Viestejä joita et lähetä koskaan. Tässä omani:
Rakastan sinua Jari. Vaikka sovimme että välillämme ei ole mitään ja jatkamme kavereina, ajattelen sinua jatkuvasti mutta et saa tietää sitä ikinä. Meinasin saada muuten halvauksen tänään kun hymyilit minulle lounaalla, onneksi Lasse tuli istumaan pöytääni ja säilyin hengissä.
Kommentit (189)
Ex-anopille: rakas poikasi käytti kaikki yhteiset rahamme mitä irti sai dvd-levyihin ja sarjakuviin, raiskasi mut avioliiton aikana kolme kertaa, kaksi kertaa eropäätökseni jälkeen. Hän uhkasi viedä lapset samalla kun kuristi mua kaulasta. xx:n nykyinen vaimo on paikkakunnan tunnetuin toosan jakaja ja isänsä kuoli viinaan eikä inhottavan rekkamiehen yliajamana. Kaikilla sen naisen lapsilla on eri isä ja nuo eivät ole huhupuheita.
Mutta en tuota tee, koska nuo tosijutut kirjoitettuna noin peräkanaa antavat vaikutelman että olisin katkera. :) Kaikkea muuta, mulla on nyt hyvä anoppi jonka kanssa loistavat välit.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:05"]
Matti, ikävöin sinua ihan joka ikinen päivä. Se mitä meillä oli - en tule koskaan kokemaan mitään samanlaista. Se oli rakkautta.
[/quote]
Mulla sama! Ei kylläkään mäkihyppääjälle.
Äiti, vihaan sinua. Olet itsekeskeinen ja häijy ihminen, etkä osaa ajatella kenestäkään mitään hyvää. Sinulta puuttuu kokonaan kyky empatiaan. Pystyt toisinaan toimimaan näennäisesti "hyvin" rationaalisen ajattelun ansiosta, mutta valitettavasti iän myötä ajatuksistasi tuntuu häipyvän kovaa vauhtia myös tuo rationaalisuus. Olet vainoharhainen ja luulet kaikkien olevan yhtä ilkeitä kun sitä ja etsit heidän teoistaan ja sanomisistaan "todellisia tarkoitusperiä". Olet narsistin ja psykopaatin yhdistelmä, etkä ole antanut minulle koskaan mitään muuta kuin elämän, ja monet kerrat menneisyydessäni olen toivonut (takiasi), ettet olisi sitä antanut. Puhut minusta pahaa isälleni ja veljilleni ja heistä pahaa minulle, mutta et ole onneksi onnistunut myrkyttämään välejämme, päinvastoin. En muista lapsuudestani yhtään kertaa, kun olisin käynyt kanssasi leikkipuistossa, luistelemassa, omien ystävieni luona leikkimässä tai edes omassa pihassa rakentamassa hiekkakakkua. Iltaisin minulle luki sadun toinen veljistäni. En saanut koskaan mitään -en tarpeellista tai turhaa, rahasta se ei ollut kiinni. Raivostuit viikottain ilman mitään syytä ja kun yhden raivokohtauksen saattelemana pakenin naapuriin, huusit perääni, että ei tarvitse tulla enää koskaan kotiin. Olin 12.
Mutta en ole enää katkera. Lopetin sen, koska huomasin, että se syö vain minun omaa elämääni ja energiaani ja sitä en halunnut sinulle suoda. Nykyään teen vain kaikkeni, ettei minun tarvitsisi olla sinun kanssasi tekemisissä, koska sinä myrkytät minut. Lisäksi elämäni päämäärä on tulla täysin erilaiseksi kuin sinä. Toivon, että kuolet.
Tyttäresi
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="13.05.2014 klo 22:31"]mä vieläkin rakastan sua, kaikesta huolimatta. Ajattelen sua usein ja koen usein katkeruutta, ettemme saaneet yhteistä elämää. Joskus yksinäisinä hetkinä saatan vuodattaa kyyneleitäkin. Olen silti onnellinen puolestasi. Näyttää sivusta seuraamalla siltä, että elämäsi on hyvä ja toteutat unelmiasi. En voi sua koskaan unohtaa. Olet kipeä, salattu pisteeni.
[/quote]
^Voisi olla minun näppikseltäni.
Etkö sinä tajua että tarvitset apua?? Lopeta se ryyppääminen ja hakeudu hoitoon! Kohta sinun lapsesi otetaan huostaan. Onneksi miehesi edes yrittää. Kuinka pitkään aiot vielä pitää kulissia pystyssä ja olla noin vitun ylpeä? ETHÄN OSAA EDES SIIVOTA!!!
Usko nyt, että tarvitset ulkopuoleista apua!
Hei X, alan väsyä ystävyytemme yksipuolisuuteen. Olet hanakasti pyytämässä palveluksia itsellesi, milloin lastenhoitoa tai kyytiä lapsillesi, olkapääksikin kelpaan kun miehen kanssa on vaikeaa. Koskaan et tarjoa edes kahvikupillista kiitokseksi. Olen alkanut tuntea itseni hyväksikäytetyksi, odottaisin edes pientä vastavuoroisuutta. Vaikka minulla on vain yksi lapsi se ei tarkoita että olen aina valmiina passaamaan sinun perhettäsi. Sinun on aika itse tarttua asioihin, minulle riittää nyt.
Vainotessasi minun elämäni pyhimpiä asioita ulotat pahuutesi sellaiselle alueelle, jolla mitään anteeksisaannin mahdollisuutta ei ole, ja järjestät itsesi sellaiseen kiipeliin josta sinulla ei ole ulospääsyä. Sairaana sadistina saatat ajatella tämän olevan hyväkin tilanne itsellesi, mutta erehdyt. Toivottavasti saadut kicksit olivat sen arvoisia, että sinun kannatti tehdä niiden eteen niin valtavat ja musertavat uhraukset.
Arvoisa työtoverini, voisitko lopettaa sen viattoman blondin esittämisen. Kaikki me tajuamme kyllä että reittä pitkin ja vieläpä röyhkeästi olet saamassa viran, jota et todellakaan ansaitse. Eikö sinua edes hävetä, ettet saa töitä omilla ansioillasi...
Rakas ex,
Anna anteeksi, minäkin annan sinulle. Olit oikeassa että välitän liikaa muiden mielipiteistä, mutta pelkään että jään vanhana yksin, koska olet kuitenkin 13 vuotta vanhempi. Olet ainoa ketä olen koskaan rakastanut ja ainoa kuka on koskaan minua. Olen tajunnut tämän vasta nyt, pari vuotta eron jälkeen. Toivon, että tajuaisit tämän ja hakisit minut takaisin, sillä tiedäthän että itse en siihen pysty. Ajattelen sinua ja yhteisiä hetkiämme päivittäin ja monet pienet asiat edelleen muistuttavat sinusta. Yhdessä viettämämme pari kuukautta olivat elämäni parhaat.
P.S. Sulla on rumia vaatteita
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:40"]
Mulla on sua ikävä.
[/quote]
Minullakin on ikävä... ehkä sinua ;)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 00:06"]
Perhe, poikaystävä & läheiset:
Olen uupunut. Olen saanut tarpeekseni jatkuvasta suorittamisesta ja täydellisyyden tavoittelusta. Ajattelen jatkuvasti itseni vahingoittamista, mutta en uskalla puhua tästä teille. Haluaisin lopettaa työt ja pääsykokeisiin lukemisen, mutta kunnianhimoisuus ei anna periksi. Olen tulossa hulluksi.
En tiedä mitä aion tehdä itselleni jos opiskelupaikka ei aukeakkaan. Tarvitsen apua.
[/quote]
Ole kiltti ja hae apua itsellesi. Joskus läheisten on vaikeampi nähdä rakkaan tuskaa. Vieras ihminen - ammattilainen - näkee sen helpommin.
Kerro läheisillesi olostasi, älä esitä, että kaikki on ok. Muista kuitenkin, että läheisesi rakastavat sinus ja ovat varmasti halukkaita auttamaan, mutta eivät kenties osaa. Ammattilaiset ovat sitä varten, suosittelen lämpimästi.
Mä olin rikki. Sä tulit mun elämään, teit musta ehjän, mä löysin itseni ja tiesin mitä halusin. Sä sanoit ettet ole niinkuin ne muut, et satuttaisi minua ja me oltaisiin aina me, mitä ikinä tapahtuisikaan. Kuitenkin teit juuri niin kuin kaikki ne muut, jopa pahemmin koska suhun mä luotin, koko sydämestäni. Nyt mä olen enemmän rikki kuin koskaan ennen enkä tiedä enää mitä haluan, mun elämällä ei ole suuntaa ja mun itsetunto on nollissa. Mä en voi enää luottaa kehenkään, mutta kaiken tämän jälkeenkin haluan pitää sut mun elämässä, edes ystävänä. Kiitos ihan helvetisti, sun vuoksi mä olen sisältä täysin rikki, vaikka ulospäin en ikinä sitä näyttäisi.
Mikko, mietin ja kaipaan sua ihan jatkuvasti. Miten voi kaivata jotakin, jota ei koskaan ollut, en tiedä. Mutta tunnen yhä, että meillä oli yhteys.
ikävä jo nyt, sori jos olin ilkee:(
Et voi olla noin sokee, kyllähän sun nyt pakko on olla huomannu, kuinka ihastunu suhun oon. Ikinä en tuu sitä ääneen myöntään, oon liian ylpee ja mukamas itsenäinen. Koitan saada itseni iloitseen sun ja 'Liljan' jutusta, ootte molemmat mulle tosi tärkeitä. En ees tiedä, mikä sussa vetään puoleensa, mut sen sijaan tiedän, ettet ikinä valitsis mua, ku voit saada 'Liljan'. Silti virnuilen kun idiootti aina, kun san sulta viestin... Mikä mua vaivaa?
Et voi olla noin sokee, kyllähän sun nyt pakko on olla huomannu, kuinka ihastunu suhun oon. Ikinä en tuu sitä ääneen myöntään, oon liian ylpee ja mukamas itsenäinen. Koitan saada itseni iloitseen sun ja 'Liljan' jutusta, ootte molemmat mulle tosi tärkeitä. En ees tiedä, mikä sussa vetään puoleensa, mut sen sijaan tiedän, ettet ikinä valitsis mua, ku voit saada 'Liljan'. Silti virnuilen kun idiootti aina, kun san sulta viestin... Mikä mua vaivaa?
Ikävää, että pahuus ja sen ylläpitäminen on sinulle tärkeämpää kuin turvallisuus ja hyvinvointi. Ikävää, että olet niin rikkinäinen, kaunainen ja pahansuopa pelkuriraukka, ettet muuta oivalla. Ikävää erityisesti puolisollesi ja lapsillesi.
Ihmisenä elämisessä on pohjimmiltaa kysymys pyrkimyksestä kasvuun ja parempaan ihmisyyteen. Sinä elät niin, että no minä nyt olen tämmöinen enkä halua yrittää kehittyä, vaan muiden on kannettava minua. Olet huono ihminen. Olet halveksittava, ala-arvoinen, onneton pahantekijä.
En voi olla ystäväsi. Minua ahdistaa ripustautumisesi niin minuun kuin muihinkin. Siksi en voinut tukea sinua enempää. Toivottavasti löydät itsellesi ystävän.
up.