Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Kertokaa, miten voitte panna useampaa naista.

Vierailija
26.05.2014 |

"Tapailen" tällä hetkellä miestä, jolla tiedän olevan toisenkin naisen. Tää häiritsee mua. Te miehet, jotka teette tätä kertokaa mulle miten pystytte siihen. Ja miksi teette niin? Eikö teille riitä yksi nainen? Vertailetteko naisia toisiinsa? Olen kysynyt tätä suoraan tältä mieheltä jota tapailen mutta ei hän osannut vastata. En tiedä olenko mustasukkainen vai mitä, mutta tympäisee ajatus siitä että mies tekee tälle toiselle naiselle samaa kuin minulle. Ja onko tämä toinen nainen kenties parempi kuin minä...?

Miehet, antakaa mulle vastauksia!

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin (nainen) olen tapaillut (ja pannut) paria miestä samanaikaisesti. Pystyin tekemään niin hyvin, koska en ollut kumpaankaan rakastunut mutta sain hyvää seksiä ja ihan kivaa hengailuseuraa. Luulen että sama koskee myös tapailemaasi miestä, eli siis että hänellä ei ole mitään suuria tunteita mukana.

Aviomieheni tavattua en edes vilkaissut muihin miehiin päin ja seuraavana kesänä tanssittiin häitä.

Vierailija
22/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutosen kanssa samoilla linjoilla, naisena siis myös.

Seksi on kivaa ja kun ei sekoita tunteita mukaan niin on kiva tapailla paria erilaista miestä joilla molemmilla on annettavaa minulle, niin sängyssä kuin sen ulkopuolella. Toiselta saa rauhallisia kivoja koti-iltoja, yhdessä ruoan laittoa, leffojen katsomista, saunomista ja hyvää seksiä. Toiselta taas konserttiseuraa, ravintolailtoja ja muutenkin vähän "eloisampaa" tekemistä ja toki myös sitä hyvää seksiä. Kummaltakaan en saisi kaikkea...

Elämä on ihanaa kun siitä osaa nauttia =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellistä (7) kompaten mies vastaa.

Ennen virallista seurustelua elin useita vuosia siten, että tapailin satunnaisesti useampaa naista. Emme seurustelleet vaan viihdyimme yhdessä ja nautimme seksistä. Koskaan heidän kanssaan ei puhuttu muista, vaikka selvähän se oli että en ollut ainoa kumppani.

Seksi eri ihmisten kanssa on erilaista, se oli vaihtelua. Eri hetki, eri tilanteita, eri paikkoja. Useamman kanssa saatamme muistella lämmöllä tuota aikaa sopivassa tilanteessa kohdatessamme, useampi kumppani löysi sittemmin vakituisen kumppanin ja kuviot muuttuivat. 

Molemminpuolinen kunnioitus toista kohtaan tekee yllättävän paljon, vaikka se olisikin ollut "vaan se pelkkä pano". 

Vierailija
24/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa, mutta itse en halua olla yksi monista.

Siksi olisi toivottavaa, että te mulkunkantajat olisitte edes tässä asiassa rehellisiä, kiitos. 

Vierailija
25/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat yhden naisen miehen, niin sun täytyy lopettaa nykyinen suhteesi ja etsiä tarvettasi vastaava tilalle.

Itse en ole koskaan tapaillut kahta (tai useampaa) naista samaan aikaan, enkä myöskään hyväksyisi naisystävältäni useamman saman aikaista tapailua. 

Tyyppikysymys kenties?

Vierailija
26/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minua vaivaa tää juttu entisestään. Satun tietämään että tämä mies on ennen seurustellut tämän toisen naisen kanssa. Enää eivät seurustele mutta panevat kyllä suht säännöllisesti. Eli onkohan tällä miehellä vielä jotain tunteita tätä naista kohtaan...?

Meidän tilanne on se, että meillä ei ole juurikaan mitään yhteistä. Eli harrastamme vaan seksiä ja sitäkin aika harvoin, silloin kun minulla on siihen mahdollisuus. Eli mikä minä olen tälle miehelle? Tulipa kyllä entisestään kurjempi olo. :(

Ap

Vierailija
27/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jatkaa vastaustaan. 

Homman nimi oli vaan se, ettei siitä puhuttu, että onko muita. Sillä välttyi monelta turhalta mustasukkaisuuskohtaukselta. En sitä koskaan mitenkään salannut, että vapaalla miehellä on säätöä. 

Alun kysymyksiin vastaten, kaikki ovat erilaisia sängyssä. Okei, toinen voi olla parempi suuseksissä, toisen muut avut vievät 10-0 voiton. Jos jotain vertaisin ja korostaisin, niin naisten itsevarmuus ja se miten he ovat sinut itsensä kanssa. Toiset ovat vaan luonnostaan siinä hetkessä niin ylivoimaisia, osaavat nauttia ja tietävät miten kumpikin nauttii.

Mietitkö nykyisen kumppanisi kanssa hänen entisiä "hoitojaan", vertaatko mielessäsi itseäsi niihin vai keskitytkö nauttimaan miehestäsi ja niistä seksin salaisista taidoista, mitä hän on oppinut muiden naisten kanssa ollessaan elämänsä varrella...

Vierailija
28/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisessa suhteessa jos siitä tulee huono olo? 

Vierailija
29/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin mies voi panna edes yhtä naista. Se on raskas ja usein traumatisoiva urheilusuoritus miehelle. Miehet ovat romanttisempia kuin naiset. 

-Mies 29v-

Vierailija
30/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet...? Olet miehelle pelkkä pano.

Vierailija
31/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Miksi en voisi? Kyllä minulta riittää helliä tunteita useammalle kuin yhdelle ihmiselle.

Vierailija
32/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, taidat olla hätävara. Lopeta tuo suhde, ennen kuin olosi kurjistuu entisestään.

Vierailija
33/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:48"]

Nyt minua vaivaa tää juttu entisestään. Satun tietämään että tämä mies on ennen seurustellut tämän toisen naisen kanssa. Enää eivät seurustele mutta panevat kyllä suht säännöllisesti. Eli onkohan tällä miehellä vielä jotain tunteita tätä naista kohtaan...?

Meidän tilanne on se, että meillä ei ole juurikaan mitään yhteistä. Eli harrastamme vaan seksiä ja sitäkin aika harvoin, silloin kun minulla on siihen mahdollisuus. Eli mikä minä olen tälle miehelle? Tulipa kyllä entisestään kurjempi olo. :(

Ap

[/quote]

onko kiva panna miestä joka dippaa kaluaan samanaikaisesti myös toisessa pillussa?

Vierailija
34/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten ollut kuusi naista samana päivänä nuorena. Nykyään oma vaimo riittää ja silloin olinkin sinkku

Vierailija
35/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:n mies on niin monitahoinen persoona, että yksi nainen ei vain riitä? (Jos saisin elää fantasiamaailmassani, niin olisin itsekin luultavasti alkuviikon blondin kanssa ja sitten viikonlopuksi kaipaisin brunetin seuraa. :))

Vierailija
36/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jatkaa edelleen.

Jos se häiritsee sinua, että nykyinen seksikumppanisi harrastaa muiden kanssa seksiä, unohda hänet. Tunteet pilaavat tuon kahden välisen nautinnon "vapaassa elämäntilanteessa". Molemminpuolinen kunniotus on tärkeää ja se ei toteudu jos toinen tuntee olonsa pahaksi.

Tiedän että tällä toteamuksella saan syyttelyä niskaani, mutta tiedän että myös naiset ajattelevat samoin, se on vaan seksiä. SIlloin kun palaset ovat kohdillaan, se pelkkä paneminenkin on niin nautinnollista. 

Vierailija
37/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on mukavaa ja toisen ihmisen läheisyydestä vaikka sitten yhden yön suhteessakin nauttii. Totuus kuitenkin on että parasta seksi on vakituisessa parisuhteessa tutun kumppaninen kanssa sillä tuski kukaan osaa olla samalla lailla vieraan ihmisen kanssa vaikka olisikin mies.

Vierailija
38/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistähän tulee ongelmia vasta sitten, kun parisuhteeseen päätyvillä on erilaiset arvot. En minäkään pysty ihan täysin ymmärtämään, miksi joillakin on tarve sohia samaan aikaan kahteen tai useampaankin suuntaan. Mutta ei se minua häiritse, ymmärrän jollain yleisellä tasolla, että sellaisia ihmisiä on olemassa ja se on ihan okei, kunhan itse en sellaisiin sekannu. Kun tekee arvonsa selväksi heti alussa, niin säästyy turhilta murheilta.

Vierailija
39/88 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset naiset, miksi teette itsenne typeräksi vain olemalla pelkkä panopuu, sehän esineellistää naisen täysin sellainen mies, ei tunteita mukana, miehen tarvii vaan nähdä tissit tai vartalo ja kaunis nainen niin pystyy panemaan ilman tunteita

Vierailija
40/88 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kivaa panna ja nuolla naisia. Tykkään kun nainen nauttii kun panen ja nuolen naista....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi