Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homofoobisimmat maat äänestysten perusteella

Vierailija
11.05.2014 |

nää on ne itävallan äänet ylhäältä alaspäin lähtee pahimmat. Onko näissä maissa jotain yhteläisyyksiä?

san marino 0
armenia 0
puola 0
valkovenäjä 0
azerbaijan 1
montenegro 2
kreikka 2
macedonia 3
viro 4
albania 5
venäjä 5
latvia 6

Otettu: http://www.eurovision.tv/page/history/by-year/contest?event=1893#Scoreboard

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän oli siis TRANSU

Vierailija
2/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka helvetin pihalla täällä taas ollaan? Oletko sä se sama, joka ei tiennyt Hitlerin synnyinmaata? a) tuo ei ole homo vaan transu, pukeutunut siis naiseksi b) Nämä ovat musiikkikilpailut, ei mitkään hinttien hyväksymiskisat jos siis laulaja olisi homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se drag queen?

Vierailija
4/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se olekkaan drag taiteilija?

Vierailija
5/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tyhmiä? Vaikka oliskin transu, niin se on silti ulkonäöllisesti homofobiaa eli kuuluu samaan kategoriaan. Eikä mulla ole henkilöä mitään vastaan vaan päinvastoin. Nyt valoa päälle. -ap

Vierailija
6/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolalaiset on ainakin ääri konservatiivisia katolilaisia. Aika persuja siis kaikki.

Vierailija
7/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:07"]

Oletteko tyhmiä? Vaikka oliskin transu, niin se on silti ulkonäöllisesti homofobiaa eli kuuluu samaan kategoriaan. Eikä mulla ole henkilöä mitään vastaan vaan päinvastoin. Nyt valoa päälle. -ap

[/quote]

Voi kun sä olet tyhmä.

Vierailija
8/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:05"]

Eiks se olekkaan drag taiteilija?

[/quote]

Nimenomaan, hänhän on drag taitelija. Käsitteet vissiin menevät monelta sekaisin.

Vierailija
9/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten he eivät vain pitäneet biisistä. Mun mielestä biisi oli ihan paska, silti mulla ei ole mitään homoja/transuja/ihansamasaatana vastaan.

Vierailija
10/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luuletko, että laulu on tässä se tärkeintä? Naapurimaille annetaan extra bojoja ja tuosta listasta näkee maiden perusteilla, että siellä asuu paljon muslimeja tai kommarimaita -ap

Vierailija
11/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÖ KYSEESSÄ OLLUT MUSIIKKIKILPAILU???

Vierailija
12/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet erilaiset virolaiset ovat muuttaneet Suomeen koska he eivät pysty elämään täyttä elämää kotimaassaan. 

Vierailija
13/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan pihalla ko. äijän suuntautumisista. Ihan kuin se olisi tärkeää, mutta... onko hän siis transu, homo ja transu vaiko hetero joka harrastaa drag-juttuja, vai homo + drag-jutut? Pukeutuuko hän vapaa-ajallakin naiseksi, vai onko se vain työtä?

Vierailija
14/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄN EI OLE HOMO. HÄN EI OLE MYÖSKÄÄN TRANSU. OLETTEKO IHMISET YKSINKERTAISIA?

Vierailija
15/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:13"]

Mä oon ihan pihalla ko. äijän suuntautumisista. Ihan kuin se olisi tärkeää, mutta... onko hän siis transu, homo ja transu vaiko hetero joka harrastaa drag-juttuja, vai homo + drag-jutut? Pukeutuuko hän vapaa-ajallakin naiseksi, vai onko se vain työtä?

[/quote]

Ei ole homo eikä edes transu vaan tuo on hänen shown:sa eli ihan puhdas lavashow kyseessä, ei pukeudu naiseksi normaalisti. Ap taas pihalla kuin lumiukko.

Vierailija
16/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on väittänyt sitä homoksi?

Ota selvää mitä tarkoittaa homofobia

99% sen youtube videoista sitä haukutaan homoksi? Daa miksiköhän? Olisko homofobia

Te naiset olette pässejä.

Vierailija
17/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä Itävalta äänestettiin puhelinäänillä kolmanneksi, minusta se on yllättävää ...

http://www.eurovision.tv/page/results?event=1893&voter=RU

Vierailija
18/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 02:25"]

Venäjällä Itävalta äänestettiin puhelinäänillä kolmanneksi, minusta se on yllättävää ...

http://www.eurovision.tv/page/results?event=1893&voter=RU

[/quote]

Sinua varmaan ihmetytti Israelinkin äänet :D Miten toi on yllättävää, Venäjällä on paljon vapaampaa menoa kuin Suomessa. Vaikka tämä ei nyt mikään homoesitys ollutkaan niin esimerkiksi homobaareja Venäjällä on noin 100-kertainen määrä Suomeen, onko hirmuisen yllättävää tämäkin? 

Vierailija
19/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, eli heterot ymmmärtää, et tää on musiikkikilpailu. Mutta ymmärtäärkö homot? Luulen, että houmouteen taipuvainen äänestää conchitan näköistä vain ulkonäön perusteella...????? 

Vierailija
20/51 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän äänestetty. Ne antoi vain 5 pistettä, mikä on todella pieni suhteissa kaikkiin maihin. Siellä homofobia on pahinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi