Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1736)

Vierailija
341/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pyörittelen käsin sormissa pyöreät nonparellit, että niistä tulee siis pyöreitä.

Vitsi kun sulle on helppo duuni.

Mä olen kesästä asti opetellut poimuttamaan perunalastuja. Aluksi pomo vahtasi koko ajan selän takana että tuli yhtä monta vekkiä joka lastuun. Nyt mä osaan homman eikä pomokaan vahtaa enää kuin joskus harvoin.

Sileälastuosastolle laitetaan kaikki tumpulat, jotka ei opi poimuttamista. Arvaa oonks mä vähän yplee.

Sä saat olla kyllä ylpee ittestäsi, oot edennyt vekityshommaan, se on vaativaa ja tärkeetä työtä se. Ihan ylintä sakkia perunalastutehtaalla.

Mulle sattui niin tuuri ton nonparellin pyörittelijän työn kanssa, kun sain sen paikan. Kannatti opiskella kolme eri tutkintoo, joista yhdestä insinöörin paperit. Tossa tänä vuonna on tullut pyöriteltyy käsin yli miljardi nonparellia.

Kun oon pyöritellyt yhden nonparellin, annan sen Jallulle, joka laskee nonparellien määrät tukkimiehen kirjanpidolla, sekin on insinööri.

Vierailija
342/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohoi, löytyykö tätä kautta ahkeraa kesätyöntekijää teiden keskiviivojen maalaustiimiin. Tehtävänäsi on maalata piiloon osa työkaverisi maalaamasta keskiviivasta jotta siitä tulee katkoviiva. Hyvät mahdollisuudet edetä suojateiden maalaukseen.

Hep! Buroutissa oleva opettaja ilmoittautuu! En jaksa enää jatkuvaa lomailua ja liian lyhyitä työpäiviä. Jumitan paikallani jankaten samoja asioita vuodesta toiseen, eikä urakehitystä voi tapahtua.

Värisokeuteni on estänyt aiemmin hakeutumasra tuohon hommaan, mutta nykyäänhän kaikki viivat maalataan valkoisiksi niin voisin tulla. Milloin voin aloittaa?

Hei! Ethän ole matematiikan opettaja? Heistä on huonoja kokemuksia. Tasan metrin suhde tasan kolmeen on ilmeisesti liian tylsä ja mielikuvitukseton, joten eräskin alkoi tekemään viivoja suhteessa jaardi:pii jo parin kilometrin jälkeen. Satoja kilometrejä jouduttiin vetämään korjauslakalla uusiksi... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Italiassa makaroonin poimijana

A tikkailla keräiltiin niitä makaroonipuista

Suhteellisen vaarallista hommaa, tikkaat meinasi kipata jatkuvasti. Onneksi oli työpari joka piteli tikkaita pystyssä

Vierailija
344/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskanjauhajien kokoontumisajot täällä.

Vähän tiedät vihreiden kuulien valmistuksesta, siellä mitään paskaa jauheta. Ne tehdään marmelaadista.

Kokeile löydätkö tuon porukan Biolanin lannoitetehtaasta eli nyt sekoitit varmaan mielessäsi Fazerin ja Biolanin, molemmat ku alkaa vieraalla kirjaimella.

Vierailija
345/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alkossa viinien ja viinan testaajana. Jokainen pullo on tarkistettava ennen myyntiin laittoa. Sitten etiketti kylkeen, hyväskytty". Meillä alkoss tehän pitkä ä päivää, saate taan sam mu lattille ja aaklka jatketaam

Ilmankos pullot eivät ole täynnä vaan kaulaosassa on ilmaa

Vierailija
346/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Felix'sillä ketsupinvalmistus-linjastossa. Tallon tomaatteja murskaksi.

Haaveilen kyllä työstä taatelintallaajana.

Vierailija
347/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorempana Veljeni vartija. Nyt velipoika on jo aikuistunut niin minä pääsin Portinvartijaksi. Opiskelen Linnan muurinvartijaksi. Englantiin kun pääsis Windsorin linnan muurin vartijaksi!

Vierailija
348/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jordanilla hammasharjojen valmistus on tarkkaa hommaa. Kiinnitän harjoihin ne muoviharjakset yksitellen.

Vierailija
349/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puristelen tavallisista tomaateista kirsikkatomaatteja. Mönkään menneet laitetaan myyntiin "helmitomaatteina" :D

Vierailija
350/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taisikin olla työkaverini sänkyjen testaaja. Moi mä olen myöskin! : ) Työkaverini kanssa me testataan jokainen myyntiin lähtevä sänky ja jokainen patja, että ne kestää rajummankin nu**imisen ja rak**telun. Päivät kuluu rattoisasti. Kierrellään joka huonekalukauppa pitkin Suomea alihankkijoina, onhan tämä verrattain liikkuva työ. Plussaa vaan!

Olen mieheni kanssa yhdistänyt nuo kaksi duunia, saamme tuplapalkan. Vaikeus vain, kun voimme testata vain tietyn kokoluokan kondomeja ja kovia patjoja, on senverran yhteistä elopainoa, lyö jouset pohjaan.

