Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1736)

Vierailija
361/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kasvata korkkipuita. Eri puissa erilaisia korkkeja. Ollaan erikoistuttu etenkin limsapullon korkkeihin. Mutta kasvaa meillä kyllä maitopurkkien korkkeja, viinapullon korkkeja ja vesipullon korkkejakin.

Vierailija
362/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlaista työtä teen. Pujottelen After Eight -suklaalevyjä papereihin. Linjalla työkaveri ensin tarkistaa, että levyt on suoria ja minun jälkeeni joku laskee montako niitä tulee kymmeneen kappaleeseen. Sen enempää en näe sivuille mitä tuotantolinjalla jatkossa tapahtuu.

Minä olen siellä linjaston alkupäässä. Pursotan sen minttumassan niiden suklaalevyjen sisälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus on paskaa, kuulin ei kosketa käsin missään vaiheessa.

Tässä video valmistuksesta.

https://www.facebook.com/fazersuomi/videos/n%C3%A4in-valmistuvat-vihre%…

Ihan feikki video

Itse olet feikki, aikuiset ihmiset täällä jauhaa tuollaista paskaa.

Voitaisiin sullekin katsoa joku kiva leppoisa työtehtävä. :) :) Mistä sä olisit kiinnostunut? Tykkäisitkö sä tehdä esim kakkupaperikuviointeja tai lumihiutaleita? Lumiukon neniä tarvittaisiin myös, sillä talvi on tulossa ja on huutava pula lumiukkojen nenistä.

Teen metsurin hommia ja se riittää, siellä ei pskanjauhajat menesty.

korkkipuumetsuri öyhöyhöyh

Vierailija
364/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä hillotehtaalta!

Mun työ on seisoa ison kattilan äärellä ja pudotella yksitellen marjoja sinne sekaan. Täytyy olla tosi tarkkana ettei laita liikaa, koska sitten tulee liian kallis hillo eikä kukaan osta sitä.

Itse mietin että kuka ne marjat on silleen limaistanut klönteiksi ennen kun ne tulee mun luokse linjastossa. Se tapahtuu suljettujen ovien takana, joten en tiedä vielä..

Vierailija
365/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlaista työtä teen. Pujottelen After Eight -suklaalevyjä papereihin. Linjalla työkaveri ensin tarkistaa, että levyt on suoria ja minun jälkeeni joku laskee montako niitä tulee kymmeneen kappaleeseen. Sen enempää en näe sivuille mitä tuotantolinjalla jatkossa tapahtuu.

Minä olen siellä linjaston alkupäässä. Pursotan sen minttumassan niiden suklaalevyjen sisälle.

minä olen sen "minttumassan" valmistaja. Tiedoksi, että ei se mitään minttumassaa ole...

Vierailija
366/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs sitä, että mansikka ei ole marja, vaan hedelmä. Minä olen se, joka muotoilee niistä mansikkahedelmistä marjan näkösiä. On vaa työlästä hommaa. Ja se miltä mansikkahedelmä oikeesti näyttää on huippusalaista tietoa. En itsekkään tiedä... veistelen sitä silmät sidottuna. Sen jälkeen se laitetaan päällystäjille, jotka lisää siihen ne pienet karvat ja vihreän hatun. 

Vierailija
367/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan niitä haikaroita, jotka tuo teille ne teidän vauvat. Hattuja ja laukkuja uupuu. Voisitte lähettää mulle rahaa, että saan puettua haikaroille asialliset vaatteet. Vauvat me muotoillaan teille mantelimassasta. Sitäkin voisitte lähettää, että saataisiin taas syntyvyys kohenemaan. Haikarat uhkasi ryhtyä jo lakkoon. Niin huono tilanne meillä on. 

Vierailija
368/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt marisko, kokeilisittepa kananmunien pakkausta. On aika haastavaa saada sisus kuoren sisään niin pienestä reiästä että sen saa suljettua huomaamattomasti, kuitenkin keltuaisen pitää pysyä ehjänä ja sijoittua kauniisti keskelle. Ja nopeakin vielä pitäisi olla, eipä saa jäädä munimaan. Olen yrittänyt ehdottaa, että eikö sulkemiskohtaan voisi tehdä kauniin korkin tai kannen, niin reiän voisi jättää huoletta isommaksi - olisihan se kuluttajallekin helpompaa! Mutta ei, kun kuulemma näin on aina tehty ja perinteet ja aito oikea maalaiskananmuna jne jne...

Vierailija
369/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvatan niitä haikaroita, jotka tuo teille ne teidän vauvat. Hattuja ja laukkuja uupuu. Voisitte lähettää mulle rahaa, että saan puettua haikaroille asialliset vaatteet. Vauvat me muotoillaan teille mantelimassasta. Sitäkin voisitte lähettää, että saataisiin taas syntyvyys kohenemaan. Haikarat uhkasi ryhtyä jo lakkoon. Niin huono tilanne meillä on. 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Voin lähettää! Harmi vaan kun posti kulkee niin hitaasti nykyään.

Vierailija
370/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen se on hiuslakkapullojen täyttäjä. Täytyy sanoa, että on siinä aika homma änkeä ne isot pilvet niin pieniin pulloihin.

Vierailija
371/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaus on ihan paskaa, kone tekee hommat alusta loppuun eikä siellä käsin mitään leikellä eikä liimailla.

Rupesin tästä viestistä hiukan epäilemään, ja kävin tarkistamassa joululta jääneitä vihreitä kuulia. Olihan siellä se leikkaus- ja liimausjälki. Niin että olihan tämä sittenkin trolli. Tästä opimme, ettei pidä uskoa kaikkea, mitä joku netissä sanoo, vaikka hyvinkin varman kuuloisena ja asiantuntijana esiintyen.

Vierailija
372/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän glögipulloja pipetillä. Tasan litra täytyy tulla jokaiseen, muuten maku muuttuu. Arvatkaa onko sormet känsillä.

Vierailija
373/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei todellakaan ole trolli! Meillä ällöttävä liimapinta kohdataan joka joulu, kun lapsi toivoo vihreitä kuulia lahjaksi. Mehustelee ennen suuhun laittoa sillä kuinka halkaisee kuulat.

Vierailija
374/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus on ihan paskaa, kone tekee hommat alusta loppuun eikä siellä käsin mitään leikellä eikä liimailla.

Rupesin tästä viestistä hiukan epäilemään, ja kävin tarkistamassa joululta jääneitä vihreitä kuulia. Olihan siellä se leikkaus- ja liimausjälki. Niin että olihan tämä sittenkin trolli. Tästä opimme, ettei pidä uskoa kaikkea, mitä joku netissä sanoo, vaikka hyvinkin varman kuuloisena ja asiantuntijana esiintyen.

No mut siis, olisihan sen voinut järjellä päätellä: kuka muka tekisi koneen, joka ensin leikkaa pallon ja sitten liimaa sen, huoh!🙄

Vierailija
375/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pilvien puhaltelija, eli mä olen se joka puhaltelen taivaalle pilvet. Joka aamu pitää nousta korkeille tikkaille ja alkaa vaan puhaltaa sellaisen puhalluslaitteen läpi. Siitä sitten tulee pilviä. Voin sanoa että mä kyllä olen unelmatyössäni, muotoilijan opinnot on hyvä pohjakoulutus tälle. Vähän kyllä välillä mun keuhot joutuu koville, mutta työnjälki on erittäin palkitsevaa.

Vierailija
376/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen makaronitehtaalla poraamassa reikiä niihin pieniin makaroneihin. Ärsyttävää kun ne on vähän käyriä, on tosi vaika porata reikää sellaiseen!

Vierailija
377/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli muitakin sokeritehtaalta, kiva!

Meikämandoliini on sokeripalalinjastolla. Me täytetään sokeripalamuotteja sokerijauheella pieniä lapioita käyttäen. Jokainen muotti on täytettävä tasaisesti, niin että tulee laadukasta tavaraa.

Terkkuja vaan Jarpalle ja Irkulle! Maanantaina nähdään iltavuorossa!

Vierailija
378/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi ärtyneenä seurannut tätä ketjua. Omituinen provoilija tuo ap.

Vihreiden kuulien puolittaminen on lastenleikkiä verrattuna mun duuniin täysjyvänäkkileipätehtaalla.

Ette voi tajuta, miten nopeasti on pinseteillä asetettava kaikki täysjyvät juuri uunista tulleen näkkileivän pintaan ennen kuin se kovettuu niin, etteivät jyvät enää tartu kiinni.

Ai sä olet siinä linjalla mun jälkeen. Se nakutus mitä kuulet on se kun mä piikillä nakutan ne kupat näkkileipiin. Jumatsukka, että kiirettä pitää! Ta-da-ta-da-ta-da-ta... siinä käsi käy!

Vierailija
379/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alotan työt nuudeleiden pussittajana.

Vierailija
380/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi ärtyneenä seurannut tätä ketjua. Omituinen provoilija tuo ap.

Vihreiden kuulien puolittaminen on lastenleikkiä verrattuna mun duuniin täysjyvänäkkileipätehtaalla.

Ette voi tajuta, miten nopeasti on pinseteillä asetettava kaikki täysjyvät juuri uunista tulleen näkkileivän pintaan ennen kuin se kovettuu niin, etteivät jyvät enää tartu kiinni.

Ai sä olet siinä linjalla mun jälkeen. Se nakutus mitä kuulet on se kun mä piikillä nakutan ne kuopat näkkileipiin. Jumatsukka, että kiirettä pitää! Ta-da-ta-da-ta-da-ta... siinä käsi käy!

Kuopat, ei kupat :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän