Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten pepputrikoot salilla

Vierailija
29.10.2025 |

Miehet väittää, etteivät katsele, mutta miksi me naiset niitä muuten pidettäisiin?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana haju?

Vierailija
2/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumia 😉🤩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee molempia sekä katsojaa että katsottavaa.

Vierailija
4/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me naiset"? 🤭😂

Vierailija
5/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sellaiset ole kamalan kurjat päällä. Kiitos mieluummin rennot vaatteet. 

Vierailija
6/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ikkunasta kun naapuri nainen pukee itsensä salille ja kyllä se peppu tarkistetaan peilistä moneen kertaan 

Vierailija
7/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä käytän koska perus collarit ovat aivan liian kuumat ja hiostavat. Pitkää t-paitaa kuitenkin pidän päällä, jotta miehet eivät pääse kyyläämään. En kyllä tajua, miten vaikeaa joillain heistä on olla tuijottamatta. 

Vierailija
8/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on täysin ihonmyötäiset vaatteet ja housut persvaossa on kyllä kieltämättä halunnutkin että katsellaan. Mikäs siinä, kivompi treenata.

Vierailija
9/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin työntää paskaa.

Vierailija
10/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on täysin ihonmyötäiset vaatteet ja housut persvaossa on kyllä kieltämättä halunnutkin että katsellaan. Mikäs siinä, kivompi treenata.

Tai ehkä haluaa käyttää vaatteita, joista pitää ja joissa tuntee olonsa kivaksi? Miksi miehet olettaa, että naiset ovat yhteistä yleistä omaisuutta? Minä tykkäisin olla kaikkialla alasti vaahteranlehvä perseen peittona, koska näytän _omasta_ mielestäni hyvältä, mutta pakko naamioitua kaapuihin, kun muu ihmiskunta on vielä toistaiseksi niin sekaisin ja jälkeenjäänyt, ettei tule pieneen mieleenkään, että joku olisi urheilemassa ajattelematta herranjumala HEITÄ. 

Vierailija
11/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson ikkunasta kun naapuri nainen pukee itsensä salille ja kyllä se peppu tarkistetaan peilistä moneen kertaan 

Ällö kyylä. Ja vielä ällömpi perseen tarkastelija.

Vierailija
13/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä käytän koska perus collarit ovat aivan liian kuumat ja hiostavat. Pitkää t-paitaa kuitenkin pidän päällä, jotta miehet eivät pääse kyyläämään. En kyllä tajua, miten vaikeaa joillain heistä on olla tuijottamatta. 

https://www.amazon.co.uk/Latex-Small-Sleeve-Erotic-Apparel/dp/B0091ZKAE…

Herääkö tästä mitään ajatuksia?

Vierailija
14/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällö kyylä. Ja vielä ällömpi perseen tarkastelija.

Kyllä, allekirjoitan kaiken 🥰

Vierailija
15/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä haluaa käyttää vaatteita, joista pitää ja joissa tuntee olonsa kivaksi? Miksi miehet olettaa, että naiset ovat yhteistä yleistä omaisuutta? Minä tykkäisin olla kaikkialla alasti vaahteranlehvä perseen peittona, koska näytän _omasta_ mielestäni hyvältä, mutta pakko naamioitua kaapuihin, kun muu ihmiskunta on vielä toistaiseksi niin sekaisin ja jälkeenjäänyt, ettei tule pieneen mieleenkään, että joku olisi urheilemassa ajattelematta herranjumala HEITÄ. 

Tämä on joku miesten erityislumihiutalepiirre. Tottakai se kimuli pukeutui aamulla arvon herroja varten penikset mielessään. Miehet itse tosin pukeutuvat sellaisiin vaatteisiin, joita haluavat pitää, mutta putkiaivologiikka ei riitä jatkamaan tätä ajatusta siihen, että olisikohan mahdollista, että niin muutkin tekee. Aina on Mies keskipisteenä omissa ja muiden ajatuksissa. 

Vierailija
16/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on joku miesten erityislumihiutalepiirre. Tottakai se kimuli pukeutui aamulla arvon herroja varten penikset mielessään. Miehet itse tosin pukeutuvat sellaisiin vaatteisiin, joita haluavat pi

https://www.smitizen.com/product/silicone-horse-cock-sheath-pants-with-…

On joku naisten erityislumihiutalepiirre näyttää tältä ja väittää, että se on ihan ok.

Ei ole!

Vai haluatko, että miehetkin alkavat pukeutumaan noin?

Vierailija
17/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on joku miesten erityislumihiutalepiirre. Tottakai se kimuli pukeutui aamulla arvon herroja varten penikset mielessään. Miehet itse tosin

Olet nähnyt naisilla tuollaisia? Salilla? Bro, sun kannattaa vaihtaa salia. 

Vierailija
18/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Mikko Alatalo jo laulanut, että "Pepputrikoo on riskillä ruma".

Vierailija
20/93 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.amazon.co.uk/Latex-Small-Sleeve-Erotic-Apparel/dp/B0091ZKAE…

Herääkö tästä mitään ajatuksia?

Eipä nyt. Pitäiskö?