Oli pakko jättää rynkyttävä testaus koska alpää on aladoobia. Löysin onneksi eläkeviran VR ltä makuuvaunujen koemakaajana

Vierailija
351/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena neitona kaupassa kassana, mutta en osannut laskea ja aina annoin puolet liikaa. No kauppias ei ollut miksikään kun olin oikean"liikkeen" jäsen niin hän suostutteli  Arkadiankadun " keskusliikkeelle" johtajaksi jossa ei niin väliä miten rahat liikkuu kunhan ei meneosuusliikkeen jäsenille.

Vierailija
352/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus on ihan paskaa, kone tekee hommat alusta loppuun eikä siellä käsin mitään leikellä eikä liimailla.

Voiko täällä oikeasti olla joku näin nuija?

Näköjään voi koska tällaisia typeriä ja lapsellisia avauksia tulee aikaajoin.

Tällaiset avaukset oksettaa, ihmisillä on liikaa turhaa aikaa.

Vierailija
353/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus on paskaa, kuulin ei kosketa käsin missään vaiheessa.

Tässä video valmistuksesta.

https://www.facebook.com/fazersuomi/videos/n%C3%A4in-valmistuvat-vihre%…

Vierailija
354/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alkossa viinien ja viinan testaajana. Jokainen pullo on tarkistettava ennen myyntiin laittoa. Sitten etiketti kylkeen, hyväskytty". Meillä alkoss tehän pitkä ä päivää, saate taan sam mu lattille ja aaklka jatketaam

Ilmankos pullot eivät ole täynnä vaan kaulaosassa on ilmaa

Se e johhtiu juu ri tostts

Vierailija
355/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan feikki video

Itse olet feikki, aikuiset ihmiset täällä jauhaa tuollaista paskaa.

Vierailija
356/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen työtön. Kirjoittelin ennen sisupastelleihin kohokirjoittimella niitä ässiä, mutta se työ siirrettiin halvemman työvoiman maihin italiaan. Olen kyllä laittanut paljon hakemuksia, mm. moneen leipomoon leipomaan ässiä, sekä S-kauppoihin ympäri suomen mihin tahansa hommaa, missä voisi ässiä muotoilla jollain tavalla mutta kokemus ei kuulemma aivan vastaa haettua. Tietääkö joku hyvää paikkaa ässäspesialistille? Kysyin myös salmiakkiaakkosien valmistuksesta töitä, mutta kuulemma pitäisi osata muutkin kirjaimet kuin ässät, joten en päässyt. 

Tässä se nähdään, etä nykyään on hankittava monipuolinen ammattitaito.

Vierailija
357/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkaan käsin kaikki apteekin salmiakin kuviot. Pomo ei ole niin tarkka, saa leikellä aika rennolla otteella, kunhan salmiakki muistuttaa suunnikasta.

Vierailija
358/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan feikki video

Voitaisiin sullekin katsoa joku kiva leppoisa työtehtävä. :) :) Mistä sä olisit kiinnostunut? Tykkäisitkö sä tehdä esim kakkupaperikuviointeja tai lumihiutaleita? Lumiukon neniä tarvittaisiin myös, sillä talvi on tulossa ja on huutava pula lumiukkojen nenistä.

Vierailija
359/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan feikki video

Voitaisiin sullekin katsoa joku kiva leppoisa työtehtävä. :) :) Mistä sä olisit kiinnostunut? Tykkäisitkö sä tehdä esim kakkupaperikuviointeja tai lumihiutaleita? Lumiukon neniä tarvittaisiin myös, sillä talvi on tulossa ja on huutava pula lumiukkojen nenistä.

Teen metsurin hommia ja se riittää, siellä ei pskanjauhajat menesty.

Vierailija
360/1736 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohoi, löytyykö tätä kautta ahkeraa kesätyöntekijää teiden keskiviivojen maalaustiimiin. Tehtävänäsi on maalata piiloon osa työkaverisi maalaamasta keskiviivasta jotta siitä tulee katkoviiva. Hyvät mahdollisuudet edetä suojateiden maalaukseen.

Hep! Buroutissa oleva opettaja ilmoittautuu! En jaksa enää jatkuvaa lomailua ja liian lyhyitä työpäiviä. Jumitan paikallani jankaten samoja asioita vuodesta toiseen, eikä urakehitystä voi tapahtua.

Värisokeuteni on estänyt aiemmin hakeutumasra tuohon hommaan, mutta nykyäänhän kaikki viivat maalataan valkoisiksi niin voisin tulla. Milloin voin aloittaa?

Hei! Ethän ole matematiikan opettaja? Heistä on huonoja kokemuksia. Tasan metrin suhde tasan kolmeen on ilmeisesti liian tylsä ja mielikuvitukseton, joten eräskin alkoi tekemään viivoja suhteessa jaardi:pii jo parin kilometrin jälkeen. Satoja kilometrejä jouduttiin vetämään korjauslakalla uusiksi... 

Ehei. Olen biologian opettaja. Ehkä vähän pöllö, jopa ulkonäöltäni, mutta uskon että selviydyn työstä jos saan perusteellisen perehdytyksen. Lupaan myös kammata hiukseni ettei ohikulkijat säikähdä. Voin myös toimia liikenteenohjaajana samalla, kutsumuksenani kun on toisten ohjeistaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan