Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunnollinen mies kyselee. Mistä voisi löytää sellaisen mukavan reippaan "naapurintytön"?

Vierailija
21.12.2020 |

Älkääkä vastatko, että naapurista...

Mutta oikeasti, missä tuon kaltaisiin naisiin (vapaisiin) voisi tutustua?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap naapurin söpö poika? Vai aikuinen mies?

Vierailija
82/94 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas naapurintyttö on vanha fraasi. Nykyisin tämä reipas naapurintyttö on takakireä, masentunut elämänsä suorittaja: pitää päästä opiskelemaan, pitää sitä sun tätä. Reippaus on mennyt nyt vain pitää selviytyä. Ja tiedoksi se timmissä kunnossa oleva naapurintyttö rääkkää kroppaansa paniikissa.

Miksi katsot naisia alaspäin? Ootko sovinisti? Pitääkö naisten olla joitain söpöjä vauvoja, joita ei saa masentaa? Hmm...

Saa masentaa, mutta kuka nyt masentunutta erityisesti etsisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhnanaikaisia tätejä jotka haluaa olla nyrkin ja hellan välissä ei haittaa jos kutsutaan tytöksi koska heillä on monilla kulttuurimme istuttama pakkomielle ikääntymisestä. Ei teidän oikeesti tarvitse olla niin miellyttämishaluisia miehiä kohtaan. Tiedostavia naisia haittaa jos heitä alistetaan ja infantalisoidaan. Minä olen nainen, minä olen miehen kanssa tasa-arvoinen aikuinen enkä "söpö naapurintyttö". Hyi olkoon.

Tämä on yksi esimerkki miten feministinen mielensäpahoittaminen voi tehdä parisuhteen ajattelemisenkin mahdottomaksi. Miten elää naisen kanssa, joka haluaa tulkita ja tutkia jokaisen miehen teon jotenkin naisia alistamaan tarkoitetuksi.

Tytöttely on loukkaavaa. Mitä jos sua kutsuttaisiin pojuksi? :D naapurinpoju?

Kyllä mua on pojaksi sanottu useinkin. Kyllä sen onko tarkoitettu alentavaksi ilmaisuksi huomaa asiayhteydestä ja sävystä.

"Naapurintyttö" on alentava ilmaus. Nainen on tällöin kuin koiranpentu tai lapsi: söpö pikku pullaposki.

Vierailija
84/94 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhnanaikaisia tätejä jotka haluaa olla nyrkin ja hellan välissä ei haittaa jos kutsutaan tytöksi koska heillä on monilla kulttuurimme istuttama pakkomielle ikääntymisestä. Ei teidän oikeesti tarvitse olla niin miellyttämishaluisia miehiä kohtaan. Tiedostavia naisia haittaa jos heitä alistetaan ja infantalisoidaan. Minä olen nainen, minä olen miehen kanssa tasa-arvoinen aikuinen enkä "söpö naapurintyttö". Hyi olkoon.

Tämä on yksi esimerkki miten feministinen mielensäpahoittaminen voi tehdä parisuhteen ajattelemisenkin mahdottomaksi. Miten elää naisen kanssa, joka haluaa tulkita ja tutkia jokaisen miehen teon jotenkin naisia alistamaan tarkoitetuksi.

No ylipäätään miehet yrittävät alistaa ja vähätellä naisia koko ajan. Tästä seuraa, että naisen on parempi elää sinkkuna. Jos tekee mieli makkaraa ,ei kannata sika ostaa.

Vierailija
85/94 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas naapurintyttö on vanha fraasi. Nykyisin tämä reipas naapurintyttö on takakireä, masentunut elämänsä suorittaja: pitää päästä opiskelemaan, pitää sitä sun tätä. Reippaus on mennyt nyt vain pitää selviytyä. Ja tiedoksi se timmissä kunnossa oleva naapurintyttö rääkkää kroppaansa paniikissa.

Miksi katsot naisia alaspäin? Ootko sovinisti? Pitääkö naisten olla joitain söpöjä vauvoja, joita ei saa masentaa? Hmm...

Saa masentaa, mutta kuka nyt masentunutta erityisesti etsisi?

Ihminen? Inhimillinen ihminen?

Vierailija
86/94 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot olevasi MIES, mutta etsit naapurin TYTTÖÄ. Se on sairasta! Jos olet poika, voit etsiä tyttöä. Jos olet mies, sinun on etsittävä naista.

