Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa :/ olenko yliherkkä vai sanooko mies väärin?

Vierailija
19.05.2014 |

En ole varma olenko yliherkkä kun loukkaannun seuraavista asioista, kertokaa mielipiteenne (olen tosi nuori, toisessa suhteessa ja en paljoa käsitä suhteista/siitä mikä on niinku normaalia, jotenka olisin kiitollinen kaikesta hyvästä palautteesta), haluaisin tietää olenko tyhmä jos loukkaannun seuraavista asioista hieman ja onko kukaan muu koskaan loukkaantunut semmoisista:

mies on jo muutaman kerran kommentoinut jalankokoani että se on iso naiseksi (koko 40 ja olen 173 cm pitkä), hänellä itsellä on koko 43 ja on 165 cm pitkä, nyt kun otin asian puheeksi hyvin rauhallisesti niin alkoi nauramaan ettei ole ikinä sanonut jalkaani isoksi (vaikka on usein, no onhan minulla iso jalka mutta kun minusta aina löytää negatiivista sanottavaa)

lääkäri sanoi että minun pitäisi saada lisää painoa koska kuukautiset loppuivat, painan 49 kiloa, mies sanoi että en ole laiha, ja sitten monesti sanonut että olen iso yms. vain koska no olen hoikkarakenteinen mutta lantioni on esim 90 cm niin ajatteleeko hän minun olevan iso siksi? hän itse painaa minua 35 kiloa enemmän enkä ole ikinä sanonut mitään.

samaan aikaan mies "kehuu" kaveriaan pieniluiseksi ja pieneksi yms. ja minua isoksi ja nauraa kun loukkaannun, olenko sitten tyhmä kun loukkaannun?

mies ei oikein tee mitään "uhrauksia" minun puolestani, vaikka minusta tuntuu että itse teen hänen puolestaan (henkilökohtainen tuntemukseni, me maksetaan esim kaikki puoliksi mutta itse joudun tekemään enemmän hänen vuokseen entä mitä hän tekee minun vuokseni)

tilasin hienot alusvaatteet ja olin eka kertaa miehen edessä hienoilla alusvaatteilla ja  hän alkoi nauraa

koen yleisesti oloni jotenkin rumaksi ja riittämättömäksi hänen kanssaan, mutta en tiedä onko kyse miehestä vai minusta koska koin samalla tavalla edellisessä suhteessa (siinä kyllä minulla olikin useita painavia syitä kokea itseni huonoksi esim se että mies oli suurimman osan ajasta eksänsä kanssa ja epäilin pettämistä vaikka kuulemma vaan katsoivat elokuvia yms. ja sanoi minua vainoharhaiseksi, mutta myöhemmin kuulin sen kaverilta että sillä on vieä tunteita eksäänsä kohtaan ja että käyttäytyy itsekkääst ja käyttää hyväksi myös häntä kaveriaan (esim. ottaa yhteyttä vain kun tarvitse kyydin).

mies kehuu usein esim näyttelijöidn ja mallien ulkonäköä mutta olen koko 2 vuoden suhteen aikana kuullut vain muutaman kehun itseäni kohtaan vaikka olen varsin kaunis ja nätti (ainakin monien mielestä, tässäkin minulta on lähtenyt itsetunto osittain pois).

Mies tuntuu tykkäävän ja kehuvan pienikokoisia naisia mutta hän ei ymmärrä että jos hänen kaverinsa painaa 40 kiloa ja on 150 cm niin se ei tarkoita että minä olen lihava kun olen 49 kiloa ja paljon pidempi. Hän näkee vain painon tai oikeastaan ei des sitä. hän ajattelee että hänen naispuolinen ystävänsä on minua paljon laihempi koska hänellä on ilmeisesti vielä kevyempi ja ohuempi luurakenne entä minulla. Tosin kuulen ihmisten sanovan että oleva erittäin siro yms enkä ole romuluinen vaan minulla on ohuet käsivarret ranteet ymns. niin miksi olen miehen mielestä iso?

ja miksi kaikki muut ovat aina niin paljon kauniimpia? esim. näytin hänelle yhtä kuvaa jossa yksi parturi laittoi naisten hiuksia ja hän sanoi; ovatko nuo kaikki malleja, näyttävät ihan malleilta

sitten minulle vain sanoo että kaikki ovat erilaisia (ne mallit olivat ihan normaalin näköisiä, tekeekö se sitten ihmisestä kauniimkman jos on malli? jotkut miehet ovat minua luulleet malliksi mutta en ilmeisesti ole minlkään arvoine kun en ole työskennellyt mallina

mies esim sanoi että näkee aataminomenani ihan selvästi (naisillakin on aataminomena minulla se ei kyllä näy kun sillooin kun varjo osuu niin vähän)

mies huomaa kaikki pienet epätäydellisyydet minussa esim heti sanoo että tuossa on finni tai tuossa luomi jos huomaa jonkun.

Ja hän oli huolissaan omasta laihtumisestaan mutta minun laihtuminen ei kuulemma haitta vaikka kohta ei ole mitään jäljellä!

hänellä on toisten naisten kuvia kännykässä, tiedän kuitenkin ettei hän petä mutta ne naiset eivät näyttäneet miltään se nainen ilmeisesti oli tämä hänen ystävänsä eikä ollut minkään näköinen kysyin hänen ikäänsä ja sanoi vain : hän on nuori. ei paljastanut ikää
, mies on minua vanhempi joten kiinnosti tietää

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle samalla mitalla takaisin. Kyllä se sen kestää, jos sinunkin muka pitäisi. Että "mitä se työtön hukkapätkä huutelee, menisit treenaamaan läskit pois." Tollaista "miestä" sä ap et tarvii mihinkään, parasta varmasti sulle olisi opetella omaa elämää ensin ihan yksinään, tutustu itseesi ja huomaat varmasti olevasi aika hyvä tyyppi :) Sitten voi alkaa miettimään suhdetta, jonkun kanssa joka myös on sen arvoinen.

Vierailija
42/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:05"]

En ole varma olenko yliherkkä kun loukkaannun seuraavista asioista, kertokaa mielipiteenne (olen tosi nuori, toisessa suhteessa ja en paljoa käsitä suhteista/siitä mikä on niinku normaalia, jotenka olisin kiitollinen kaikesta hyvästä palautteesta), haluaisin tietää olenko tyhmä jos loukkaannun seuraavista asioista hieman ja onko kukaan muu koskaan loukkaantunut semmoisista:

mies on jo muutaman kerran kommentoinut jalankokoani että se on iso naiseksi (koko 40 ja olen 173 cm pitkä), hänellä itsellä on koko 43 ja on 165 cm pitkä, nyt kun otin asian puheeksi hyvin rauhallisesti niin alkoi nauramaan ettei ole ikinä sanonut jalkaani isoksi (vaikka on usein, no onhan minulla iso jalka mutta kun minusta aina löytää negatiivista sanottavaa)

lääkäri sanoi että minun pitäisi saada lisää painoa koska kuukautiset loppuivat, painan 49 kiloa, mies sanoi että en ole laiha, ja sitten monesti sanonut että olen iso yms. vain koska no olen hoikkarakenteinen mutta lantioni on esim 90 cm niin ajatteleeko hän minun olevan iso siksi? hän itse painaa minua 35 kiloa enemmän enkä ole ikinä sanonut mitään.

samaan aikaan mies "kehuu" kaveriaan pieniluiseksi ja pieneksi yms. ja minua isoksi ja nauraa kun loukkaannun, olenko sitten tyhmä kun loukkaannun?

mies ei oikein tee mitään "uhrauksia" minun puolestani, vaikka minusta tuntuu että itse teen hänen puolestaan (henkilökohtainen tuntemukseni, me maksetaan esim kaikki puoliksi mutta itse joudun tekemään enemmän hänen vuokseen entä mitä hän tekee minun vuokseni)

tilasin hienot alusvaatteet ja olin eka kertaa miehen edessä hienoilla alusvaatteilla ja  hän alkoi nauraa

koen yleisesti oloni jotenkin rumaksi ja riittämättömäksi hänen kanssaan, mutta en tiedä onko kyse miehestä vai minusta koska koin samalla tavalla edellisessä suhteessa (siinä kyllä minulla olikin useita painavia syitä kokea itseni huonoksi esim se että mies oli suurimman osan ajasta eksänsä kanssa ja epäilin pettämistä vaikka kuulemma vaan katsoivat elokuvia yms. ja sanoi minua vainoharhaiseksi, mutta myöhemmin kuulin sen kaverilta että sillä on vieä tunteita eksäänsä kohtaan ja että käyttäytyy itsekkääst ja käyttää hyväksi myös häntä kaveriaan (esim. ottaa yhteyttä vain kun tarvitse kyydin).

mies kehuu usein esim näyttelijöidn ja mallien ulkonäköä mutta olen koko 2 vuoden suhteen aikana kuullut vain muutaman kehun itseäni kohtaan vaikka olen varsin kaunis ja nätti (ainakin monien mielestä, tässäkin minulta on lähtenyt itsetunto osittain pois).

Mies tuntuu tykkäävän ja kehuvan pienikokoisia naisia mutta hän ei ymmärrä että jos hänen kaverinsa painaa 40 kiloa ja on 150 cm niin se ei tarkoita että minä olen lihava kun olen 49 kiloa ja paljon pidempi. Hän näkee vain painon tai oikeastaan ei des sitä. hän ajattelee että hänen naispuolinen ystävänsä on minua paljon laihempi koska hänellä on ilmeisesti vielä kevyempi ja ohuempi luurakenne entä minulla. Tosin kuulen ihmisten sanovan että oleva erittäin siro yms enkä ole romuluinen vaan minulla on ohuet käsivarret ranteet ymns. niin miksi olen miehen mielestä iso?

ja miksi kaikki muut ovat aina niin paljon kauniimpia? esim. näytin hänelle yhtä kuvaa jossa yksi parturi laittoi naisten hiuksia ja hän sanoi; ovatko nuo kaikki malleja, näyttävät ihan malleilta

sitten minulle vain sanoo että kaikki ovat erilaisia (ne mallit olivat ihan normaalin näköisiä, tekeekö se sitten ihmisestä kauniimkman jos on malli? jotkut miehet ovat minua luulleet malliksi mutta en ilmeisesti ole minlkään arvoine kun en ole työskennellyt mallina

mies esim sanoi että näkee aataminomenani ihan selvästi (naisillakin on aataminomena minulla se ei kyllä näy kun sillooin kun varjo osuu niin vähän)

mies huomaa kaikki pienet epätäydellisyydet minussa esim heti sanoo että tuossa on finni tai tuossa luomi jos huomaa jonkun.

Ja hän oli huolissaan omasta laihtumisestaan mutta minun laihtuminen ei kuulemma haitta vaikka kohta ei ole mitään jäljellä!

hänellä on toisten naisten kuvia kännykässä, tiedän kuitenkin ettei hän petä mutta ne naiset eivät näyttäneet miltään se nainen ilmeisesti oli tämä hänen ystävänsä eikä ollut minkään näköinen kysyin hänen ikäänsä ja sanoi vain : hän on nuori. ei paljastanut ikää
, mies on minua vanhempi joten kiinnosti tietää

[/quote]

Ap,tekstisi oli vähän huonosti jäsennelty ja siksi vaikea lukea,mutta ilmeisesti sinulla on todella huono itsetunto eikä tuollainen suhde sitä ainakaan paranna.Kannattaa ehkä erota ja keskittyä itseesi,jos tiedät olevasi kaunis ja hoikka ja muuta hyvää,miksi muiden mielipiteet painavat niin paljon? Alat sitten uuteen suhteeseen,kun olet sinut itsesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla ap pitää olla koko ajan joku? Eroa tuosta alistajamiehestä ja opettele seisomaan omilla jaloillasi. Opettele olemaan niin, ettet tarvitse ketään. Silloin ja vain silloin voit löytää tasa-arvoisen, aidosti rakastavan suhteen jossa sinua ei käytetä hyväksi. Mutta ensin sinun pitää keskittyä kasvamaan itse aikuiseksi ihan itsenäisesti. Ja itsenäiseksi. Usko minua, sinulla on roimasti aikaa löytää itsellesi kumppani. Hanki oma kämppä, keskity opintoihin, keskity ystäviin. Pidä hauskaa, hanki elämänkokemusta. Älä aloita mitään nettisuhteita joissa sinua huijataan. Se unelmien prinssi kyllä tulee vastaan sitten kun sinä olet kypsä.

Vierailija
44/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 jatkaa: nro 42 on oikeassa. Älä lähde mihinkään suhteeseen ennen kuin saat itsesi kursittua kasaan. Huonolla omallatunnolla varustettu nainen aiheuttaa hallaa parisuhteelleen ja itselleen. Pahimmassa tapauksessa löydät jonkun narsistin hävittämään loputkin itsetuntosi rippeistä (ne tyypit eivät niin helposti iske kynsiään tyttöihin, joilla itsetuntoa riittää). Rakenna omakuvaasi ja myös näkemys muuten maailmasta: miten saa käyttäytyä ja mikä taas ei ole sopivaa.

Vierailija
45/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:38"]

26 jatkaa: lisäksi vaikuttaa siltä että itsetuntosi tosiaan ei ole kovin hyvä, jos voit helposti sietää pitkäänkin sitä että sinua kohdellaan huonosti. Luota omiin tuntemuksiisi ja tunteisiisi. Se tieto on sinussa itsessäsi, ei muissa ihmisissä. Kuuntele itseäsi: voitko jonkun ihmisen seurassa hyvin vai huonosti? Se kertoo totuuden.

[/quote]

Hei ap, tässä viestissä on mielestäni tosi hyvin tiivistetty. Kirjoittamasi perusteella miehesi lyttää sinua eikä suhteenne todellakaan ole sellainen, jossa "puhkeaisit kukkaan".

Täydellisinkin kumppani voi tietysti joskus möläyttää jotain, mikä tuntuu pahalta. Mutta kun kerrot miehellesi, että pahoitit mielesi, pitäisi suhtautumisen olla jotain muuta kuin tunteittesi vähättelyä, kyseenalaistamista tai naureskelua. Fiksumpi osaisi pyytää anteeksi, jos on loukannut sinua.

Sinua vähättelevää toisiin naisiin vertailua ei kannata katsella ollenkaan. Koska miehesi on sinun kanssasi suhteessa, pitäisi hänen kaiken järjen mukaan nähdä sinussa viehättäviä puolia, ja vertailun (sikäli kun sitä on) pitäisi olla ainakin suurimmaksi osaksi niin päin, että sinussa on jotain ihanampaa, kauniimpaa, suloisempaa kuin muissa.

Kirjoittamasi teki mut vähän surulliseksi. En näin ulkopuolisena osaa tietenkään sanoa voiko suhteenne parantua, mutta kannattaa miettiä haluatko olla miehen lyttäävien kommenttien kohteena. Onko teillä hyviä hetkiä? Onko niitä kaiken kaikkiaan enemmän kuin niitä, jotka saavat sinut tuntemaan itsesi vääränlaiseksi?

Saattaisi olla hyvä, jos oppisit olemaan itseksesi, siis ilman minkäänlaista seurustelusuhdetta. Oppisit tuntemaan itsesi ja etenkin arvostamaan itseäsi. Jonkun ehdottama terapeutti tms. olisi varmasti hyvä vaihtoehto myös - saisit ehkä karistettua lapsuudenkotisi jättämää painolastia ja itsetuntosi saattaisi tervehtyä. 

Kävi tämänhetkisen suhteesi niin tai näin niin voit aina käyttää sitä oppimiseen. Tässä suhteessa olet kokenut miltä tuntuu, kun mies vertailee muihin eikä kertomasi perusteella arvosta sinua: älä alistu tuollaiseen enää jatkossa. Jos mies ei näe käytöksessään vikaa, sinulle jää kaksi vaihtoehtoa: lähdet suhteesta tai jäät kynnysmatoksi.

Vierailija
46/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
47/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:26"]

Jos miehesi on 165cm pitkä niin enpä ihmettele että nokkailee sinulle, hänellä on alemmuuskompleksi ja yrittää lytätä sua että tuntisi itsensä paremmaksi. Tuo jalan koon arvostelu nyt ei välttämättä oo paha, voipi ihan ihmettelyä olla, mutta tuo kaikki muu... Ei ole normaalia. Kumppanin pitäisi olla se ihminen joka hyväksyy sinut sellaisena ja hänen pitäisi saada sinut tuntemaan itsesi upeaksi, ei lytätä ja sama toisin päin. Mieti vielä...

[/quote]

Tämä tuli mullekin mieleen. Pieni mies yrittää lytätä toista koska itse on lyhyt. Kääpiö mikä kääpiö, sekä fyysisesti että henkisesti.

Vierailija
48/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan selkeää henkistä väkivältaa. Sitä harjoitetaan niin älykkäästi pienin katsein, sanoin, toisiin kohdistuvin kehuin etc että välillä voi tuntua että itse ylireagoi. Mun mies on just samanlainen. Mikä huvittavinta, olen 165cm ja mies 190cm ja itse saan aina kuulla pitkistä naisista, ne ne vasta on jtn. Hmm, taitaa kaikki johtua miehen huonosta itsetunnosta. Sulla harvinaisen lyhyt mies, on se miehelle kova paikka.

Vierailija
49/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sellainen kumppani jonka seurassa tunnet itsesi maailman ihanimmaksi naiseksi.

Vierailija
50/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naisen jalka ei ole iso jos se on numeroa 40. Iso se on jos on 42 tai isompi. 40 on vielä aika tavallinen koko, ei mikään harvinaisuus. Mulla kengänkoko on 39-40 ja olen 167cm pitkä, kukaan ei ikinä ole sanonut että jalkani olis iso. Ihan normaalit noi on.

Vierailija
51/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on pahanlaatuinen napoleon-kompleksi, ja hän purkaa oman epävarmuutensa ulkomuodostaan haukkumalla sinua, vaikka sinussa ei ole mitään vikaa.

Mies vaikuttaa törpöltä sialta, eikä todellakaan ansaitse sinua. Olet vielä todella nuori, sinulla on vielä runsaasti aikaa löytää mies, joka ei kohtele sinua kuin kynnysmattoa. Eikä kenenkään pitäisi ikinä olla suhteessa vain suhteessa olemisen takia.

usko pois ap, miehen käytös ei ole hyväksyttävää! Hyvään suhteesen ei kuulu toisen alistaminen tai haukkuminen.

Sinussa ei ole mitään vikaa! Mies on sika. Lopeta suhde heti. Sinun ei tarvitse tuhlata enää sekuntiakaan moiseen idioottiin.

Vierailija
52/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:14"]

Tästä on nyt hieman vaikea vedellä johtopäätöksiä näin ulkopuolisena, kun en tunne miestä. Ehkä hänellä on sellainen huumorintaju?

[/quote]

Minullakin oli nuorena sellainen mies, jolla oli "sellainen huumorintaju".

Minä olinkin huumorintajuton kun en nauranut kun hän arvosteli ilkeästi ulkonäköäni.

Oli elämäni paras päätös lähteä siitä suhteesta. Ja samaa suosittelen sinulle ap.

Vierailija
53/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei oikein tullut selväksi edes se että oletteko koskaan olleet rakastuneita. Yleensä juuri suhteen alkuaikoina, kun ollaan hirveän rakastuneita, toista kehutaan ja ylistetään kaikin mahdollisin tavoin ja siitä tulee se luottamus, että kelpaa, on riittävän hyvä, paras, ainutlaatuinen jne. Tämä luottamus sitten yleensä kantaa aika pitkälle vaikka ne kehut vähenisivätkin ja arkipäiväistyisivät (kunhan eivät kokonaan lopu) ja sitten kestää myös paremmin monenlaisia huolimattomia heittoja esim jalan koosta (minulla 42 ja pituus 170, olen ylpeä isokenkäisyydestäni). 

Olen samaa mieltä monien muiden kanssa että mies on nähnyt heikot kohtasi ja käyttää niitä alistaakseen jotta pysyisit hänen luonaan. Jätä se vanha mies. Suomessa on paljon ihania nuoria miehiä. Tiedän sen kun olen niitä kasvattanut ja myös paljon poikieni kavereita oppinut tuntemaan. 

Vierailija
54/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE on MOUKKA

Vierailija
55/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mies, alemmuuskompleksi. Purkaa omaa pahaa oloaan sinuun, nöyryyttää kun huomaa että ns. osuu ja uppoaa sinuun. Laitahan se jannu taipaleelle tai nosta itse kytkintä.

Vierailija
56/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 jatkaa

Tuli vielä mieleeni kertoa, että ikäisesi ovat pääsääntöisesti ihan yhtä epävarmoja ja tietämättömiä monien asioiden suhteen kuin sinä. Eli se on ihan normaalia. Olen opettanut ikäisiäsi ja vähän vanhempia aika pitkään ja useimmiten ne itsevarmimmat ja päämäärätietoisimmat nuoret naiset ovat olleet jo äitejä ja joutuneet siksi kasvamaan nopeasti aikuisiksi. Älä siis välitä niistä kommenteista joissa sinua haukutaan tyhmäksi tms.

Vierailija
57/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä: Kiitoksia taas kaikille tosi paljon ohjeista, otan niistä opikseni ja mietin nyt tarkkaan mitä tehdä :/

tuohon kun joku kysyi että onko meillä ollut sitä alkuaikaa jolloin ollaan oltu oikein rakastuneita niin meillä oikeastaan on ollut aina tämä sama tilanne tosin mies ei alussa sanonut tuollaisia asioita mutta hän ei ole koskaan ollut liiemmin ihastunut tai rakastunut minuun "palavasti", nuo haukkumiset ovat lisääntyneet ajan myötä, alussa oli paljon mukavempi ja rakastuin häneen sen takia että ei vaikuttanut ulkonäkökeskeiseltä yms. Ainut syy miksi minun on vaikea erota on se, että tämä mies ei ikinä painosta minua mihinkään, monila miehillä on ollut mielessä vain yksi asia kun olen treffeillä käynyt ja seksistä puhuminen eka treffeillä lopahduttaa kiinnsotukseni heti, ja olen joutunut painostuksen alaiseksi (tykkään kyllä läheisyydestä sitten kun olen tuntenut ensin ihmisen tarpeeksi aikaa), mutta tosiaan isommalla paikkakunnalla varmaan enemmän miehiäkin entä täällä

Vierailija
58/85 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tämän nyt suoraan. Tunnut todella epävarmalta ja määrität itsesi jollain lailla suhteessa olemisen kautta. Hei, ei se että on suhteessa tee sinusta tai elämästäsi mitenkään parempaa (kuten varmasti olet jo itsekin huomannut). Olen samaa mieltä jo monen edellä kirjoittaneen kanssa, miksi et olisi yksin niin kauan kunnes tapaat jokun joka todella välittää sinusta.

Ei suhteessa oleminen ole mikään meriitti, varsinkaan jos siitä tulee itselle vain paha mieli. Älä murehdi sitä ettet tapaa ketään tms. Voin kertoa, että yksin on aivan mahtavaa olla! Tosin nyt olen naimisissa ja perheellinen, mutta löysin elämänkumppanin vasta siinä vaiheessa kun en oikeasti kaivannut suhdetta. Hassulta ehkä kuulostaa, mutta niin se menee. Sinun täytyy olla sinut ensin itsesi kanssa, ennenkuin pystyt olemaan tasapainoisessa ja tyydyttävässä suhteessa.

Vierailija
59/85 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies on itse liian lyhyt ja pienijalkainen, sinä olet täysin normaalijalkainen, tosin liian laiha pituuteesi.

2. Mies on sinulle ehdottomasti liian vanha.

3. Mies on ilkeä, ja harjoittaa henkistä väkivaltaa sinuun pikkuhiljaa, jotta saa sinut pidettyä aisoissa, kun olet tarpeeksi alistettu henkisesti, voi hyvinkin alkaa fyysinen väkivalta.

Neuvo: usko näitä kaikkia vastauksia, ja lähde menemään, ole yksin niin kauan kuin tarvitset henkiseen kasvuun, ja törmäät oikeaan rakkauteen sitten kun aika on kypsä.

Vierailija
60/85 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisena on erittäin helppo vetää johtopäätökset:

- Sinä olet väärä nainen tuolle  miehelle = liian iso kun hän itsekin pienikokoisena ihailee enemmän pieniä ja siroja.

- Mies on väärä sinulle, koska ei pysty rakastamaan ja hyväksymään sinua sellaisena kuin sinä olet, vaan pilkkaa, naureskelee ja vähättelee sinua.

Ei sellainen ole oikein, että moittii toista sellaisista asioista, joille ei itse voi mitään kuten jalan koko. Mikä siinä on, että sinä et sitä ymmärrä? Sekään ei ole oikein, että odottaa mahdottomia kuten alipainoisuutta.

Sinulla on ilmeisesti kovin heikko itsetunto ja siksi olet helppo uhri tuollaiselle miehelle.