Miehet! Kertokaa, miten voitte panna useampaa naista.
"Tapailen" tällä hetkellä miestä, jolla tiedän olevan toisenkin naisen. Tää häiritsee mua. Te miehet, jotka teette tätä kertokaa mulle miten pystytte siihen. Ja miksi teette niin? Eikö teille riitä yksi nainen? Vertailetteko naisia toisiinsa? Olen kysynyt tätä suoraan tältä mieheltä jota tapailen mutta ei hän osannut vastata. En tiedä olenko mustasukkainen vai mitä, mutta tympäisee ajatus siitä että mies tekee tälle toiselle naiselle samaa kuin minulle. Ja onko tämä toinen nainen kenties parempi kuin minä...?
Miehet, antakaa mulle vastauksia!
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitäkin vastauksia kun lukee niin tulen entistä vakuuttuneemmaksi siitä etten koskaan enää harrasta seksiä kenenkään kanssa enkä varsinkaan rakastu tai yritä parisuhdetta. Ihmiset on oksettavia eläimiä. Tuollainen seksin perässä juokseminen kuuluu lähinnä eläinkuntaan, paitsi että sielläkin on romanttisempaa ja kauniimpaa menoa.
Pingiviiniuros kosiskellessaan antaa naaraalle kauniin sileän kiven. Jos naaras hyväksyy lahjan tulee niistä elinikäinen pari ja alkavat rakentaa yhteistä pesää.
Juupajuu disneyn mukaan. IRL esim joutsenet käyvät vieraissa, hankkivat kyllä uuden kuolleen tilalle ja hakkaavat jopa naapureiden kakarat hengiltä. Eli todella sopiva roolimalli suomalaisiten kansallislinnuksi. :DDD
Ihan mahtavaa paneskella ympäriinsä. Seksi vaan on ihan asia ja kyllä sitä voi olla mahtavaa ilman romanttista rakkautta, jopa ihan kepeää tavata vain seksin vuoksi!!!
Eli ei tässä ollut mitään ongelmaa: itse olin useiden naisten kanssa, kävin seksibileissä ja olipa miehiäkin sekä transtyyppejä siinä välillä. Mukavia muistojahan noista ajoista jäi, tauteja ei ollut koskaan!!!
Hyvin tavallista pienet liukumat sinne tänne. Moni mies myös on tuskaillu vähäistä ja ankeaa parisuhdeseksiä jopa pitkään, ja tietenkin haluaa nauttia, kun on mahdollisuus. Ihan luonnollinen asia ja kondomit on keksitty. :*
Kyllä on taas moralismi miehillä valllatonta. Mies saa paneskella missä vaan ja kuinka vain, mutta jos nainen niin tekee..ei ole vaimomatskua! Mikä ihme tässä on, että jos nainen nauttii seksistä , niin hänestä tulee heti puolisona pettävä "kylänpyörä" yms kammottavaa.
Eikö miehet ikinä pysähdy miettimään asiaa?
Itse (olisin ollut) uskollinen, kunnes mies petti...pitkä litto silti jatkuu, ja onnellisena, paitsi tuo painolasti ikuisesti takaraivossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitäkin vastauksia kun lukee niin tulen entistä vakuuttuneemmaksi siitä etten koskaan enää harrasta seksiä kenenkään kanssa enkä varsinkaan rakastu tai yritä parisuhdetta. Ihmiset on oksettavia eläimiä. Tuollainen seksin perässä juokseminen kuuluu lähinnä eläinkuntaan, paitsi että sielläkin on romanttisempaa ja kauniimpaa menoa.
Pingiviiniuros kosiskellessaan antaa naaraalle kauniin sileän kiven. Jos naaras hyväksyy lahjan tulee niistä elinikäinen pari ja alkavat rakentaa yhteistä pesää.
Juupajuu disneyn mukaan. IRL esim joutsenet käyvät vieraissa, hankkivat kyllä uuden kuolleen tilalle ja hakkaavat jopa naapureiden kakarat hengiltä. Eli todella sopiva roolimalli suomalaisiten kansallislinnuksi. :DDD
Höpö höpö, ei ole pingviineitä Disney leffoissa. Ihan luontodokkareista ja kirjoista on tämä tieto. Jotkut eläimet ovat yksiavioisia.
Yhdessä dokumentissa pigviininaaras jolla ei ollut vielä puolisoa yritti kosiskella urosta joka olikin varattu, uros ei ollut kiinnostunut, mutta kohta tulikin sen muija ja antoi toiselle naaraalle kyytiä...
On tää kyllä taas....miehen ois oltava varma ja kokenut mutta ei siitä kannata kyllä kertoa. Täällä myös ketjut maksullisisesta seksistä ja biseksuaalisuudesta ja sama kivittäminen sielläkin. :o
Ollaan sitten hiljaksiin :DDD
Vierailija kirjoitti:
On tää kyllä taas....miehen ois oltava varma ja kokenut mutta ei siitä kannata kyllä kertoa. Täällä myös ketjut maksullisisesta seksistä ja biseksuaalisuudesta ja sama kivittäminen sielläkin. :o
Ollaan sitten hiljaksiin :DDD
Jaa, milläs nimillä täällä on miehiä halveerattu ja haukuttu?
Eri sia o sitten puhua vaikka siitä eri sukupuolille astettusta moraalista. Nhän ovat eri asiat miehelle ja naiselle.
Varma ja kokenut mies on ihana kyllä , siis jos osaa oiketa asiat.
Naisen taas oltava kokematon, silti osaava! Aika mahdoton yhtälö.