Nyt kyllä jokin seuraavista auttoi - aina on tullut flunssa perään jos tällainen kova kurkkukipu. Nyt loppui yhteen päivään
Eli kandidaatit ovat : a) lysiini 2 kertainen päiväannos b) happopuskuroitu C-citamiinin 4 x 500mg/vrk c) lampaanvillasta eristetty D-vitamiinitippa 5 x 0,25 mckrg
Kommentit (5)
Sinkki plus raaka valkosipuli ainakin toimii ja listii flunssan alkuunsa. Huonona puolena olen ollut huomaavinani, että kun ennen tuli pari kunnon räkätautia vuodessa, nyt tulee viisi pientä yritelmä joista ei koskaan kehity kunnon tautia. Kumpi sitten on pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Sinkki plus raaka valkosipuli ainakin toimii ja listii flunssan alkuunsa. Huonona puolena olen ollut huomaavinani, että kun ennen tuli pari kunnon räkätautia vuodessa, nyt tulee viisi pientä yritelmä joista ei koskaan kehity kunnon tautia. Kumpi sitten on pahempi.
Samat "antibiootit" täälläkin käytössä, lisänä vielä D-vitamiini ja konjakkiryyppy, joka myös desinfioi kurkkua, mutta valkosipuli ja sinkki ovat ensisijaiset. Viiteen vuoteen en ole ollut sairaana!
Vaatii myös järkevän ruokavalion (kasvikset, hedelmät, en syö juurikaan punaista lihaa jne) pidättäytymiseen runsaasta sokerista ja hyvän yleiskunnon, eli ei saa jäädä sohvalle makoilemaan ja metsästähän saa "hyviä pöpöjä".
Niin. Tai sitten se olisi loppunut itsestään.
Olen nuorempana saanut muutaman kerran rajulla kurkkukivulla (terävä kipu joka tuntuu niellessä) alkamassa olleen flussan poistumaan syömällä runsaasti raakaa valkosipulia ruisleivän päällä. Juomaksi runsas kuuma vesi.
Tai sitten flunssanpoikanen on itsestään lähtenyt pois. Tapahtuuko sellaista?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mulla auttaa imeskeltävä sinkki yhdessä c-vitamiinin kanssa, flunssa tyrehtyy alkuunsa.