Kyllästynyt lopullisesti Postin paskaan palveluun
Voisin maksaa vaikka enemmän postimaksuja, jos homma toimisi. Mutta kun se ei toimi. Minkä saatanan takia niitä paketteja pitää hillota ja pyöritellä jossain logistisessa persereiässä aina päiväkausia ilman että mitään tapahtuu? Tilaat jotain toiselta puolen maailmaa, niin kaikki sujuu hienosti ja nopeasti siihen asti kunnes tullaukset on suoritettu ha Posti saa paketin haltuun. Sitten menee päiväkausia, joskus viikkokin ettei v**tu MITÄÄN tapahdu.
Kenelle pitää antaa kenkää ja paljonko pitää maksaa lisää että asia korjaantuu? Ajetaanko koko laitos alas?
Kommentit (88)
Kaikki Postin rahat on menneet sysipaskaan mukaystävälliseen markkinointiin, jolle ei ole mitään katetta. *Sä tilaat, mä tuon, sit kun viitsin ja jaksan*
Ne pyysi jo anteeksi tuossa keväällä...
Olen samaa mieltä. Minullakin kesti muutama vuosi sitten paketin tulo Skotlannista ainakin kuukauden, kun tullin systeemit eivät toimineet ja mun olis pitänyt se tullata vaikka kyseessä oli noin 20 euron arvoinen syntymäpäivälahja. Piti vaikka kuinka moneen ihmiseen olla yhteydessä, kun piti saada tietoon lahjan arvo. Lähettäjä kaikenlisäksi oli eri kuin se, joka oli lahjan tilannut lähettäjältä Lopulta sitä ei kuitenkaan tarvinnut tullata tai tullia maksaa, mutta posti hillosi sitä silti.
Suomessa on aivan liian vahva työntekijän suoja. Postilta pitäisi oikeasti kenkiä varoittavana esimerkkinä satamäärin porukkaa pihalle ja rekrytoida tilalle motivoituneempia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on aivan liian vahva työntekijän suoja. Postilta pitäisi oikeasti kenkiä varoittavana esimerkkinä satamäärin porukkaa pihalle ja rekrytoida tilalle motivoituneempia ihmisiä.
Tarkoittanet työnjohdon suoja. Harvemmin yksittäinen alemman portaan työntekijä muuta tekee kuin mitä pomo käskee.
Postissa taitaa olla niitä S2-oppilaita vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on aivan liian vahva työntekijän suoja. Postilta pitäisi oikeasti kenkiä varoittavana esimerkkinä satamäärin porukkaa pihalle ja rekrytoida tilalle motivoituneempia ihmisiä.
Tarkoittanet työnjohdon suoja. Harvemmin yksittäinen alemman portaan työntekijä muuta tekee kuin mitä pomo käskee.
Tarkoitan johtoa, työntekijöitä nekin ovat.
Ne harvat kerrat kun tilaan jonkun tuotteen Suomesta niin toimitustavaksi EN KOSKAAN valitse Postia. Niin huonoa palvelua siellä on.
Voisiko joku Postin pakettilogistiikkaa tunteva selittää tämän ilmiön. Mitä helvettiä te siellä teette?
Lähetys on REKISTERÖITY
Seuraava tapahtuma onkin sitten chirp chirp sirkat sirittää päivät pitkät ja pöllöt huhuilee yökaudet ennen kuin tulee seuraava merkintä kun joku fakin huomiotakkinen jaksaa työntää rullakkoa vähän eteenpäin.
Oikeasti, mitä tarvitaan lisää, kenelle pitää antaa potkut, kuinka monta pitää rekrytoida? Lisää rekkoja? Lisää jakeluautoja? Lisää rullakoita? Lisää huomioliivejä jaettavaksi vetelehtijöille.
Toivon että joku DHL tai UPS tulee, ottaa koko Postin toiminnot haltuun ja antaa kenkää 75%:lle väestä, markkinointi ja johto ensimmäisenä ovesta ulos kengänkuva syvällä perseessä. Palvelu ei ainakaan huonone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on aivan liian vahva työntekijän suoja. Postilta pitäisi oikeasti kenkiä varoittavana esimerkkinä satamäärin porukkaa pihalle ja rekrytoida tilalle motivoituneempia ihmisiä.
Tarkoittanet työnjohdon suoja. Harvemmin yksittäinen alemman portaan työntekijä muuta tekee kuin mitä pomo käskee.
Sen verran nämä työntekijätkin voisivat tehdä, että opettelevat lukemaan ne osoitteet oikein. Jos kirjekuoressa lukee Ratakatu 12 C 5, osoite ei ole Ratakatu 12 C 9.
Vai onko niillä niin huono näkö? Kannattaisi käydä optikolla.
Älä käytä postin palveluja jos on muitakin vaihtoehtoja. Matkahuolto ainakin on nopea.
Tunnen muutamia postilaisia ja kaikki ovat suojatyöpaikoissaan olleet jo 25 vuotta, tietävät vallan hyvin että muualle eivät pääse vaatimattoman älyn, osaamisen puutteen ja laiskuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä postin palveluja jos on muitakin vaihtoehtoja. Matkahuolto ainakin on nopea.
En käytäkään jos on mahdollisuus valita. Ulkomailta tilattaessa etenkään ei aina ole. Ja ulkomaan toimitusten täytyy olla kotimaan päässä Postille jotenkin erityispaskaa bisnestä huonojen sopimusten takia koska lähetykset tuntuvat menevän johonkin Ö-prioriteettiluokkaan.
Sama tuska täällä. Neljän euron Aliexpress-paketti tulee himaan paljon nopeammin kuin Briteistä tilattu 400 euron paketti. Haistakaa postilaiset pitkä ja hiivainen v**tu.
Kirjeposti liikkuu nykyään tuskastuttavan hitaasti sekin. 70 km päästä lähetetty kuori oli perillä vasta viikko postituksen jälkeen. Ja sekin on Postin umpikehnoilla nykystandardeilla lyhyt aika.
Vierailija kirjoitti:
Postin jakaa nykyisin negrut. Voi olla että tulee, voi olla tulemattakin.
Meilläpäin isossa kaupungissa kaikki näkemäni postinjakajat ovat olleet kantiksia, mutta palvelun epäluotettavuus ja hitaus on silti vakio.
Mulla ei oo koskaan ollu mtn ongelmia postin kanssa. Tilaan paljon tuotteita ja paketit tullu aina perille niinkuin pitää. Joskus joku paketti tulee postnordin kautta, suurin osa postin toimituksella.
Plus ne toimittaa ne aina ihan päin hel vettiä.