Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää ihmiset jotka ei äänestä, ja syynä on

Vierailija
18.05.2014 |

Ettei politiikka kiinnosta. Onko nämä ihmiset oikeasti niin tyhmiä että eivät edes tiedä mitkä heidänkin elämänsä asioista on politiikan takia siten miten on.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei juurikaan politiikka kiinnosta, mutta jos olisi puolue joka pyrkisi erottamaan kirkon valtiosta ja muutenkin pyrkisi tasa-arvoiseeen Suomeen (seksuaaliasiat ym ) niin äänestäisin puolesta.

Vierailija
62/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en äänestä, koska haluan käyttää vähän vapaa-aikani mieluisiin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti. Jos vaalikoneet antaa jotain 60-50% tulosta niin parempi jättää äänestämättä, kuin äänestää jotain joka ei ole samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
64/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en äänestä koska ei kiinnosta enkä ymmärrä siitä yhtään mitään.

Vierailija
65/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, kyllä aikuisen ihmisen pitäisi politiikkaa edes jossain määrin seurata.

Vierailija
66/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 14:47"]

[/quote]

en voi ymmärtää sinua, jos sinun omat asiasi ei kiinnosta. Ei kiinnosta lapsilisän määrät, ei kiinnosta kirkolliset vapaapäivät, ei kiinnosta kauppojen aukioloajat... Jopa olet flegmaattinen, ei ole tervettä.

Vierailija
67/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 14:47"]

[/quote]

en voi ymmärtää sinua, jos sinun omat asiasi ei kiinnosta. Ei kiinnosta lapsilisän määrät, ei kiinnosta kirkolliset vapaapäivät, ei kiinnosta kauppojen aukioloajat... Jopa olet flegmaattinen, ei ole tervettä.

[/quote]

Ei kiinnostakkaan.

Vierailija
68/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä löytänyt yhtään puoluetta jolla olisi samat arvomaailmat kuin mulla. Joten äänestetään vaikka Aku ankkaa.

Vierailija
69/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ketä kannattaisi äänestää? Olen tähän mennessä aina äänestänyt, mutta alkaa poliitikot vaikuttaa yhä enemmän oma edun tavoittelijoita. Mainitse joku poliitikko, joka on oikeasti saanut jotain asioita eteenpäin.

Vierailija
70/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en äänestä, koska ne ehdokkaat valehtelee. Vanhukset ja lapset ovat mielessä ainoastaan äänten kalastelun ajan ja sitten unohtuvat. Oma napa on ainoa mikä heille merkitsee.

Vierailija
71/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole aiemmin äänestänyt siksi, ettei politiikka ole kiinnostanut. En muutenkaan ymmärrä aihealueesta mitään enkä suoraan sanottuna jaksa ottaa selville. Muutama vuosi sitten meinasin alkaa äänestää, mutta tajusin, ettei kukaan ehdokas ole kanssani samaa mieltä asioista. Jos jostain asiasta oli samaa mieltä niin toisessa asiassa täysin eri mieltä. Minulla on niin äärimielipiteet, että eivät ne menisi läpi missään, joten mitä turhaan äänestää.

Vierailija
72/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hienoa, että mäntit eivät äänestä mänttejä. Luitko se: miksi persut eivät halua pankkitukia? -ketjun. N. 1 % vastanneista ymmärsi pankkituista mitään.

Vierailija
73/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 14:57"]

Kerro ketä kannattaisi äänestää? Olen tähän mennessä aina äänestänyt, mutta alkaa poliitikot vaikuttaa yhä enemmän oma edun tavoittelijoita. Mainitse joku poliitikko, joka on oikeasti saanut jotain asioita eteenpäin.

[/quote]

no en kai minä voi sinulle ehdokasta valita. Joku kumma nämä kaikki asiat ja lait on suomessa on saanut aikaan. Eli kyllä asioita on laitettu eteenpäin.

Vierailija
74/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 14:57"]

[/quote]

no en kai minä voi sinulle ehdokasta valita. Joku kumma nämä kaikki asiat ja lait on suomessa on saanut aikaan. Eli kyllä asioita on laitettu eteenpäin.

[/quote]

Eli toisin sanoen et itsekään tiedä mitä ehdokkaasi on saanut aikaan.

Vierailija
75/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 14:58"]

Minä en äänestä, koska ne ehdokkaat valehtelee. Vanhukset ja lapset ovat mielessä ainoastaan äänten kalastelun ajan ja sitten unohtuvat. Oma napa on ainoa mikä heille merkitsee.

[/quote]

ja äänestämättä asiat alkavat sujua. Aika paljon on muita asioita kuin lapset ja vanhukset.

Vierailija
76/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 14:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

kyllä minä tiedän mitä minun puolueeni on saanut aikaan ja mitä he ajavat. Kunnallispolitiikassa huomaa parhaiten, koska asiat on lähellä.

Vierailija
77/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 14:58"]

[/quote]

ja äänestämättä asiat alkavat sujua. Aika paljon on muita asioita kuin lapset ja vanhukset.

[/quote]

Nimeä edes yksi ehdokas, jonka vaaliteemana on muuta kuin lapset tai vanhukset.

Vierailija
78/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 15:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

kyllä minä tiedän mitä minun puolueeni on saanut aikaan ja mitä he ajavat. Kunnallispolitiikassa huomaa parhaiten, koska asiat on lähellä.

[/quote]

Ai ihan sinun puolueesi?

Vierailija
79/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahkerin meppi tilastollisesti on: Hämeenlinnalainen Sirpa Pietikäinen (kok.) on Suomen tuotteliain meppi, paljastavat europarlamentin tilastot. Pietikäinen on tällä kaudella tehnyt suomalaismepeistä eniten mietintöjä ja kirjallisia kysymyksiä, lisäksi hänellä on tilillään toiseksi eniten lausuntoja ja kannanottoja.

Vierailija
80/119 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 14:58"]

[/quote]

[/quote]

Nimeä edes yksi ehdokas, jonka vaaliteemana on muuta kuin lapset tai vanhukset.

[/quote]

en halua tästä avauksesta puolueiden haukkumiskenttää. Täytyy vaan sanoa että en ole näihin teemoihin itse juurikaan törmännyt.