Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isääni ja mua luullaan usein pariskunnaksi...

Vierailija
20.05.2014 |

En ymmärrä miksi. Isäni on mua 25 vuotta vanhempi ja se näkyy (en siis sano ettei vois olla mun mies ikänsä puolesta mutta luulis ettei se ole ensimmäinen olettamus). Olen paljon tekemisissä isäni kanssa ja usein jos kävellään vaikka kaupungilla tms niin isäni saattaa kantaa sylissä lastani. Musta tuokin on ihan tavallista, että isoisä haluaa pitää sylissä laspesnlastaan. 

Sitten vähän väliä käy näitä juttuja että joku tuntematon sanoo lapselle jotain isästä (viitaten minun isääni) tai nyt viimeisin oli kun käytiin kolmestaan mun vaaria katsomassa sairaalassa muttei päästy kun oli juuri ruokailu alkamassa, niin sitten kun mentiin vähän myöhemmin niin vaarini kertoi hoitajien sanoneen hänelle nuoren pariskunnan käyneen lapsen kanssa :D

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä on myös luultu mun tyttären poikaystäväksi :D Ei pistänyt mies yhtään pahakseen, yhä saadaan makeat naurut aiheesta puhuttaessa. Ollaan molemmat vähän babyfaceja mieheni kanssa ja tytär taas ehkä hieman ikäistään vanhemman näköinen. 17v ja mieheni on 39v.

Joku hieman vanhempi naisihminen oli siis ollut kassalla kun mies ja tytär kävivät ostamassa leffalippuja ja oli todennut: "Mitäs leffaa nuoripari on menossa katsomaan?". Lisäksi kysyi papereita kummaltakin K16 leffaan. Naisen ilme oli kuulemma ollut näkemisen arvoinen, kun hän oli tarkistanut paperit ja todennut "nuorenparin" olevan isä ja tytär :D

Vierailija
22/59 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pieni niin yksi tarhantätisijainen yritti kivenkovaa väittää, että nuorimies joka tuli hakemaan minua oli isäni. Ei vaan mennyt kaaliin, että kyllä lapsi oman veljensä tuntee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja veljelläni on 17 vuotta ikäeroa. Olin 12v kun minusta tuli täti. Joskus olin ulkona veljeni ja tämän tyttären kanssa. Kyllä ne puistossa olevat äidit ihmetteli yritti selvitellä miten ihmeessä nämä sukulaissuhteet menee.

Kyllä myös veljentytön harjoituksissa jonne joskus olen kuskannut häntä niin ei ole kaverit oikein tajunnut miten toi voi olla täti.

Vierailija
24/59 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isääni ja veljeäni luullaan välillä sisaruksiksi. Näissä tilanteissa isäni ystävällisesti esittelee vaimonsa (eli äitini) isoäitinään.

Vierailija
25/59 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon! Minulla tosin isä näyttää hyvin nuorelta.. Menisi vähän reilu 3kymppisestä mennen ja tullen vaikka onkin 50..

Vierailija
26/59 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:23"]En ole kaavanut pussissa vaan itäauomessa ja asunut noin kolmekymmentä vuotta eteläsuomessa. Olen kuullut joittenkin länsisuomalaisten käyttävän nimitystä paappa, mutta pappa tarkoittaa kyllä useimmiten isää. Ilmeisesti sitä käytetään isoisän nimityksenä hyvin pienellä alueella ja nämä pikkukyläläiset kuvittelevat sanan olevan yleisessä käytössä. Oudolta kuulostaa myös isoäidin nimityksenä mamma. Ainakin ruotsinkielisen korvissa

[/quote]

Vai olisiko vaan niin että sä et tiedä sen papan olevan yleinen nimitys?

Vierailija
27/59 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa Suomea isoisä tunnetaan pappana ja isoäiti mummuna, sitten samoilla seuduilla samat ihmisetkin mummittelevat ja paapottelevat. Hyvin kapealla sekstorilla pappa on isä ja mummu äiti.

Vierailija
28/59 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt toisinpäin, kuten jollakin edellä, että miestä on luultu mun isäksi... Ja meillä on hulppeat 3 vuotta ikäeroa :D

Vierailija
29/59 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lasten isovanhemmat ovat mamma & pappa (mieheni vanhemmat), sekä mummi & ukki (minun vanhempani). Ihan heidän toiveitaan kunnioittaen...

Vierailija
30/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan sama!!! Välillä melkein hävettää kulkea isäni ja lapseni kanssa kaupungilla :-)) Luulin olevani ainoa.

Vierailija
31/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä suunnalla isoisä on usein  tuffa, ainakin omassa kaveripiirissäni  (terveisiä Porista).

Mutta itse aiheeseen. Minua ja isääni on myös luultu aika usein pariskunnaksi (minä olen 29v. ja isäni 52v.). Isäni on kyllä aika nuorekas ja minä vähän rupsahtanut.

Vierailija
32/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihmenuija,mulla on pappa ja mammakin löytyy :)

Vierailija
33/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 23:09"]Suurimmassa osassa Suomea isoisä tunnetaan pappana ja isoäiti mummuna, sitten samoilla seuduilla samat ihmisetkin mummittelevat ja paapottelevat. Hyvin kapealla sekstorilla pappa on isä ja mummu äiti.

[/quote]

Varmaan jossain seksitorilla, juu... Eikä mummu ole missään äiti vaan mamma!

Vierailija
34/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luultiin Portugalissa isäni vaimoksi, olin silloin 14v. ja isäni oli jotain 55v. :/

Vierailija
35/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:14"]Mua luultiin Portugalissa isäni vaimoksi, olin silloin 14v. ja isäni oli jotain 55v. :/

[/quote]

Ja Ranskassa kun kirjauduimme hotelliin, saimme parisängyn. Piti käydä respassa vaihtamassa huonetta. Espanjassa taas saimme huonomman huoneen pariksi yöksi varsinaisen huoneen sijasta, sillä meille oltiin varattu joku super size parisänky, mutta halusimme erilliset sängyt. Olen siis ainoa lapsi eroperheestä, joten matkustin erikseen vanhempieni kanssa.

Vierailija
36/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:23"]

En ole kaavanut pussissa vaan itäauomessa ja asunut noin kolmekymmentä vuotta eteläsuomessa. Olen kuullut joittenkin länsisuomalaisten käyttävän nimitystä paappa, mutta pappa tarkoittaa kyllä useimmiten isää. Ilmeisesti sitä käytetään isoisän nimityksenä hyvin pienellä alueella ja nämä pikkukyläläiset kuvittelevat sanan olevan yleisessä käytössä. Oudolta kuulostaa myös isoäidin nimityksenä mamma. Ainakin ruotsinkielisen korvissa

[/quote]

Mun vanhemmat on Uudeltamaalta, ja he ovat lapsilleni mummi ja pappa. Anoppi ja appiukko ovat Pirkanmaalta ja he ovat myös mummi ja pappa. Omassa tuttavapiirissäni pappa on yleisin isoisän nimitys.

[/quote]

" Isoisästä käytetään esimerkiksi nimityksiä vaari, pappa, paappa, ukki, ukko[3], taata, tuta, tuhari, tuffa, äijä, äijö, isoisä, papa, papparainen, isovaari, taatto ja ukkeli. Nimitykset vaihtelevat murrealueittain."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Isovanhemmat

[/quote]

Mun ukki on tuhari!

[/quote]

Munpa ukki on tuhero!

Vierailija
37/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Mun veljeä on luultu isäkseni, mutta hän onkin minua 18 vuotta vanhempi. Nuorempana hävetti, viimeksi vain nauratti.

Vierailija
38/59 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans luullaan isän tyttökaveriksi :D iskä 45 ja ite 26v :)

Vierailija
39/59 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tuli mieleen tapahtuma opiskeluajoilta: osastolla olleen vanhan papan (yli 70-v) vierailemassa ollut miniä (n. 35-v) naureskeli, että hoitaja oli herättänyt tämän papan sanoen "Vaimo tuli käymään". :D Olen tämän jälkeen aina muistanut etten tee olettamuksia sukulaisuussuhteista. ;)

-Sh

Vierailija
40/59 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päinvastainen ongelma, miestäni luullaan usein isäkseni, vaikka ei meidän ikäeromme nyt niin huikea ole. Minä olen 34-vuotias ja mieheni on 44-vuotias. Minä olen vain sellainen rimpula babyface, jolta kysellään edelleen Alkossakin poikkeuksetta paperit ja mies näyttää ikäiseltään. Ilmeisesti meillä on myös ns. naimanaamat, kun tähän oletukseen törmää jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi