Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pään magneettihoito

Vierailija
27.06.2026 |

Onko kellään kokemusta? Olen syönyt pitkään masennuslääkettä. Haluaisin päästä siitä eroon. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi myös toistuvan masennuksen vuoksi. Kertokaa kokemuksia. Olen kuullut hyvää palautetta tuota hoitoa saaneilta.

Vierailija
2/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi myös toistuvan masennuksen vuoksi. Kertokaa kokemuksia. Olen kuullut hyvää palautetta tuota hoitoa saaneilta.

Netistä olen lukenut, että auttaa lääkeresistenttiin masennukseen hyvin tuloksin. Olisi kiva kuulla kokemuksia ihmisiltä, joille tehty tuo ja ovat käyttäneet pitkään lääkkeitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin pään magneettikuvassa. En tiedä, mitä lie etsivät, mutta Ei ne ainakaan sitä etsineet, minkä löysivät.

Vierailija
4/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä vauvalta löytyy kirjoitus, että joku hoidettu on saanut hallusinaatioita. Jään pinnalla on leijunut mm. mustia kuutiolta. 

Vierailija
5/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin pään magneettikuvassa. En tiedä, mitä lie etsivät, mutta Ei ne ainakaan sitä etsineet, minkä löysivät.

Magneettihoito masennukseen jne. Kysyin siitä. 

Vierailija
6/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin pään magneettikuvassa. En tiedä, mitä lie etsivät, mutta Ei ne ainakaan sitä etsineet, minkä löysivät.

Jatkan: Toistuva masennus minullakin. Siihen liittyviin oireisiin jotenkin liittyi se kuvantaminen. Mutta se, mitä löytyi, ei liity aivotoimintan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa noin 8000 €, joten olisi kiva saada vastetta rahoille :)

Vierailija
8/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin pään magneettikuvassa. En tiedä, mitä lie etsivät, mutta Ei ne ainakaan sitä etsineet, minkä löysivät.

Jatkan: Toistuva masennus minullakin. Siihen liittyviin oireisiin jotenkin liittyi se kuvantaminen. Mutta se, mitä löytyi, ei liity aivotoimintan.

Hoitoon kuuluu ensin pään viipalekuvaus. Magneettistimulaatio tulee osua millilleen oikeaan kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin puolitettua masennuslääkkeet, niin se olisi jo paljon. 

Vierailija
10/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huom! Nyt ei puhuta sähköhoidosta vaan nimenomaan magneettihoidosta, "myssyhoidoksikin" kutsutusta. Ei kai siitä saa hallusinaatioita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhoito on tehokkaampi. Siitä mulla kokemus.

Vierailija
12/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja huom! Nyt ei puhuta sähköhoidosta vaan nimenomaan magneettihoidosta, "myssyhoidoksikin" kutsutusta. Ei kai siitä saa hallusinaatioita?

Googlesta löytyy kirjoitus. Joku varoitti hallusinaatioista. Aivokuoren ohjataan sähkövirtaa. Kai sitä voi kaikkea tapahtua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköhoito on tehokkaampi. Siitä mulla kokemus.

Sähköhoito aiheuttaa muistinmenetystä. 

Vierailija
14/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hussissa annetaan tuota magneettihoitoa myöskin. Mutta pitää olla varmaan hyvin sairas, että saa lähetteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköhoito on tehokkaampi. Siitä mulla kokemus.

Yhdellä tutulla ei lääkkeet toimineet, joten sai sähköhoitoa. Oliko sulla sama? 

Vierailija
16/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siitä mitään apua ollut, kävin siinä aikanaan kun olin ECT-jonossa. 24 kertaa sähköä enkä minä vieläkään ole kunnossa.

Vierailija
17/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miedompi lääke? Hermosto?

Vierailija
18/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siitä mitään apua ollut, kävin siinä aikanaan kun olin ECT-jonossa. 24 kertaa sähköä enkä minä vieläkään ole kunnossa.

Eli kannattaisi panostaa ennemmin terapiaan. Osa tosiaan pitää magneettihoitoa uskomushoitona. 

Vierailija
19/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magneettistimulaatiosta hyviä tuloksia myös kroonisen kivun hoidossa. 

 

Masennukseen ainakin tutkimusten mukaan  vaikuttaa hyvin, saa yksityisellä ja useissa yliopistosairaaloissa, kannattaa perehtyä tmrs-hoitoon. 

Vierailija
20/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköhoito on tehokkaampi. Siitä mulla kokemus.

Yhdellä tutulla ei lääkkeet toimineet, joten sai sähköhoitoa. Oliko sulla sama? 

Kyllä. Sähköhoito auttoi mutta vain lyhytaikaisesti. Sain myös muistihäiriöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän