysynyt tätä suoraan tältä mieheltä jota tapailen mutta ei hän osannut vastata. En tiedä olenko mustasukkainen vai mitä, mutta tympäisee ajatus siitä että mies tekee tälle toiselle naiselle samaa kuin minulle. Ja onko tämä toinen nainen kenties parempi kuin minä...?
Miehet, antakaa mulle vastauksia!
Kommentit (88)
Mitä jos nainen kirjoittais noin, "miten voin olla mahdollisimman monen miehen kanssa"...kauhee myrsky! Kyllä on niin eri söönnöt, (mukamas) miehille kuin naisille.
minä ainakin yritin pinnistellä aina että mistä tämä taas piti mistä ei ja pitiks olla kondomi vai laskinko paljalla mällit ineen sitä kun seurusteli useamman naisen kanssa yhtäaikaa meni joskus känipäissään vähän sekasin miten piti panna sen kyllä muisti kuka antoi aina persereikää, ehkä sinne suuntaa oli aina matka kun halusi perversioita
Sinkkuna oli 6 eri vakkaria. Seksi on vaan hiton kivaa. Jokaisella oli omat manööverit ja kropat.
Siltikään tuo ei pärjää parisuhde seksille mitenkään. Pidän näitä jopa vähän eri lajina.
Kyllä naisetkin niin tekee, tälläkin hetkellä mulla kolme tapailumiestä, joiden kahden kans seksiä ja tuo kolmas vasta uusi tuttavuus, niin eiköhän pian hänenkin kanssa. Seksi on vaan niin kivaa.
Minusta on ihan luonnollista, että sinkkuna ollessa on monta eri naista seksikumppanina. Itse myös kerron kaikille rehellisesti, että muitakin on. Tässä rehellisyydessä on sekin etu, että silloin tällöin voi päästä harrastamaan seksiä useamman kuin yhden naisen kanssa samaan aikaan.
Jossain itämaisessa patsaassa on mies,jonka kalu on naisen pillussa ja neljää muun naisen pillussa miehen etusormet ja isovarpaat. Todellista nautiskelua. Pääsispä joskus samaan.
Se on biologiaa. Moniavioisuus on melko yleistä ja useimmiten juuri niin päin, että keskimääräistä korkeamman tason miehellä on useita naisia. Se, että useita miehiä jakaa saman naisen on paljon harvinaisempaa.
Monogamia toki luo paremman ja vakaamman yhteiskunnan, mutta kulttuuri ei poista sitä, että valtaosa miehistä mieluusti kastaisi kikkeliään usemmassa mättäässä, mikäli se vain olisi mahdollista.
Ja rakkaushan on vain aivokemian häiriötila; miksi se ei voisi kohdistua useaan ihmiseen samaan aikaan?
Eräässä elonvaiheessa mulla oli sama tilanne, eli useita samanaikaisia naisystäviä. Kyse oli laadusta ja määrästä: silloin sain paljon ja erilaista seksiä ja hyvää ja vaihtelevaa seuraa. Ei siinä mitään sen mystisempää ollut minun puoleltani; paljon kiinnostavampaa oli miten nämä ko. kumppanini suhtautuivat asiaan, sillä olin avoin ja kerroin, että muitakin on. Yksi pani poikki heti kuultuaan, toinen ei halunnut kuulla mitään muuta asiasta, ja yksi nautti tiedosta. Viimeksi mainittu oli jännä tapaus: hän halusi, että kerron yksityiskohtaisesti mitä muiden kanssa oli tehty, etenkin kun rakasteltiin, ja se kiihotti häntä aivan valtavasti.
Erilaisia ovat niin miehet kuin naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Eräässä elonvaiheessa mulla oli sama tilanne, eli useita samanaikaisia naisystäviä. Kyse oli laadusta ja määrästä: silloin sain paljon ja erilaista seksiä ja hyvää ja vaihtelevaa seuraa. Ei siinä mitään sen mystisempää ollut minun puoleltani; paljon kiinnostavampaa oli miten nämä ko. kumppanini suhtautuivat asiaan, sillä olin avoin ja kerroin, että muitakin on. Yksi pani poikki heti kuultuaan, toinen ei halunnut kuulla mitään muuta asiasta, ja yksi nautti tiedosta. Viimeksi mainittu oli jännä tapaus: hän halusi, että kerron yksityiskohtaisesti mitä muiden kanssa oli tehty, etenkin kun rakasteltiin, ja se kiihotti häntä aivan valtavasti.
Erilaisia ovat niin miehet kuin naisetkin.
Naiset lienevät keskimäärin suvaitsevampia miehen sivusuhteisiin kuin toisin päin. Vahvistaahan se, että mies kelpaa muillekin miehen tasoa ja haluttavuutta. Jos kun alfaa ei saa kokonaan omaksi, niin hyväksytään jakamistalous ja otetaan se, mitä saadaan, eli seksi (ja siittiöt).
Miehellä taas on siinä iso riski, että jos naisella on toisia miehiä, että joutuu kasvattamaan toisen siittämiä jälkeläisiä ja sehän tarkoittaa perikatoa omien geenien jatkumisen kannalta. Siksi sellaiset miehet, jotka suhtautuvat välinpitämättömästi naisen jakamiseen ovat kadonneet aikaa sitten geenipoolista (cuck soijapoikia ei tietenkään lasketa miehiksi).
