Kunnollinen mies kyselee. Mistä voisi löytää sellaisen mukavan reippaan "naapurintytön"?
Älkääkä vastatko, että naapurista...
Mutta oikeasti, missä tuon kaltaisiin naisiin (vapaisiin) voisi tutustua?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit varsinkin tuntuvat olevan kovasti muodissa.
Itse toivoisin ettei naisella olisi ainakaan montaa/ suuria. Jotenkin eivät vain iske muhun. Taidetta voi katsella seinillä helpommin.Olipa pöljä kommentti. Et taida tajuta, mikä on tatuointien pointti? Niiden on tarkoitus tuottaa iloa kantajalleen, ei sulle.
Miten se on pöljempää, kuin joku nainen ei halua kaltaistani karvaista miesta ulkonäöllisten syiden takia? Sitäpaitsi tatuointeihin liittyy myös joitain pieniä terveysriskejä.
Eivät iske niin eivät iske.
Ei vaikka sulla olisi mummovainajasi ihana Misse tatuoituna olkapäähäsi.
Miksi mua pitäisi kiinnostaa mikä suhun iskee ja mikä ei? Et ole taiteellinen, joten etsi epätaiteellisia naisia.
Melko kova oletus, että sellainen joka ei pidä tatuoinneista ei olisi taiteellinen. Onko tatuoinneilla kehonsa peittöminen jokin merkki taiteellisuudesta?
Ehkä olen vain liian klassinen mies sinulle. Linnakundeilla on riittämiin tatuointeja.
Sanoit "taidetta voi katsella sitten seiniltä". Tuo on selvä merkki siitä, että et ymmärrä taidetta.
Se on varma merkki siitä, ettemme koe taidetta samoi ja että olet yksinkertaisesti liian sivistymätön ymmärtämään, että asioista voi olla montaa mieltä. Rajoittunutta.
Taide ei ole pelkästään "kuvia seinillä". Se on paljon laajempaa ja moninaisempaa. Ja se ei ole mielipideasia.
"Ja kaikkea taidetta pitää ainoa oikea (tm) mielipiteen mukaan rakastaa ollakseen taiteellinen."
Miksi? Tatuoinneista ei tarvi tykätä, mutta jos ei edes ymmärrä miksi niitä ylipäätään otetaan niin on kyllä todella epätaiteellinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhnanaikaisia tätejä jotka haluaa olla nyrkin ja hellan välissä ei haittaa jos kutsutaan tytöksi koska heillä on monilla kulttuurimme istuttama pakkomielle ikääntymisestä. Ei teidän oikeesti tarvitse olla niin miellyttämishaluisia miehiä kohtaan. Tiedostavia naisia haittaa jos heitä alistetaan ja infantalisoidaan. Minä olen nainen, minä olen miehen kanssa tasa-arvoinen aikuinen enkä "söpö naapurintyttö". Hyi olkoon.
Tämä on yksi esimerkki miten feministinen mielensäpahoittaminen voi tehdä parisuhteen ajattelemisenkin mahdottomaksi. Miten elää naisen kanssa, joka haluaa tulkita ja tutkia jokaisen miehen teon jotenkin naisia alistamaan tarkoitetuksi.
Tytöttely on loukkaavaa. Mitä jos sua kutsuttaisiin pojuksi? :D naapurinpoju?
Kunnolliset miehet eivät etsi tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen itsetietoisesti ylpeä jos minua sanotaan tytöksi iästä huolimatta.
Tämä, itse olen 34-vuotias ja otan sen vain kohteliaisuutena jos joku sanoo minua tytöksi, koska se kertoo että hän näkee minussa jotain nuorekasta. En ole ikinä mieltänyt tyttöyteen mitään alentavaa tai halventavaa vaan täysin päinvastoin. Kutsuisin itsekin itseäni mieluummin tytöksi kuin naiseksi ellei sitä pidettäisi outona ja sopimattomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit varsinkin tuntuvat olevan kovasti muodissa.
Itse toivoisin ettei naisella olisi ainakaan montaa/ suuria. Jotenkin eivät vain iske muhun. Taidetta voi katsella seinillä helpommin.Olipa pöljä kommentti. Et taida tajuta, mikä on tatuointien pointti? Niiden on tarkoitus tuottaa iloa kantajalleen, ei sulle.
Miten se on pöljempää, kuin joku nainen ei halua kaltaistani karvaista miesta ulkonäöllisten syiden takia? Sitäpaitsi tatuointeihin liittyy myös joitain pieniä terveysriskejä.
Eivät iske niin eivät iske.
Ei vaikka sulla olisi mummovainajasi ihana Misse tatuoituna olkapäähäsi.
Miksi mua pitäisi kiinnostaa mikä suhun iskee ja mikä ei? Et ole taiteellinen, joten etsi epätaiteellisia naisia.
Melko kova oletus, että sellainen joka ei pidä tatuoinneista ei olisi taiteellinen. Onko tatuoinneilla kehonsa peittöminen jokin merkki taiteellisuudesta?
Ehkä olen vain liian klassinen mies sinulle. Linnakundeilla on riittämiin tatuointeja.
Sanoit "taidetta voi katsella sitten seiniltä". Tuo on selvä merkki siitä, että et ymmärrä taidetta.
Se on varma merkki siitä, ettemme koe taidetta samoi ja että olet yksinkertaisesti liian sivistymätön ymmärtämään, että asioista voi olla montaa mieltä. Rajoittunutta.
