AMK valintakoe kevät 2021
Hei !
Millä mielellä lähdette hakemaan korkeakoulupaikkaa kevään yhteishaussa ? Oletko jo aiemmin hakenut ja jäänyt ilman opiskelupaikkaa vai ihan ensikertalainen ? Miten ajattelit valmistautua vai menetkö vaan katsomaan millainen koe on ?
Kommentit (2485)
Vierailija kirjoitti:
En varmaa oo ainut joka makkaa sohvalla ja käy päivittää opintopolkua vartin välein hengitystä pidellen. Toinen mitä päivittelemään vielä useemmin on tää keskustelu. 😂
Et oo ainut 😂
Vierailija kirjoitti:
Ensihoitaja (AMK), monimuotototeutus, Kotka
76,36
Vidduko ei ole ensikertalainen 💩💩💩 varasijalla 4. 78,89 pisteellä.
Hmm, Turun AMK:n sivuilla lukee et opiskelijavalinnat on tehty, mutta voi joutua odottamaan 9.7. asti tuloksia, jos ylempien hakutoiveiden hommat kesken.
Jos mulla nyt siis Turku AMK (toisena hakukohteenani) ei näy pääsykoevalinnassa, että mua EI ole hyväksytty, ni tarkottaakohan se sitä et mulle on siellä paikka jos ykkösvaihtoehdosta ei irtoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun amk sosionomi verkko-opinnot alimmat hyväksytyt pisteet 79.19.. 🙄 Omat pisteet 65.01 ja varasijalle 258. 😂 Turha haaveilla koulupaikasta tänäkään vuonna.
Mistä näet omat 65,01 pisteesi? Hain myös sosionomiksi
Turun amk kohdassa näkyy jo amk valintakoe palkki ja pisteet ilmestyivät siihen.
Oliks se sulla ykkösvaihtoehto? Mulla kakkosena mut ei näy pisteitä viel 😬
Kakkosena oli kans. Ykkösenä laurea, eikä näy vielä pisteet siinä.
Voi apua en uskalla edes katsoa! LABin tuloksia täällä odotetaan, kyllä hermostuttaa.....
Vierailija kirjoitti:
Seamkiin tullut. Sairaanhoitaja. 63,8 tällä hetkellä alin pistetaja. Viime syksynä oli 36.82. Paljon on noussut, vaikka tunneälystä maksimit on 20p. Viime vuonna jäin parin pisteen päähän. Saas nähä paljonko jää tänä vuonna vajaaksi.
On näköjään noussut reippaasti. Varmaan kyllä hakioitakin enemmän, kun syksyllä? Tsemppiä varasijoiden kanssa.
Tuskin enää tänään tulee tuloksia, vai jatkuuko opintopolun päivittely iltaa kohden? 😅
Haen Hamk ympäristösuunnittelija monimuoto, ei ollut tullut tietoa klo16 mennessä. Kannattaakohan odottaa ennen maanantaita?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin enää tänään tulee tuloksia, vai jatkuuko opintopolun päivittely iltaa kohden? 😅
Samaa mietin, että ei tainnut tulla. Ärsyttää kun innostuin jo kun tuli se valintakoe-rivi näkyviin tänään (Metropolia, Laurea, Lab ja Tamk). Mutta ei pisteitä 🤷🏼♀️
No jospa sit maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seamkiin tullut. Sairaanhoitaja. 63,8 tällä hetkellä alin pistetaja. Viime syksynä oli 36.82. Paljon on noussut, vaikka tunneälystä maksimit on 20p. Viime vuonna jäin parin pisteen päähän. Saas nähä paljonko jää tänä vuonna vajaaksi.
On näköjään noussut reippaasti. Varmaan kyllä hakioitakin enemmän, kun syksyllä? Tsemppiä varasijoiden kanssa.
Kävin tekemässä uudelleen sote-valintakokeen tänä keväänä harrastuksena. Nyt pisteitä tuli 68.65 ja viime syksynä 41,25.
Eli skaala on muuttunut paljon, ei voi verrata millään toisiinsa. Viime syksynä pääsin pisteillä sh-opintoihin, Nyt 29. sijalle 68.65 pisteillä Tamk bioanalyytikkokoulutukseen. Alin tällä hetkellä 76.76.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä39468 kirjoitti:
Onko sh ja eh pääsykokeen maksimipistemäärä 100 vai 90?
100
Eikö se ole 120? Päätöksenteko + äidinkieli + englanti + matemaattinen + eettinen + tunneäly eli 120 p?
oamkin sivuille ilmestynyt toi "tervetuloa uusi opiskelija" -tiedote. Voisko olla et ne on saanut valinnat tehtyä mutta opintopolussa ei ole vielä laitettu niitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä39468 kirjoitti:
100
Eikö se ole 120? Päätöksenteko + äidinkieli + englanti + matemaattinen + eettinen + tunneäly eli 120 p?
kielet on 10p per osio
Laittakaapa tietoa, jos jollekin tulee klo16jlk tuloksia tänään 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä39468 kirjoitti:
100
kielet on 10p per osio
Erittäin hyvä pointti :'D pahoittelut tästä
Siis apuaa, mä kerroin täällä eilen että oon ei-ensikertalaisena todistusvalinnassa varasijalla 2 ja nyt oon noussut varasijalle 1! Jos ei tästä enää nouse, niin kyllä harmittaa...
Vierailija kirjoitti:
Siis apuaa, mä kerroin täällä eilen että oon ei-ensikertalaisena todistusvalinnassa varasijalla 2 ja nyt oon noussut varasijalle 1! Jos ei tästä enää nouse, niin kyllä harmittaa...
Tsemppiä! Mitä haet ja minne? Toivotaan parasta 🥰✌🏻
XAMK ensihoito monimuotoon tullut tulokset, itse varasijalla 31 pistein 74.05, alin hyväksytty tällä hetkellä 76.36.