Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna viimeistä päivää aspaduunissa ja aion todellakin haistatattaa monella ikävällä asiakkaalla

Vierailija
30.07.2024 |

Erityisesti kolmekymppisille itseään täynnä oleville naisille. 

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 Anna mennä sielun kyllyydestä!

Vierailija
2/66 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tunne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍🏼Valitettavasti maailmassa on oikeutta vain muutamana päivänä. 

Vierailija
4/66 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sen ikäiset naiset onkin aina niitä kuspäitä!

Vierailija
5/66 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, anna todellakin täyslaidallinen meidän muidenkin aspojen puolesta! Äläkä unohda niitä 55+ rouvia, meillä ne on ne pahimmat asiakkaat.

Vierailija
6/66 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ap missään duunissa ole.

Vierailija
7/66 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen asian unelma. Voisin tehdä yhden ilmaisvuoronkin ihan vain k*sipäitä haukkuakseni. Tai en tiedä onko rehellinen palaute haukkumista.

Vierailija
8/66 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun itse tajusit, että et sovellu asiakaspalveluun ja älysit itse lähteä. Ei tarvinnut työnantajan irtisanoa huonon palautteen perusteella.

Vierailija
9/66 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä ap missään duunissa ole.

Etkä sinäkään.

Vierailija
10/66 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, etuoikeutetut saavat kuulla kunniansa!

Vierailija
11/66 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et enää saa mistään haistatteluasi varten työpaikkaa. Ajattele vähän tulevaisuuttasikin.

Vierailija
12/66 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et enää saa mistään haistatteluasi varten työpaikkaa. Ajattele vähän tulevaisuuttasikin.

Harmittaako kun palvelusväki voimaantuu ja antaa samalla mitalla takaisin?

Vierailija
13/66 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aspoilla pitäisi olla velvollisuus sanoa takaisin. Tosin olen myös sitä mieltä että asiakaspalvelija pitäisi muuttaa asiakasneuvojaksi tms. Tuo palvelija luo virheellisen kuvan siitä miten jotain myyjää tulee kohdella.

Vierailija
14/66 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Siltojen polttaminen on tyhmintä mitä nuori ihminen voi tehdä.

Niele ylpeytes, tuskin olet täydellinen itsekään.

Vierailija
15/66 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Siltojen polttaminen on tyhmintä mitä nuori ihminen voi tehdä.

Niele ylpeytes, tuskin olet täydellinen itsekään.

Tyhmää, ehkä, mutta joskus välttämätöntä.

Se avautuminen voi olla avain toimimattoman organisaation muutokseen. Esimerkiksi minä olen ollut todistamassa tilannetta jonka seurauksena puolet keskijohdosta meni vaihtoon duunarin avautumisen jälkimainingeissa.

Vierailija
16/66 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä hieman opettaa käyttäytymään ja samalla piirtää terveellisiä rajoja joita on sopimatonta ylittää.

17/66 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens lauantaina viimeinen päivä, ja surettaa jo nyt 😭 Olisipa kesä 🌞 

Vierailija
18/66 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun itse tajusit, että et sovellu asiakaspalveluun ja älysit itse lähteä. Ei tarvinnut työnantajan irtisanoa huonon palautteen perusteella.

Moni omasta mielestään jossain hyvin matalantason aspakohtaamisissa (kaupankassa jne.) huonoa palvelua omasta mielestään kokenut asiakas ei ymmärrä, että hänen valituksensa on työntekijöille pääsääntöisesti pelkkä naurunaihe. Myymäläpäällikkö tekee itse täysin samaa aspatyötä ja kaikki myyjät kyllä tunnistavat ne veemäisiksi tiedetyt, valittavat asiakkaat. Heille on lempinimet ja heidän palautteelleen nauretaan yhdessä, vaikka tietenkin palautteen vastaanottaja valittajalle näennäisesti pahoittelee.

Isoissa ketjuissakaan ylemmälle taholle valittaminen on ihan yhtä tyhjän kanssa. Ei sieltä koskaan tule mitään suoraa työntekijälle tai edes siihen myymälään josta valitus on tehty. Jossain kuukausitiedotteessa on lause tyyliin "muutamia negatiivisia palautteita on tullut, muistetaan panostaa jatkossa asiakaspalveuun".

Ei yksittäistä myymälää saati ketjua kiinnosta valittajan kilpailijalle "viemänsä rahat", kun kyse on jostain volyymikatemyymälästä. Ne muutaman asiakkaan toiseen kauppaan siirtämät kympit ja satkut ovat ihan se ja sama.

Vierailija
19/66 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, pahoitteluni alun tautologiasta viestissä 18. Jäi oikolukematta ennen lähetystä.

Vierailija
20/66 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aspoilla pitäisi olla velvollisuus sanoa takaisin. Tosin olen myös sitä mieltä että asiakaspalvelija pitäisi muuttaa asiakasneuvojaksi tms. Tuo palvelija luo virheellisen kuvan siitä miten jotain myyjää tulee kohdella.

Tämä on muuten hyvä idea. Kieli luo tutkitustikin asenteita, joten kannatan vahvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä