Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juustotehtaan Inkeri kirjoitti:
Minä olen raejuustotehtaassa. Muumilaakson kuolleet asukkaat saavat uuden elämän kun puristan ne lihamyllyssä ja pistän kylmiööön paketoitavaksi.
Luulin että Mifu on tehty muumeista ja että Mifu tulee sanoista muuminliha (joka on) iskukuumennettu (ja) fermentoitu uusiokäyttöön 🤔
Raejuustokin on muumijauhenlihaa. Likaantuessa sen voi valkaista pesukoneessa valkaisuaineella.
:O!!!
Nuorempana olin töissä pankkiautomaatin rahanlatojana. Työasento siellä automaatin sisällä oli vaan niin pirullisen hankala, kun kyyryssä piti nopeasti kerätä asiakkaalle oikeat setelit ja työntää siitä pikku aukosta. Välilevynpullistumahan siitä sitten tuli jo kolmivitosena. Onneksi sain sitten työtä kauppakeskuksesta ovien avaajana.
Mustaherukka marmeladia konvehdit oli parhaita ja sitruuna mutta ei enää tehdä ??
Oikeesti kyllä se aikansa ottaa että tajuaa asioita. Niinku vaikka miten päin kondomi tulee tai miten syödään sormin ettei pure sormiaan.
Oon muumilaaksossa töissä, kunnan työntekijänä. Harmittaa kun Nuuskamuikkunen voi mennä ja tulla miten haluaa sosiaalituilla. Muumipeikko on paras työkaveri, johon voin aina luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun sinappi tehdään Pyhännällä. Turussa tehdään Auran sinappia.
Mitenkäs: Onko olemassa mitään työkalua, jolla sinappi työnnetään tuubiin? Meinaan, kun käsipelillä sen täytyy olla hidasta hommaa.
Olen usein miettinyt tätä, kun puserran tuubin keskeltä sinappia nakin päälle. Täällähän joku kertoi olevansa nakkikasvattamossa käärimässä niihin kuoria.
Sitä varten on semmosia täyttötuubeja. Eli otetaan tuubi, työnnetään nokka sen sinappituubin nokasta sisälle ja pursotetaan. Tätä oon tehny jo 11 vuotta.
Oikeasti näiden tuubien peräosan kestävyyteen pitäisi kiinnittää huomiota. Kärkiosa ahdistaa esim. liimatuubeissa vähänkään kuivuttuaan niin, että litistetty peräosa pettää ensin ja liimat lentää sitten räjähtävällä paineella tuubin peräaukosta sitten käsille, naamalle, seinään, miten nyt sattuukaan... :/
Vierailija kirjoitti:
Teillä on kyllä mielenkiintoisia ammatteja. Itse laitan omeniin niitä varsia. Edellinen tyyppi linjastossa lätkii omenoita liukuhihnalle, ja itse tökkään ne varret niihin aina, kun omena tulee kohdalle.
Minä oon se seuraava samalla linjastolla eli työkseni liimailen niitä tarroja omeniin, appelsiineihin ja banaaneihin. Ne on samanlaisia kuin postimerkit eli pitää nuolaista että liimapinta kostuu ja tarttuu kuoreen kiinni. Tätä työtä ei voi montaa tuntia päivässä tehdä, alkaa päässä huipata ja yrjöttään, se liima ei meinaan maistu kovin hyvältä.
Minä olen kausityöntekijä. Töitä on vain syksyisin. Minun työ on pudotella lehdet puista. Olen erikoistunut lehtipuihin Jalava ja Tammipuut ovat minun spesiaalialani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin Fazerin puhelinvastaajan viestiin, että on rassismia tehdä vihreitä kuulia. Elleivät sitten ala valmistaa myös persukuulia.
Ja myös puhtaanvalkoisia kristillisdemokraattikuulia
met vaatimme musta- ja punakuulia
Avaus on ihan paskaa, kone tekee hommat alusta loppuun eikä siellä käsin mitään leikellä eikä liimailla.
Olen tiehommissa kesäisin. Se on helppoa nykyään, kun asfaltti tulee valmiina rullina. Sen kun puretaan auki ja tasoitellaan ajelemalla jyrällä päältä. Vanhat äijät muistelee, että ennen oli rankkaa, kun asfaltti oli levyinä ja sitä piti nostella ja käännellä, eikä saumat meinanneet asettua tasaisesti.
Minä olen työtön. Kirjoittelin ennen sisupastelleihin kohokirjoittimella niitä ässiä, mutta se työ siirrettiin halvemman työvoiman maihin italiaan. Olen kyllä laittanut paljon hakemuksia, mm. moneen leipomoon leipomaan ässiä, sekä S-kauppoihin ympäri suomen mihin tahansa hommaa, missä voisi ässiä muotoilla jollain tavalla mutta kokemus ei kuulemma aivan vastaa haettua. Tietääkö joku hyvää paikkaa ässäspesialistille? Kysyin myös salmiakkiaakkosien valmistuksesta töitä, mutta kuulemma pitäisi osata muutkin kirjaimet kuin ässät, joten en päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä pääsin vessapaperitehtaalle katkoviivan lujitushommaan, eihän se nyt käy, että paperi katkeaisi siitä katkoviivan kohdalta!
Mä taas rei'itän lentokoneen siipiä ne kun eivät sitten katkea niiden rei'ityksen kohdalta
Vierailija kirjoitti:
Minä olen työtön. Kirjoittelin ennen sisupastelleihin kohokirjoittimella niitä ässiä, mutta se työ siirrettiin halvemman työvoiman maihin italiaan. Olen kyllä laittanut paljon hakemuksia, mm. moneen leipomoon leipomaan ässiä, sekä S-kauppoihin ympäri suomen mihin tahansa hommaa, missä voisi ässiä muotoilla jollain tavalla mutta kokemus ei kuulemma aivan vastaa haettua. Tietääkö joku hyvää paikkaa ässäspesialistille? Kysyin myös salmiakkiaakkosien valmistuksesta töitä, mutta kuulemma pitäisi osata muutkin kirjaimet kuin ässät, joten en päässyt.
Oletko kysellyt onko se Sininen puolue vielä olemassa? Niiden logohan oli kopsattu S-kaupalta, niin voisivat tarvitakin S-kirjainspesialistia.
Vierailija kirjoitti:
Mä pyörittelen käsin sormissa pyöreät nonparellit, että niistä tulee siis pyöreitä.
Vitsi kun sulle on helppo duuni.
Mä olen kesästä asti opetellut poimuttamaan perunalastuja. Aluksi pomo vahtasi koko ajan selän takana että tuli yhtä monta vekkiä joka lastuun. Nyt mä osaan homman eikä pomokaan vahtaa enää kuin joskus harvoin.
Sileälastuosastolle laitetaan kaikki tumpulat, jotka ei opi poimuttamista. Arvaa oonks mä vähän yplee.
Paskanjauhajien kokoontumisajot täällä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin töissä pankkiautomaatin rahanlatojana. Työasento siellä automaatin sisällä oli vaan niin pirullisen hankala, kun kyyryssä piti nopeasti kerätä asiakkaalle oikeat setelit ja työntää siitä pikku aukosta. Välilevynpullistumahan siitä sitten tuli jo kolmivitosena. Onneksi sain sitten työtä kauppakeskuksesta ovien avaajana.
Muistelen, että papukaija G. Pula-aho oli vuonna kivi ja kirves käkikellon käkenä Speden ohjelmassa. Hän joutui viiden minuutin välein avaamaan luukun ja katsomaan viisareista, milloin pitää kukkua. Käkikellon sisällä kun ei tiennyt, paljonko kello oli. Hän ei saanut välilevynpullistumaa, kun hänellä oli linnun luut aina kasassa numerojärjestyksessä pienen pienessä nahkapussissa.
Vierailija kirjoitti:
Avaus on ihan paskaa, kone tekee hommat alusta loppuun eikä siellä käsin mitään leikellä eikä liimailla.
Voiko täällä oikeasti olla joku näin nuija?
Vierailija kirjoitti:
Paskanjauhajien kokoontumisajot täällä.
Päätit kuitenkin liittyä seuraan? Kuinkas sattuikaan kun meillä kanankakkatehtaalla etsitään JAUHAJAA tuotteelle, miten ois?
Hyvin liittyy aiheeseen, herneethän jos mitkä ovat vihreitä kuulia!