Taide ei ole pelkästään "kuvia seinillä". Se on paljon laajempaa ja moninaisempaa. Ja se ei ole mielipideasia.
"Ja kaikkea taidetta pitää ainoa oikea (tm) mielipiteen mukaan rakastaa ollakseen taiteellinen."
Miksi? Tatuoinneista ei tarvi tykätä, mutta jos ei edes ymmärrä miksi niitä ylipäätään otetaan niin on kyllä todella epätaiteellinen ihminen.
Tiedän hyvin perustelut miksi jotkut haluavat tatuointeja. Niillä perusteilla en itse ottaisi tatuointia. Se Taiteen seinillä katselu viitasi siihen, että katselen taidetta ennemin seinillä kuin rakkaani vartalolla. Eli ihan makuasioita. Tosin ei teikäläisen yhden totuuden politiikkaan sopinut.
Lain mukaan alle 18-vuotias on tyttö. Yli 18-vuotias on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen itsetietoisesti ylpeä jos minua sanotaan tytöksi iästä huolimatta.
Tämä, itse olen 34-vuotias ja otan sen vain kohteliaisuutena jos joku sanoo minua tytöksi, koska se kertoo että hän näkee minussa jotain nuorekasta. En ole ikinä mieltänyt tyttöyteen mitään alentavaa tai halventavaa vaan täysin päinvastoin. Kutsuisin itsekin itseäni mieluummin tytöksi kuin naiseksi ellei sitä pidettäisi outona ja sopimattomana.
Mummoni oli tyttö miehelleen aina yli 80 vuotiaaksi asti. Hänen tyttönsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän 34 ole mitenkään vanha. Mutta makuasioita toki. Itse en tykkää jos joku kutsuu tytöksi.
Luo joku uusi sähköpostiosoite tätä varten ja laita se tänne, niin eiköhän vastauksia tule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No.. täältä..minä olen naapurin tyttö. Vaaleat hiukset, siniset silmät, pituus 160cm ja sydän täynnä kultaa ❤️ silti olen ypöyksin 😪
Paino?
M25
125 kg ilman kenkiä.
Reipas naapurintyttö on vanha fraasi. Nykyisin tämä reipas naapurintyttö on takakireä, masentunut elämänsä suorittaja: pitää päästä opiskelemaan, pitää sitä sun tätä. Reippaus on mennyt nyt vain pitää selviytyä. Ja tiedoksi se timmissä kunnossa oleva naapurintyttö rääkkää kroppaansa paniikissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No.. täältä..minä olen naapurin tyttö. Vaaleat hiukset, siniset silmät, pituus 160cm ja sydän täynnä kultaa ❤️ silti olen ypöyksin 😪
❤️ ❤️ ❤️
Lähdetkö kanssani iltakävelylle?
Nyt on jo myöhäistä mutta mistäpäin olet? 😘
Pääkaupunkiseutu...
Ei mulle sit sellasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole enää "tyttöjä", vaan aikuisia. Muhun ei iske tollaset sanat.
N25Sama täällä. Jotkut miehet eivät tajua, että tytöksi kutsuminen on turn off. N23
No teille tytöille se varmaan onkin :-)
20 vuoden päästä ihan eri ääni kellossa.
Vierailija kirjoitti:
Ja olet 50-vuotias trans?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino?
M25
🤔 55kg. Mitä muuta haluat tietää? Mikä sinun painosi on?
75 kg ja pituutta 181 cm. Ei grammaakaan läskiä.
Pakkomielteiset kukkskepit ei kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Reipas naapurintyttö on vanha fraasi. Nykyisin tämä reipas naapurintyttö on takakireä, masentunut elämänsä suorittaja: pitää päästä opiskelemaan, pitää sitä sun tätä. Reippaus on mennyt nyt vain pitää selviytyä. Ja tiedoksi se timmissä kunnossa oleva naapurintyttö rääkkää kroppaansa paniikissa.
Miksi katsot naisia alaspäin? Ootko sovinisti? Pitääkö naisten olla joitain söpöjä vauvoja, joita ei saa masentaa? Hmm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhnanaikaisia tätejä jotka haluaa olla nyrkin ja hellan välissä ei haittaa jos kutsutaan tytöksi koska heillä on monilla kulttuurimme istuttama pakkomielle ikääntymisestä. Ei teidän oikeesti tarvitse olla niin miellyttämishaluisia miehiä kohtaan. Tiedostavia naisia haittaa jos heitä alistetaan ja infantalisoidaan. Minä olen nainen, minä olen miehen kanssa tasa-arvoinen aikuinen enkä "söpö naapurintyttö". Hyi olkoon.
Tämä on yksi esimerkki miten feministinen mielensäpahoittaminen voi tehdä parisuhteen ajattelemisenkin mahdottomaksi. Miten elää naisen kanssa, joka haluaa tulkita ja tutkia jokaisen miehen teon jotenkin naisia alistamaan tarkoitetuksi.
Tytöttely on loukkaavaa. Mitä jos sua kutsuttaisiin pojuksi? :D naapurinpoju?
Kyllä mua on pojaksi sanottu useinkin. Kyllä sen onko tarkoitettu alentavaksi ilmaisuksi huomaa asiayhteydestä ja sävystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää vähättelyä.
Monet heistä ovat ihan mukavia mummoja.