Muita isojalkaisia naisia?
Oli taas kiva työpaikan reissu Tallinnassa ja päädyttiin kenkäkauppaan. Itselläni koko 42. Ja voi sitä taivastelun määrää kun taas kengänkokoani ihmeteltiin. Olen melko pitkä, mutta en mikää huomiotaherättävän pitkä kuitenkaan. Lisäksi olen keski- ikäiseksi melko hoikka, käytän kokoa 38 jos lahkeen pituus riittää. Mulla on pitkät sormet ja pitkä jalkaterä, vaikka en muuten ole romuluinen. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että joillakin on iso jalka? Vaatekaupassa ei kukaan kommentoinut kun 160 senttiselle naiselle haettiin 46 koon paitaa....
Kommentit (5)
Serkkutyttö on 168 cm pitkä ja hänellä on kengänkoko 42. Hänestä se on täysin normaalia, ja hän muistaa aina pällistellä miksi minun kengänkokoni on vain 37.
Pitkä, kapea jalkaterä on mielestäni paljon kauniimpi kuin lyhyt.
Jos jälkimmäiseen liittyy vielä paksu nilkka, on ruma vaikutelma taattu.
Itselläni on peruskoko 38 ja pituuskin on keskimääräinen naiselle 166 cm.
Mulla on 41- 42. Olen myös pitkä. Olen hoikka. Jalkaterä on pitkä ja kapeahko. Samoin sormet on tosi pitkät. Kenkien ostaminen vaikeaa kun jalka on niin oudon muotoinen.
Mun kengänkoko on 35. Joudun yhä ostamaan lasten osastolta paljon kenkiä, koska aikuisten osastolla ne loppuvat yleisemmin 36 kokoon.
Minä, olen perinyt äitini pitkät jalat. Ulkomailla saa aina ihmettelyä osakseen. Siksi ostan kengät aina Suomesta. Minullakin on pitkät sormet.