Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK valintakoe kevät 2021

Vierailija
14.12.2020 |

Hei !

Millä mielellä lähdette hakemaan korkeakoulupaikkaa kevään yhteishaussa ? Oletko jo aiemmin hakenut ja jäänyt ilman opiskelupaikkaa vai ihan ensikertalainen ? Miten ajattelit valmistautua vai menetkö vaan katsomaan millainen koe on ?

Kommentit (2485)

Vierailija
1841/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sote puolella maksimi pisteet ?

Vierailija
1842/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivonen kirjoitti:

Onko mahiksia päästä samkiin sosionomiks varasijalta 5? Päivätoteutus kyseessä😬

Paremmat kuin minulla. Olen 20. Varasijalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö koetta mistään jälkikäteen?

Vierailija
1844/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään tietoa haaga helia It-tradenomi pisterajasta?

Vierailija
1845/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Hamk:issa sisällä, ja Oamk:ssa 19 varasija, maaseutuelinkeinot. Nyt vain toivon, etten pääse Oamk:iin, sillä haluan ottaa alempana olleen paikan Hamk:iin. Hamk:ssa eri koulutus kyseessä.

Oamk:ssa ollut 45 ensisijaista hakijaa, paikkoja 35. Käytännössä siis aika monen pitäisi perua tulonsa tai mennä vaikka armeijaan, että paikkoja vapautuisi. Eikös asia ole niin, että poissaolevan tilalle kutsutaan varasijalta uusi opiskelija?

Jänniä aikoja.

Täällä samanlainen tilanne! Sisällä monimuoto-linjalle ja päiväopiskeluun varasijat 6 ja 21... Mieluummin haluaisin monimuotoon. Tietysti mikä vaan amk-paikka on plussaa!

Vierailija
1846/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mitään mahdollisuuksia Laureaan tradenomiksi jos pisteitä vain 37.15? Ensikertalainen

Vierailija
1847/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alin hyväksytty 44.83

Vierailija
1848/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alin hyväksytty 44.83

Haaga-Heliaan it tradenomiksi siis.

Vierailija
1849/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö englannin osioon harjoitella kun on niin erikoista sanastoa. Syksyn hakua ajatellen. Tai onko vinkkejä miten saada tarvittavat pisteet siitä? Voiko sanajärjestys tehtävässä laittaa kaikkiin esim. A vaihtoehdon jolloin joku niistä on oikein?

Vierailija
1850/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alin hyväksytty 44.83

Haaga-Heliaan it tradenomiksi siis.

Siihen olisin siis päässyt ilman tunnetaito- ja eetistä osiota joista tuli 37p. No nyt jäin ilman yhtäkään opiskelupaikkaa :/

Vierailija
1851/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään tietoa mitä kouluja mukana täydennyshaussa aiempina vuosina ja millä aloilla?

Vierailija
1852/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6. varasijalla Lappeenrantaan ja 4. varasijalla Lahteen tradenomiksi ensikertalaisena, onko mahiksia päästä? :(

Helposti, ainakin jos hait pöivätoteutukseen:)

Itse olen sijalla 10 LPR:n tradenomin koulutukseen, saa nähdä tippuuko tuosta enää?

Vierailija
1853/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sanajärjestys tehtävässä laittaa kaikkiin esim. A vaihtoehdon jolloin joku niistä on oikein?

Pystyy laittamaan, mutta miksi laittaisit? Saisit varmasti yhden oikein, mutta myös monta miinuspistettä.

Vierailija
1854/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko sanajärjestys tehtävässä laittaa kaikkiin esim. A vaihtoehdon jolloin joku niistä on oikein?

Pystyy laittamaan, mutta miksi laittaisit? Saisit varmasti yhden oikein, mutta myös monta miinuspistettä.

Siitä osiosta ei kai tullut miinuspisteitä?

Vierailija
1855/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ko. tehtävästä ei tullut miinuspisteitä.

Vierailija
1856/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauseenjärjestystehtävässä ei ollut miinuspisteitä.

Vierailija
1857/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellään tietoa mitä kouluja mukana täydennyshaussa aiempina vuosina ja millä aloilla?

Hamk:ssa oli paikkoja useammalla alalla. Oulussa ollut vissiin ainakin kulttuuripuolella musiikki ja tanssi, Lapin amk:ssa oli viime vuonna enkunkieliset koulutukset lisähaussa. Minnepäin lähtisit.

Vierailija
1858/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helkutti, olin täysin siinä uskossa että kaikista voi tulla miinuksia. Näin olin ymmärtänyt. Jätin vastaamattakin moneen näihin. Paska.

Vierailija
1859/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamkista ei tullut tänään tietoa, Eikä Laureasta. 

Vierailija
1860/2485 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helkutti, olin täysin siinä uskossa että kaikista voi tulla miinuksia. Näin olin ymmärtänyt. Jätin vastaamattakin moneen näihin. Paska.

Jälkiviisas on helppo olla, mutta joka osion alussa kerrottiin kyllä, minkä verran pisteitä minkäkin tehtävän oikeasta tai väärästä vastauksesta sai tai vähennettiin. Tarkkuutta peliin seuraavalla kerralla!