Kunnollinen mies kyselee. Mistä voisi löytää sellaisen mukavan reippaan "naapurintytön"?
Älkääkä vastatko, että naapurista...
Mutta oikeasti, missä tuon kaltaisiin naisiin (vapaisiin) voisi tutustua?
Kommentit (94)
Minulla on bibo. Välillä olen tosi reipas mutta kestätkö sitä mitä seuraa sen jälkeen?
Kohta "naapurin tyttö" kun mies jättää.
Vierailija kirjoitti:
Yhteisten kavereiden/tuttavien kautta olen parhaat ja yhteensopivimmat kumppanit löytänyt. Sieltä löytyy nekin, jotka ovat tosi kivoja mutta jotka "ei käy missään ".
Eivät ihan niin helposti, ne introvertimman puoleiset eivät juuri lähde kaveririentoihinkaan (kuten eivät introverttimiehetkään). Pitäisi siis olla sosiaalinen ja menevä löytääkseen introvertin :o
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit varsinkin tuntuvat olevan kovasti muodissa.
Itse toivoisin ettei naisella olisi ainakaan montaa/ suuria. Jotenkin eivät vain iske muhun. Taidetta voi katsella seinillä helpommin.
Olipa pöljä kommentti. Et taida tajuta, mikä on tatuointien pointti? Niiden on tarkoitus tuottaa iloa kantajalleen, ei sulle.
Mitä se sinun unelmiesi naapurintyttö tekee vapaa-aikanaan? Vapaaehtoistyötä? On mukana jossain kaupunginosatoiminnassa? Kiertää kirppareilla? Urheilee? Pelaa lautapelejä kavereiden kanssa? Geokätkeilee?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinun unelmiesi naapurintyttö tekee vapaa-aikanaan? Vapaaehtoistyötä? On mukana jossain kaupunginosatoiminnassa? Kiertää kirppareilla? Urheilee? Pelaa lautapelejä kavereiden kanssa? Geokätkeilee?
Ihan mielenkiintoiselta kuulostaa nuo kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoisin ettei naisella olisi ainakaan montaa/ suuria. Jotenkin eivät vain iske muhun. Taidetta voi katsella seinillä helpommin.Olipa pöljä kommentti. Et taida tajuta, mikä on tatuointien pointti? Niiden on tarkoitus tuottaa iloa kantajalleen, ei sulle.
Toki toki, ihan samaan tapaan kuin naiset meikkaa vain omaksi ilokseen.
Mun poikaystävä löysi minut alastonsuomen mökkimiitistä. Olin kerrankin päättänyt yrittää jotain uutta ja lähteä tutustuu uusiin ihmisiin kun olen tälläoinen introvertti lapanen,joka tykkää puuhailla kotona omiaan ja ulkoilla luonnossa. Tatskoja mulla ei ole, meikkejä enkä oikeastaan melkein mitään kosmetiikkaa käytä ja olen tosiaan aika ujo.
Löytyy siis muualtakin kuin naapurista niitä naapurintyttöjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lopetat tuon tytöttelyn ja näet naiset vakavasti otettavina ihmisinä, niin ehkä pääset jonkun kanssa treffeille. Jonkun aikaisen naisen kanssa siis, ei naapurintytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No.. täältä..minä olen naapurin tyttö. Vaaleat hiukset, siniset silmät, pituus 160cm ja sydän täynnä kultaa ❤️ silti olen ypöyksin 😪
❤️ ❤️ ❤️
Lähdetkö kanssani iltakävelylle?
Nyt on jo myöhäistä mutta mistäpäin olet? 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoisin ettei naisella olisi ainakaan montaa/ suuria. Jotenkin eivät vain iske muhun. Taidetta voi katsella seinillä helpommin.Olipa pöljä kommentti. Et taida tajuta, mikä on tatuointien pointti? Niiden on tarkoitus tuottaa iloa kantajalleen, ei sulle.
Tämä oli vielä pöljempi! Jos joku ottaa tatskan esim selkään tai takapuoleen, niin eihän hän edes näe sitä ikinä vaan muut siitä joutuvat kärsimään!
Naiset eivät ole enää "tyttöjä", vaan aikuisia. Muhun ei iske tollaset sanat.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli silloin tiedät, mistä hänet löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No.. täältä..minä olen naapurin tyttö. Vaaleat hiukset, siniset silmät, pituus 160cm ja sydän täynnä kultaa ❤️ silti olen ypöyksin 😪
❤️ ❤️ ❤️
Pääkaupunkiseutu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki toki, ihan samaan tapaan kuin naiset meikkaa vain omaksi ilokseen.
Täh?? Ootko joku friikki sekopää? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino?
M25
🤔 55kg. Mitä muuta haluat tietää? Mikä sinun painosi on?
Vierailija kirjoitti:
Urheiluseuroista
Ne on kaikki varattuja. Tieto. Ja jos joku sopiva löytyy, niin se ei kelpuuta sinua. Myös tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
❤️ ❤️ ❤️
Pääkaupunkiseutu...
Keski-suomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on pöljempää, kuin joku nainen ei halua kaltaistani karvaista miesta ulkonäöllisten syiden takia? Sitäpaitsi tatuointeihin liittyy myös joitain pieniä terveysriskejä.
Eivät iske niin eivät iske.
Ei vaikka sulla olisi mummovainajasi ihana Misse tatuoituna olkapäähäsi.
Täällä! Joskus vähän liiankin reipas kuulemma.
Pikku Myy