Vierailija
87/94 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni on vetänyt kiven kenkään sanasta tyttö? Se on ihan normi sana. Itse olen 23 vuotias ja tuntuisi oudolta jos joku kutsuisi minua naiseksi. Tyttö on ihan neutraali kun puhutaan alle 30-vuotiaasta.

Moni kokee sen jotenkin alentavaksi (liekö feminismin peruja), jota se toki voi ollakin, mutta se voi olla myös vain merkki siitä, että sanoja pitää nuorekkaana ja viehättävän näköisenä. Moni vanhus puhuu tytöistä jo keski-ikäistenkin naisten kohdalla tarkoittamatta mitään pahaa saati alentavaa.

Se on alentavaa. Tytöt ovat lapsia, söpöläisiä. Heitä ei oteta vakavasti. Vanhus, joka kutsuu naisia tytöiksi, kuulostaa pervolta hopeaketulta.

Monet heistä ovat ihan mukavia mummoja.

Oi olen huomannut saman. Useat tyttö-sanan käyttäjät ovat oikein mukavia vanhempia naisia. Ja nimenomaan naisia. Itseäni ainakaan ei ole koskaan kukaan mies tytötellyt, pelkästään toiset naiset ja ihan hyvässä hengessä, ei alentavasti. Itse tulkitsen sanan viittaavan nuoruuteen ihan positiivisessa mielessä. 

Vierailija
88/94 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin tinderistä.

tinder on niin last summer

Vierailija
89/94 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni on vetänyt kiven kenkään sanasta tyttö? Se on ihan normi sana. Itse olen 23 vuotias ja tuntuisi oudolta jos joku kutsuisi minua naiseksi. Tyttö on ihan neutraali kun puhutaan alle 30-vuotiaasta.

Moni kokee sen jotenkin alentavaksi (liekö feminismin peruja), jota se toki voi ollakin, mutta se voi olla myös vain merkki siitä, että sanoja pitää nuorekkaana ja viehättävän näköisenä. Moni vanhus puhuu tytöistä jo keski-ikäistenkin naisten kohdalla tarkoittamatta mitään pahaa saati alentavaa.

Se on alentavaa. Tytöt ovat lapsia, söpöläisiä. Heitä ei oteta vakavasti. Vanhus, joka kutsuu naisia tytöiksi, kuulostaa pervolta hopeaketulta.

Mutta sitten ne keski-ikäiset NAISET kuitenkin keskenään lähtee "tyttöjen reissuille", viettää "tyttöjen iltaa" jne ja silloin se on vain voimaannuttavaa!

Vierailija
90/94 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ylipäätään miehet yrittävät alistaa ja vähätellä naisia koko ajan. Tästä seuraa, että naisen on parempi elää sinkkuna. Jos tekee mieli makkaraa ,ei kannata sika ostaa.

On se hyvä, ettei sun pakolla tarvitse imhottavan miessukupuolen kanssa olla tekemisissä.

Tyttöystäväni on venäläinen todella älykäs lääkäri ja hän nauttii suuresti siitä, että huomioin hänet juuri naiseutensa tähden. Hänen itsetuntonsa riittää ymmärtämään, että hän on paljon muutakin.

Vierailija
91/94 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman naapurintyttöni matkalle on mahtunut niin opiskelut, ekat työpaikat, ekat yt:t ja potkut, lapset mullistivat elämän monella tavalla, äitinsä kuoli rintasyöpään verrattain nuorena ja omakin terveytensä oli hetken aikaa vaakalaudalla, mutta kaikesta on selvitty. Reipas ja iloinen on edelleen kaikkien kolhujen ja ryppyjen jälkeenkin, kaikkea sitä mihin rakastuin ja enemmän, yhdessä eletyn elämän mukanaan tuomin maustein. Eikä tuo pahalla ota jos välillä vähän tytöttelee, päinvastoin :)

M52

Vierailija
92/94 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta kannattaa etsiä kunhan korona helpottaa. Nyt sinulla on aikaa suunnitella matkaa.

Suomessa kunnollisen miehen on turha yrittää saada naisia.

Vierailija
93/94 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä varttuneemmalla iällä juuri vapaana tapaa.

Vierailija
94/94 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole enää "tyttöjä", vaan aikuisia. Muhun ei iske tollaset sanat.

N25

Elä huoli, tuskin se tuommosen tosikon ammattiloukkaantujan kanssa oliskaan halunnut, eli olet turvassa. "Naapurintyttö" on vaan termi maanläheiselle perusnätille ja kiltille nuorelle naiselle joka vois asua vaikka naapurissa.