Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Verottaja iskee bloggaajien saamiin ilmaislahjoihin

Kommentit (202)

Vierailija
201/202 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 12:07"]

Kyllä on taas prioriteetit kunnossa.

Täällä koskaan käyneetkään ulkomaalaiset nostavat lapsilisiä valtioltamme, miljonäärit saavat tukiaisia vaikka eivät edes asu täällä enää. Ja meillä murehditaan sitä, kun kourallinen -yleensä pienituloisia NAISIA- saa joskus jotain kivaa ekstralahjaksi siitä, kun kirjoittaa hyvin.

[/quote]Jeps. Mä olen ihan samaa mieltä. Elopille kyllä maksetaan eläkettä ihan käsittämättömiä summia mutta naisia tässä taas rangaistaan ja sorretaan. Eivät miehet kirjoita menestyviä muotiblogeja. Tämä on ollut naisten tapa päästä kiinni jonkunlaisiin tuloihin tai pieneen korvaukseen.

[/quote]

Ne ulkomaalaiset saavat lapslisiä kun maksavat VEROJA Suomeen. Moni suomalainen ei ole koskaan maksanut veroja muusta kuin saamistaan tuista. Minäkin saan lasilisät muualta kuin Suomesta koska maksan veroja muualle kuin Suomeen vaikka täällä nyt olen . Että menee se niinkin päin. 

Vierailija
202/202 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 10:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 09:59"]

Myös avioliitossa annetut ilmaislahjat (mitähän ne ilmaiset sitten ovat tavallisiin lahjoihin verrattuna?) olisi kiireesti saatava verotuksen piiriin.

[/quote]

Ei joudu. 

Ne ovat jo. Jos toinen puoliso ostaa toiselle auton, niin lahjaveron joutuu maksamaan ihan normaalisti.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla