Parisuhde: vain kaveruutta, jollei seksiä alvariinsa
Näin palstalla väitetään. Lukekaapa väittäjät https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000007686858.html
Kommentit (126)
Hassua, kuinka ihmiset ajattelevat eri tavalla.
Itse olen semiseksuaalinen. Eli haluan seksiä, mutta kerta viikossa on ok.
Jos tämä kerta loppuisi, niin sooloilisin. En ymmärrä, miten se voisi avioliittoa kaataa...? Kun pistän toisen vaakakuppiin seksin ja toiseen vaakakuppiin kaikki loput - niin kyllähän se painoon selkeästi ”kaikella muulla”.
Vierailija kirjoitti:
En tunne halua harrastaa seksiä mieheni kanssa. Tuntuu vaikealta erota, mutta olen miettinyt tätä jo muutaman vuoden. Varsinkin kun koin ihastumisen toiseen ( mitään ei koskaan kuitenkaan tapahtunut), niin tuli vain tunne, että haluaisin kokoea vielä sen tunteen, kun toista ihmistä kohtaan tuntee kovaa fyysistä vetoa. Nyt elän kaverisuhteessa ja yritän vain kerätä jotain rohkeutta lähteä.
Olen ihan samanlaisessa tilanteessa enkä näe mitään tietä tästä ulos. Olisi pitänyt lähteä jo vuosikausia sitten. Harmittaa.
Tsemppiä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kuinka ihmiset ajattelevat eri tavalla.
Itse olen semiseksuaalinen. Eli haluan seksiä, mutta kerta viikossa on ok.
Jos tämä kerta loppuisi, niin sooloilisin. En ymmärrä, miten se voisi avioliittoa kaataa...? Kun pistän toisen vaakakuppiin seksin ja toiseen vaakakuppiin kaikki loput - niin kyllähän se painoon selkeästi ”kaikella muulla”.
Jatkan: vai onko tämä ikäkysymys? Olen 50+, ja kokenut jo sen äärettömän himon. Tiedän, mitä se on, ei minulla ole toivetta, että saisin vielä joskus kokea sen.
Meillä ei ole ollut seksiä noin viiteen vuoteen, koska mies on haluton ja stondis huono.
Selittelee ja syyttelee, muttei saa tehtyä asialle mitään. Kun häntä ei kiinnosta, minusta viis ilmeisesti.
Ei hän mikään kovin maskuliininen ole muutenkaan, mutta rajansa kaikella.
Muutan pois heti kun pääsen tästä kämpästä eroon. Mies odottaa edelleen sohvalla ihmettä ja varmasti yllättyy kun lähden, vaikka olen itkuraivareita asiasta saanut aika useasti. Ei tämä parisuhde ole, vaan jotain outoa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole ollut seksiä noin viiteen vuoteen, koska mies on haluton ja stondis huono.
Selittelee ja syyttelee, muttei saa tehtyä asialle mitään. Kun häntä ei kiinnosta, minusta viis ilmeisesti.
Ei hän mikään kovin maskuliininen ole muutenkaan, mutta rajansa kaikella.
Muutan pois heti kun pääsen tästä kämpästä eroon. Mies odottaa edelleen sohvalla ihmettä ja varmasti yllättyy kun lähden, vaikka olen itkuraivareita asiasta saanut aika useasti. Ei tämä parisuhde ole, vaan jotain outoa muuta.
Jos haluaa erota niin ei siinä mitään, mutta en ikinä tule tajuamaan tota miksi niin monet haluaa tehdä tollasen yllätys häipymisen, puhumatta mitään etukäteen? Voisiko joku selittää kun en oikeasti ymmärrä tuota? Eikä riitä syyksi vain se että "kyllä se toinen varmaan sisimmässään osasi arvata eron" koska ette voi tietää mitä toisen päässä liikkuu. Jos itse haluisin erota niin haluaisin istua alas ja kertoa asian kasvotusten, selittää rehelliset syyt, koska erosta huolimatta haluaisin osoittaa toiselle kunnioitusta yhdessä vietetystä ajasta.
En tunne halua harrastaa seksiä mieheni kanssa. Tuntuu vaikealta erota, mutta olen miettinyt tätä jo muutaman vuoden. Varsinkin kun koin ihastumisen toiseen ( mitään ei koskaan kuitenkaan tapahtunut), niin tuli vain tunne, että haluaisin kokoea vielä sen tunteen, kun toista ihmistä kohtaan tuntee kovaa fyysistä vetoa. Nyt elän kaverisuhteessa ja yritän vain kerätä jotain rohkeutta lähteä.