AMK valintakoe kevät 2021
Hei !
Millä mielellä lähdette hakemaan korkeakoulupaikkaa kevään yhteishaussa ? Oletko jo aiemmin hakenut ja jäänyt ilman opiskelupaikkaa vai ihan ensikertalainen ? Miten ajattelit valmistautua vai menetkö vaan katsomaan millainen koe on ?
Kommentit (2485)
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä ensihoitajaksi unelmoiville. Jos ei suoraan onnaa hakekaa sairaanhoitajaksi. Valmistuttua voitte hakea sh-papereilla täydennysopintoihin valmistuen ensihoitajaksi, kätilöksi tai terveydenhoitajaksi. Lisäopinnot 1v- 1 1/2v monimuotona
Vanhaa tietoa. Ei muuten enää pääse. Sairaanhoitajan on haettava ensihoitajaksi saman yhteishaun kautta kuin ensikertalaisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö muuten paikkansa, että Lapin AMK avoimen väylälle ilmoittautuminen oli ja meni? Eli jos ei valintakokeissa lykästä, on turha haaveilla avoimestakaan.
"Syksyllä 2021 alkavat AMK-polkuopinnot on julkaistu verkkokaupassamme. Ilmoittautuminen avautuu 3.5.2021 klo 8.00"
Jännä juttu, kyllä pitää. Mitäköhän luovuttajia tuolla on tarkoitus saada opiskelijoiksi..
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö muuten paikkansa, että Lapin AMK avoimen väylälle ilmoittautuminen oli ja meni? Eli jos ei valintakokeissa lykästä, on turha haaveilla avoimestakaan.
Katsoitko nettisivuiltansa? Siellä oli ainakin joihinkin avoimen polkuopintoihin mahdollista hakea, samoin englanninkielisiin koulutuksiin pystyy hakemaan 20.6.2021 asti.
Sairaanhoitaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä ensihoitajaksi unelmoiville. Jos ei suoraan onnaa hakekaa sairaanhoitajaksi. Valmistuttua voitte hakea sh-papereilla täydennysopintoihin valmistuen ensihoitajaksi, kätilöksi tai terveydenhoitajaksi. Lisäopinnot 1v- 1 1/2v monimuotona
Vanhaa tietoa. Ei muuten enää pääse. Sairaanhoitajan on haettava ensihoitajaksi saman yhteishaun kautta kuin ensikertalaisetkin.
tai on 6kk - 1v lanssissa töissä ja maksaa 3000e hoitotason luvista. Löytyy toki noita täydennyskoulutuksia. olin ainaki itse katsovinani
Vierailija kirjoitti:
Haaga-heliasta tuli tulokset myyntityö tradenomi. Tällä hetkellä 110. varasija :D ja pisteitä oli se 34
Mistä näet nuo 34 pistettä?
Ooh OAMK valintakoe -palkit ilmestyneet! Joku kysy että poistuiko samalla todistus -palkit, niin mulla näkyy vielä nekin. Jännää! 🤩
Vierailija kirjoitti:
Ooh OAMK valintakoe -palkit ilmestyneet! Joku kysy että poistuiko samalla todistus -palkit, niin mulla näkyy vielä nekin. Jännää! 🤩
Mikshän mulla ei vieläkää näy enää ne todistusvalinta pisteet ? Ylimmässä näkyy mut muissa vaan että kesken
Turun amk sosionomi verkko-opinnot alimmat hyväksytyt pisteet 79.19.. 🙄 Omat pisteet 65.01 ja varasijalle 258. 😂 Turha haaveilla koulupaikasta tänäkään vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Turun amk sosionomi verkko-opinnot alimmat hyväksytyt pisteet 79.19.. 🙄 Omat pisteet 65.01 ja varasijalle 258. 😂 Turha haaveilla koulupaikasta tänäkään vuonna.
Mistä näet omat 65,01 pisteesi? Hain myös sosionomiksi
Nyt minullekin tuli tulokset Turkuun kirjasto- ja tietopalvelut tradenomin verkko-opintoihin. 6. varasija!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikshän mulla ei vieläkää näy enää ne todistusvalinta pisteet ? Ylimmässä näkyy mut muissa vaan että kesken
Voisko sulla olla et ei oo varasijat käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko nettisivuiltansa? Siellä oli ainakin joihinkin avoimen polkuopintoihin mahdollista hakea, samoin englanninkielisiin koulutuksiin pystyy hakemaan 20.6.2021 asti.
Silti, jos tulokset tuleekin vasta määräaikana, eipä paljoa lohduta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun amk kohdassa näkyy jo amk valintakoe palkki ja pisteet ilmestyivät siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ne näky😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ne näky😬
mulla hävis metropolian ja turku amk palkit. aikaisemmin olin varasijalla 176. ja 76.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun amk kohdassa näkyy jo amk valintakoe palkki ja pisteet ilmestyivät siihen.
Oliks se sulla ykkösvaihtoehto? Mulla kakkosena mut ei näy pisteitä viel 😬
En varmaa oo ainut joka makkaa sohvalla ja käy päivittää opintopolkua vartin välein hengitystä pidellen. Toinen mitä päivittelemään vielä useemmin on tää keskustelu. 😂
Ensihoitaja (AMK), monimuotototeutus, Kotka
76,36
Mitkä oli insinööreillä maksimipisteet kokeessa?