Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kuulien liimaajana, eikä ole sen kummoisempaa hommaa. Välillä ne on leikelty miten sattuu ja joutuu etsimään pareja yms
Siis kun ei yhtään tiedä, onko tämä provo vai ei? Leikataanko niitä kuulia siellä?
Hei kiva ett löysit töitä. Mäkin haluan vihreiden limojen liimaajaksi? Onko siel myös geishakuulia?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kuulien liimaajana, eikä ole sen kummoisempaa hommaa. Välillä ne on leikelty miten sattuu ja joutuu etsimään pareja yms
Siis ihanaa että tää ketju tuli takasin. Alkuperäinen poistettiin jostain syystä.
Onko se huhu totta että ne puolikkaat liimataan nuolaisemalla ensin toista puolikasta?
Sulla on Dreams job! T.vihreä kuulahullu XD
Vierailija kirjoitti:
Sulla on Dreams job! T.vihreä kuulahullu XD
Olisi kyllä äärimmäisen mielenkiintoista nähdä, mikä on vihreä kuulahullu 🤣
Itsellä on vielä parempi homma. Porailen reikiä makaroneihin.
Ei niitä oikeasti leikata kahtia. Massa helpompi laittaa puolikkaaseen muottiin jostä jähmettymisen jälkeen liimataan yhteen.
Mieti jos olisit Kinder-munien halkaisija, se se vasta on rasittavaa puuhaa.
Söpöö ku aina tulee joku tosikko opettamaan 👆
Jos tekijöiden vanhemmilla olisi nyt yhtään tilannetajua niin veisivät vaikka jonkun herkkukorin tai osuuskaupan lahjakortin uhrin perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos tekijöiden vanhemmilla olisi nyt yhtään tilannetajua niin veisivät vaikka jonkun herkkukorin tai osuuskaupan lahjakortin uhrin perheelle.
Juu ja vihreitä kuulia. Kyllä siinä ois tilannetaju kohdillaan :-D
Nyt on kyllä pelkästään haisteltu liimoja.
Mun sisko lähti jenkkeihin. Leimaa niihin m&m karkkeihin sen m:n.
Onko totta että ne ammutaan kuulaspruutalla ilmaan ja halkaistaan samuraimiekalla?
Vierailija kirjoitti:
Onko se huhu totta että ne puolikkaat liimataan nuolaisemalla ensin toista puolikasta?
Joo, mulla on kieli niin kipeänä siitä nuolemisesta etten pysty syödä jouluruokia!