Kuinka kauan teidän asianajajalta meni autokauppariidan sovittelussa?
Kommentit (14)
Miksi pitäisi sovitella yhtään mitään?
No ei ole tarvittu mitään asianajajaa kun itse osataan neuvotella
Vierailija kirjoitti:
Minun tilanteessa autokauppa ei suostunut neuvottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä autossa on vialla?
Saattaa kestää pahimmassa tapauksessa vuosia, jos vastapuoli haluaa tarkoituksella pitkittää juttua, mulla kesti melkein 4 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä autossa on vialla?
Mitä väliä sillä on? Kuluttajaneuvonta suositteli kaupanpurkua ja autokauppa ei suostunut mihinkään.
Hyvä kysymys.
Olisi hyvä tietää kuinka yleistä tällainen on ettei autokauppa suostu neuvottelemaan mikäli ilmenee vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys.
Olisi hyvä tietää kuinka yleistä tällainen on ettei autokauppa suostu neuvottelemaan mikäli ilmenee vikoja.
Joku kertoi ettei ne nykyään koskaan neuvottele mistään.
Onko mitään tilastoja nähtävillä, mikä autokauppa on hankalin tällaisissa tilanteissa?
Ja mikä vastaavasti reiluin.
Sillä on merkitystä onko autokaupan osapuoli yksityinen henkilö vai tunnettu ja luotettu merkkivetoinen autokauppa.
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään tilastoja nähtävillä, mikä autokauppa on hankalin tällaisissa tilanteissa?
Ja mikä vastaavasti reiluin.
Suuret autoliikkeet haluavat sovitella asiat. Pienet pitkittää kiistoja ja vetävät lopulta firman konkkaan, avaavat sitten uuden autoliikkeen. Kuluttaja jää nuolemaan näppejä. Autokaupasta pitäisi varmaan tehdä luvanvaraista, niin paljon nämä samat tyypit huijaavat vuosi toisensa jälkeen ihmisiä.
Yleensä jos auto on sinulla yli sen 14vrk ja autoon alkaa tulla vikoja, myyjäliike suhtautuu todella nihkeästi reklamointiin.
up