Kunnollinen mies kyselee. Mistä voisi löytää sellaisen mukavan reippaan "naapurintytön"?
Älkääkä vastatko, että naapurista...
Mutta oikeasti, missä tuon kaltaisiin naisiin (vapaisiin) voisi tutustua?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Millainen ite olet?
Ihan tavallinen... käyn töissä, harrastan liikuntaa ja matkustelua (paitsi en nyt), ei ole tatuointeja tai muuta kummallista.
No.. täältä..minä olen naapurin tyttö. Vaaleat hiukset, siniset silmät, pituus 160cm ja sydän täynnä kultaa ❤️ silti olen ypöyksin 😪
Harrastuksista, opiskelujen kautta, työyhteyksien kautta, yhteisten tuttavien kautta, deittipalstalta, baarista, lenkkipolulta, kirjastosta, festareilta/keikoilta yms yms.
Vierailija kirjoitti:
No.. täältä..minä olen naapurin tyttö. Vaaleat hiukset, siniset silmät, pituus 160cm ja sydän täynnä kultaa ❤️ silti olen ypöyksin 😪
❤️ ❤️ ❤️
Lähdetkö kanssani iltakävelylle?
Menet kesällä johonkin tosi landelle esim Pohjanmaalle lavatansseihin.
Jos korona sallii ne tanssit.
Sit vaan röyhkeästi lähestyt niitä parikymppisiä sinisilmäisiä blondeja ja teet suoria ehdotuksia. Kyllä niistä joku lähtee sun mukaan.
Tatuoinnit varsinkin tuntuvat olevan kovasti muodissa.
Itse toivoisin ettei naisella olisi ainakaan montaa/ suuria. Jotenkin eivät vain iske muhun. Taidetta voi katsella seinillä helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Menet kesällä johonkin tosi landelle esim Pohjanmaalle lavatansseihin.
Jos korona sallii ne tanssit.Sit vaan röyhkeästi lähestyt niitä parikymppisiä sinisilmäisiä blondeja ja teet suoria ehdotuksia. Kyllä niistä joku lähtee sun mukaan.
suviseuroihin? Siellä on niitä luomunaapurintyttöjä!
Täällä on asiasta pitkä ketju. Miehille avuksi: mistä löytää naisia
Hakutoiminnolla löytyy.
Tuolla noita on Tinder pullollaan. Itseä ei niin kiinnosta, mutta varmaan halukkaille löytyy.
Yhteisten kavereiden/tuttavien kautta olen parhaat ja yhteensopivimmat kumppanit löytänyt. Sieltä löytyy nekin, jotka ovat tosi kivoja mutta jotka "ei käy missään ".
Kirkosta/seuroista, mutta et sitten syytä mua, kun saat vähän lisäominaisuuksia kaupan päälle.
Haetko siis sellaisia jotka on koko elämän läpi mukavia ja reippaita? Osta koira tai keksi nukelle persoona. Muuten et sitä saa.
Ei ole mahdollista enää nykyään. Pitää olla tiedostava puolin ja toisin.
Mikä helvetti on naapurintyttö? Eikös kaikki naiset ole toisilleen naapurintyttöjä? Naurattaa aina kun näen tuon sanan.
Vierailija kirjoitti:
Paino?
M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ite olet?
Ihan tavallinen... käyn töissä, harrastan liikuntaa ja matkustelua (paitsi en nyt), ei ole tatuointeja tai muuta kummallista.
Ja olet reipas? Jos et niin et pysy vauhdissa mukana.
Et enää mistään. Sinun olisi pitänyt löytää se naapurista, kun olit kunnon poika.