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan luonnollista, että sinkkuna ollessa on monta eri naista seksikumppanina. Itse myös kerron kaikille rehellisesti, että muitakin on. Tässä rehellisyydessä on sekin etu, että silloin tällöin voi päästä harrastamaan seksiä useamman kuin yhden naisen kanssa samaan aikaan.
Ajattelen samoin, sinkkuna monta miestä seksikumppanina. Olen kans kertonut kaikille. Mutten tuohon päässyt et useamman kuin yhden miehen kans samaan aikaan.
^Juuri näin. Eihän se ole toisilta pois jos ei olla muuten parisuhteessa. Kahdella samaan aikaan tapailemallani naisella oli sitten myös vastaavasti muita miehiä minun lisäkseni. Se oli minusta ihan ok ja itse asiassa vähän jännääkin, kun sai kuulla, että saman päivän aamuna oli joku muu herra vieraillut😁. Jos pystyy pitämään seksin ja tunteet erillään tarvittaessa, mikäs sen hauskempaa, kunhan on varovainen ja huolehtii sekä omasta että muiden terveydestä.
No. 70
Vierailija kirjoitti:
Seksi on mukavaa ja toisen ihmisen läheisyydestä vaikka sitten yhden yön suhteessakin nauttii. Totuus kuitenkin on että parasta seksi on vakituisessa parisuhteessa tutun kumppaninen kanssa sillä tuski kukaan osaa olla samalla lailla vieraan ihmisen kanssa vaikka olisikin mies.
On se näinkin. Tosin yksi nainen ei tykkää kaikesta mistä minä, toisen luona saa kaikki semmoset vietit tyydytettyä ja se heijastuu myös molempiin suhteisiin.
Mulla toki on etuna että nää panemani naiset hyväksyvät toisensa.
Muutin muutamia vuosia sitten suhteellisen pienelle paikkakunnalle. Tapasin pian aivan ihanan oloisen miehen. Meillä synkkasi ja aloimme seurustella. Kun aloimme liikkua yhdessä ihnettelin kun niin moni nainen tuntui olevan todella hyviä ystäviä miehen kanssa. Pian alkoi kuitenkin valjeta, että mies oli lähes kaikkien kanssa ollut sängyssä. Ollut kuulemma seudun tiedetyin poikamies jolla naisia riitti joka päivälle. Meni ihan maku koko mieheen. Ei todellakaan tehnyt mieli sanoa omakseen sellaista jonka jokainen vastaantuleva kaupantäti tai baarin tarjoilija on kokenut. Mies kovin koitti tarjoilla tarinaa siitä miten minä olen se spesiaali ja ainoa jonka kanssa nyt on koska haluaa minut ja vain minut. Taisi vain mieheltä loppua vaihtoehdot. Ei kukaan sellaista omakseen halua jonka jo kaikki muut ovat kokeneet ennen sinua.
Ihan samalla lailla moni nainen antaa monelle miehelle yhtäaikaa. Juuri oli naisystäväni kaveri meillä yökylässä ja nappasi baarista jonkun kundin matkaan yöksi. Ennen baaria oli hehkuttanut kuinka on löytynyt kiva mies ja saattaisi olla vakavaakin. En lähde häntä moralisoimaan, sinkkuna saa panna niin paljon kun haluaa. Toki kaikkien osapuolten täytyy olla samalla linjalla ja tietoisia että tässä tapaillaan nyt muitakin.
Olen minäkin laukonut mälliä kahden naisen sisään ihan peräkkäisinä päivinä. Ei siinä voi kyllä mistään rakkaaudesta puhua. Viehätys oli siinä että toinen oli hoikka ja urheilullinen toinen taas pyöreähkö ja leveä lanteinen. Toisella oli viivapillu ja toisella todella isot huulet.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna oli 6 eri vakkaria. Seksi on vaan hiton kivaa. Jokaisella oli omat manööverit ja kropat.
Siltikään tuo ei pärjää parisuhde seksille mitenkään. Pidän näitä jopa vähän eri lajina.
Vakkareissa on vaan se että pitää sopia säännöt jos ei panna muita. Muuten se vakkari voi panna yhden yön juttua baarista tms ja tartuttaa samalla klamydiat suhunkin. Sitten kun se leviää muihin vakkareihin niin välit kärsii. Itsellä ollut klamydia joskus täysin oireettomana ja huomaamattomana,
Kyllä, oma ennätys on 3 eri naista samana päivänä. Aamulla töihin mennessä pikainen eskortin kanssa autossa, sitten toinen töissä ruokatauolla suosikki kollegan kanssa ja illalla vielä oman kumppanin kanssa ennen nukkumaanmenoa. .. ja ollaan sovittu kyllä että saan käydä vieraissa kunhan ei tule tauteja...💪💪💪
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös kiinnostunut tästä aiheesta. Onko niin, että yksi noista useista naisista on se rakkauskumppani ja loput seksikumppaneita? Onko niin, että jos sen rakkauskumppanin kanssa ei voi toteuttaa kaikkia seksifantasioita, niin sitten niihin tarpeisiin tavataan toisia naisia? Tietääkö rakkauskumppani muista naisista? Vastaapa tähän tällaisen tilanteen kanssa elävä mies!
Ei ne rakasta yhtäkään niistä. Joku ehkä vaan vastaa useampaan tarpeeseen kuin ne muut. Mutta rakkaudesta on turha puhua.
Itsekkäitä miehiä ei kiinnosta kuin oma nautinto. Naista vaihdetaan kun edellinen ei enää anna seksiä kun huomaa, ettei saa koskaan orgasmia miehen kanssa.