Kuinka paljon miehellä on tilaa naisen pitämistä itsestään selvyytenä ja liiallisen miellyttämisen välillä?
Siinä ei ole paljon tilaa, ettei mene jompaan kumpaan ääripäähän.
Kommentit (14)
Jos ei osaa olla normaalisti, eli kohteliaisuus, käytöstavat, toisen huomiointi, hellyys niin ei vaan ole parisuhdematskua. Se selviää kun nainen lähtee.
Jos nuo on vaihtoehdot, niin onkos sulla kaikki ihan ok pään sisällä?
Eikös parisuhteessa yleensä haluta tehdä kivoja asioita toiselle, ilman että kyse on jostain päälle liimatusta "miellyttämisestä" (jota siis tehdään vastentahtoisesti)?
Jos kysymys todella on tämä niin ole hyvä ja pysyttele kaukana.
No sanotaan että kumpikin on vastenmielistä, päättele siitä.
Riippuu paljon munan koosta. Jos sulla on iso muna ja osaat sitä käyttää, niin voit pitää vaikka kuinka itsestäänselvänä ilman, että nainen katoaa mihinkään.
Ainakin itse olen saanut elämässäni todella paljon anteeksi ja tekojani on katsottu läpi sormien vain siksi, että multa saa hyvää seksiä.
- Pena
Suhteen alkuvaiheessa pelivaraa on huomattavasti enemmän siihen itsestään selvänä pitämisen suuntaan. Suhteen pitkittyessä suotavan käytöksen haarukka liikahtaa aavistuksen tasapainoisempaan suuntaan.
En ole ikinä liehitellyt tai pyrkinyt miellyttämään ketään naista. Uskon, että olen riittävän hyvä ihan omana itsenäni, eikä emotionaalisesti vaativa nainen sopisi minulle vakisuhteeseen muutenkaan.
Mihin te miehet edes kaipaatte naista? Naista ei ole pakko ottaa. Voitte hyvillä mielin jatkaa strippikerhojen käyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on vähä älyinen feministi loora.
Sä libidonsa kussu runkkari
Vierailija kirjoitti:
Mihin te miehet edes kaipaatte naista? Naista ei ole pakko ottaa. Voitte hyvillä mielin jatkaa strippikerhojen käyttämistä.
Mikä on strippikerho ja miten sellaista käytetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on strippikerho ja miten sellaista käytetään?
Hekoheko
Niin ja nykyään voi pitää kotirouvaa toisessa maassa tai olla pitämättä. Oot miehenä vastuussa omista tekemisistäsi. Mieti mikä sopii sulle parhaiten.
Hä?