Erikoisinta, mitä olet nähnyt työkaverillasi eväinä?
Taannoin eräässä työpaikassa ihmettelin aina leikkeleiden valtavaa määrää työkaverin leivän päällä. Hänellä oli AINA vähintään 5-6 siivua leikkelettä tavallisen leivän päällä.
Kommentit (195)
Nutrilett-laihdutuspussikeittoja.Ilmeisesti söi niitä ahkerasti töissä, mutta kotona sitten lipsuttiin..fiksua.
Töissä eräs ulkomaalainen ja hieman...erikoinen henkilö läväytti pöytään kilon punajuuria, joita kuori ja söi sellaisenaan, sekä raa'an sipulin kanssa..
Meidän työpaikalla on eräs, joka syö joka ikinen päivä paketin Saarioisen maksalaatikkoa.
Yhdellä työkaverilla oli tosi usein pelkkää ruisleipää. Siis ilman mitään levitteitä, juustoa, salaattia ym.
Yhdellä työkaverilla on aina joku valmishampurilainen mukana, joka päivä.
Työkaverin lounas: yksi tomaatti :)
Yksi työkaveri joi "pirtelöä" jossa oli pepsi maxia ja tonnikalaa *oksennus*. Kysyin että miksi juo tuollaista kuraa, vastaus oli, että ei jaksa syödä sitä tonnikalaa, mutta se on jotenkin saatava alas (tarvitsi proteiinia tai jotain). Pepsi max oli kuulemma parasta mihin sen voi sekoittaa, oli kuulemma kokeillut kaiken maailman maidot ja mehut ja muut. Tuota se joi monta viikkoa jälkkäriks.
Kyttääjien takia en voi syödä eväitä työpaikalla. Hitto, tuijottakaa omia ruokianne, älykääpiöt!
Kantiinissa isommanpuoleinen naiskollega soi paahdettua pitaleipaa ja tursotti joka suupalan paalle runsaasti maustettua majoneesia. Myohemmin paivalla yllatin hanet syomasta voileipaa poytansa aaresta (juuri ruokatunnin jalkeen) ja piilottavan leivanpuolikkaan kun huomasi minut. Tuli paha mieli tyokaverin puolesta, silla hanella on jonkin sortin syomishairio, kun piilottelee ruokaa eika uskalla syoda seurassa... En siis mitenkaan tuomitse hanta syomisensa tai kokonsa puolesta!
Toisena paivana ihmettelin myos, kun harjoittelijapojalla oli kahvitauolla (ei siis lounastunnilla) evaana pieni sipsipussi, purkillinen sokeroitua colaa ja iso suklaapatukka. Hoikka simppu se oli, mutta kiinnitti huomiota, miten ravintoterapeuttien myyttinen epaterveyslounas oli materialisoitunut silmieni aareen.
No, kuulostan hirvealta lounaskyylalta, mutta kantiinissa yleensa katson mita ihmisilla on mukanaan ihan vain mielenkiinnosta :) Ulkomaalaiset tyontekijat syovat usein itsetehtyja kotimaansa ruokia, ja hedelmia joita en ikina ole itse maistanut. En ole itse mikaan anoreksinen korppikotka joka kyttaa muiden epaterveelliset lounaat, olen itekin tainut syoda vehnaleipaa suklaalevitteella.
Joskus kun Alepasta sai 4kpl lihapiirakoita eurolla, veteli poikaystävä sellaisen töissä evääksi _joka ikinen päivä_ ainakin vuoden ajan. Siis kaikki ne neljä kerralaan. Onneksi työ on fyysistä. Ei enää maistu lihikset..
Yksi työkaveri syö rahkaa ja raejuustoa sekoitettuna ja sekaan vielä kanelia...
Mikrossa olen nähnyt lämmitettävän ainakin
pakastewokkivihannekset
lenkkimakkara
en itse oikein kumpaakaan mikron kautta pysty syömään.
Lisäksi kaurapuuro+raejuusto, pelkkää keittokinkkua.. kyllä aika montaa vähän erikoista juttua näkee.
Eräs työkaveri oli jollain dieetillä ja söi maustamatonta jugurttia ja keittokinkkua sekaisin...
Kesätöissä männä kesänä oli sellainen tyttö, jolla oli aina eväänä ei mitään muuta kuin keitettyjä kananmunia. Ei siinä mitään, mut se aina tuli istumaan samaan pöytään kuin mä, ja alkoi kuorimaan ja sit haukkasi puolet munasta suuhunsa, jolloin levisi sellainen vähän eltaantunut haju ja se munan keltuainen oli aina sellainen tummuneen näköinen kuin pilaantunut..Hyi hitto, se ällötti..
Kuulin että joku tyyppi kaverin työpaikalla olisi syönyt sitä valmisruoka-härkäruukkua joka päivä viimeisen 5 vuoden ajan! :-o Uskomatonta!
Yhessä työpaikassa yksi veti aina lounaaksi nuudeleita. Toisella työpaikalla tyttö söi leipäpalan ilman mitään sen päällä.
Kolme erikoisempaa on jäänyt mieleen:
-maksalaatikon seurana oli 3 kokonaista paprikaa kantoineen päivineen, joista nainen haukkasi kuten omenasta..
-2 vuotta työkaverina oli nainen, jonka lounas oli aina Saarioisten porkkanalaatikkoa ja 1-2 grillimakkaraa mikrotettuina. Aina. Varmaan oli ollut ennen mun tuloa sekä lähtöni jälkeenkin.
- säilykesardiinit, nautittuna työpisteessä muka salaa... Se haju....! XD
Ruotsissa yksi pitkä langanlaiha työkaveri (nainen) tilasi joka ikinen päivä läheisestä turkkilaispitseriasta ison pitsan ja kokiksen lounaakseen. Kun hän avasi pitsalaatikon, tapahtui joka kerran sama juttu: hän otti suolapurkin ja ripotteli pitsansa päälle reilusti suolaa. Hänen elimistönsä kullemma tarvitsi sitä. Sitten hän vetäisi koko lätyn yhdellä kertaa ja sanoi ettei sitten muuta syökään koko päivänä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:54"]Mikrossa olen nähnyt lämmitettävän ainakin
pakastewokkivihannekset
lenkkimakkara
en itse oikein kumpaakaan mikron kautta pysty syömään.
Lisäksi kaurapuuro+raejuusto, pelkkää keittokinkkua.. kyllä aika montaa vähän erikoista juttua näkee.
[/quote]
Kaurapuuro raejuustolla ei ole mitenkään outoa, aika moni tuttu joka käy enemmän salilla syö just noin. Samassa paketissa hiilarit ja protskut :)
Edellisen päivän härskiintynyttä haisevaa rasvaista lohta, maksalaatikkoa ja maksalaatikon seassa raejuustoa ja fetaa. Gross!!!