Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävää että pitää olla luurangonlaiha että kelpaisi miehille :(

Vierailija
13.12.2020 |

Itse olen 170cm,70kg. Mikään ei heilu eikä ole ylimääräistä, olen ihan kurvikas.

Itse tykkään itsestäni, näytän sopusuhtaiselta, kiva vyötärö ja lantiosuhde.

En kelpaa. Näytän varmaan norsulta nykyajan miesten silmissä.

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viikko sitten mietin tätä kun jouduin näkemään entisen ihastukseni tyttöystävänsä kanssa. Se nainen on todella laiha, pienirintainen, kauniit kasvot toki, mutta siis hyvin hoikka. Siinäpä se. Sillä hän sen "kisan" voitti. Minä olin kuulemma täydellinen mutta...

Ja ylipäätään ihan kaikilta miehiltä saan näin normaalipainoisena (bmi 22) kuulla olevani kiva kaveri (eli en seksuaalisesti haluttava). Ja onpa suoraankin sanottu että olen pullukka. En tiedä mitä tehdä kun kaipuu kumppaniin olisi kova mutta tarjolla on vain torjuntaa ja mielipahaa. Miten ihmiset löytävät kumppanin joka hyväksyy sellaisena kuin olet??

Vierailija
82/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi miehille toi paino on niin tärkeä asia jos muuten vain näyttää hyvältä!!

Eks ne vois mieluummin kuin numeroa katsoa ulkonäköä??

No, ihan irl miehiä ei kyllä kiinnosta naisen paino, vaan katsovat kokonaiskuvaa. Naiset tällaisista painoasioista vouhkaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus - 110 on ok paino sopusuhtaiselle naiselle.  

Vierailija
84/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri viikko sitten mietin tätä kun jouduin näkemään entisen ihastukseni tyttöystävänsä kanssa. Se nainen on todella laiha, pienirintainen, kauniit kasvot toki, mutta siis hyvin hoikka. Siinäpä se. Sillä hän sen "kisan" voitti. Minä olin kuulemma täydellinen mutta...

Ja ylipäätään ihan kaikilta miehiltä saan näin normaalipainoisena (bmi 22) kuulla olevani kiva kaveri (eli en seksuaalisesti haluttava). Ja onpa suoraankin sanottu että olen pullukka. En tiedä mitä tehdä kun kaipuu kumppaniin olisi kova mutta tarjolla on vain torjuntaa ja mielipahaa. Miten ihmiset löytävät kumppanin joka hyväksyy sellaisena kuin olet??

Minullakin on BMI 22 eikä KUKAAN ole ikinä kuvaillut minua pullukaksi ja aina on tullut kehuja vartalon eri osista ja kauneudesta. En nyt ymmärrä näitä juttuja.

Vierailija
85/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu. Kun olin hoikempi miehet kuolasi perään, nyt vuosia myöhemmin peräti 7 kg tullut, vatsaan enimmäkseen kertynyt, en kelpaa enää

On se kumma että miehet vaatii naisia olemaan hoikka eikä syömään juurikaan mitään, kun itse saattavat olla epäsiistejä, pyöreitä/lihavia

Vierailija
86/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattu. Kun olin hoikempi miehet kuolasi perään, nyt vuosia myöhemmin peräti 7 kg tullut, vatsaan enimmäkseen kertynyt, en kelpaa enää

On se kumma että miehet vaatii naisia olemaan hoikka eikä syömään juurikaan mitään, kun itse saattavat olla epäsiistejä, pyöreitä/lihavia

No, haluaisitko sinä lihavan ja epäsiistin miehen?

Vierailija
87/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mallinmitoissa ja en silti ole kelvannut parisuhteeseen, itsevarmuus ja positiivisuus vetänee enemmin puoleensa.

Vierailija
88/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolmekymppinen ja lähipiirissä on kaiken kokoisia ja näköisiä miehiä ja naisia päätyneet parisuhteeseen. Sinkkujakin on kaiken kokoisia ja näköisiä.

Vierailija
89/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sellaisilla räväköillä lihavilla on aina mies.

Miehiä viehättää.räväkkyys, kilot ei haittaa silloin.

Vierailija
90/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä keskustelua. Puolet miehistä on läskejä kuten puolet naisista.

Miksi tämä hoikkuus- keskustelu koskee vain naisia?

Vierailija
91/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ylipainoiset miehwt keskustelevat täällä, miten naisen tulee olla hoikka, jotta mies miellyttää.

Mitäs teillä on naiselle tarjota? Krpä

Vierailija
92/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka nainen. Ällöttää miehet, joilla on ylipainoa. Laihduttakaa ja lopettakaa se kaljan kittaaminen ja roskaruoan mässytys

Vierailija
93/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Meitä miehiä on pilvinpimein, jotka tykätään nimenomaan kurvikkaista naisista. Itse en ainakaan perusta luukasoista pätkääkään, vaan naisella pitää olla naiselliset muodot, eikä mikään pikkupojan tikkuvartalo.

Se on sitten taas kokonaan toinen asia mikset sinä "kelpaa" miehille. Jos asiaa ruvettaisiin tarkemmin tarkastelemaan, niin saattaisipa hyvinkin paljastua, että ehdokkaita olisi useitakin, vaan juuri ne eivät sinulle kelpaa.

Pääasiassahan se "kelpaaminen" kun on aina siitä omasta rimasta kiinni. Mitä korkeammalle sen nostat, sitä kovempaan sarjaan joudut. On siis päivänselvää, että jos rima on korkealla, niin oma tasosikin pitää olla korkealla, että kelpaat. Niissä sarjoissa ei mikään ok taso riitä mihinkään.

Sitten vielä se karu tosiasia, että meille miehille kasvot on kaikki kaikessa ja menee pääsääntöisesti kropan edelle. Eli kauniit kasvot antaa kropassa paljon anteeksi, mutta rumia kasvoja ei pelasta oikein mikään. Näin se vaan valitettavasti menee.

M34

Höpö höpö!

Mitä olen miesten keskusteluja kuunnellut sekä yl i lautaa lukenut, niin mieluummin hyvä kroppa ja rumat kasvot. Butterface on monelle ykkönen, pullukan sijaan. Ku ei saa timmi kroppa sta kaunista, niin otetaan timmi rumempi naamainen.

N35

Vierailija
94/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei edes ole baisen aloittama jetju. Ei kukaan nainen puhu itsetään noin, kuin ap.

Joka toisessa ketjussa miehet valittaa miten naisten tarvitsee vain ilmoittaa haluavansa miehen, niin vähintään 20 ilmoittautuu vaoaaehtoiseksi

Vierailija
95/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ainakin tykkää, kun painan nykyään vähän enemmän kuin ennen. Normaalipainoinen edelleen olen, mutta viitisen kiloa olen lihonut. Ja makujan miehillä on monia ja aika harva mies loppujen lopuksi on kovinkaan kranttu. Katsopa ympärillesi, näyttääkö siltä, että vain laihoilla naisilla on mies?

Vierailija
96/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama, mitä nainen painaa. Haluaisin, että nainen on lihaksikas, vahva, hyvällä itsetunnolla ja huumorilla varustettu. Netissä on mm. suomalainen nainen, joka on 179cm pitkä ja painaa 95kg. Mielettömän treenattu ja ei voisi haluttavampi olla.

Vierailija
97/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa juoksemasta niitten miesten perässä kuin epätoivoinen dille.

Vierailija
98/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustella voi mistä vaan, mutta totuus on ihan muuta, kun katsoo oikeasti ympärilleen. Harvassa on ne miehet ja naiset, jotka ovat oikeasti tikissä ja äärettömän hyväkroppaisia. Suurimmaksi osaksi on ihan tavallisia pulliaisia inhimillisine virheineen.

Vierailija
99/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tarkoittaa sitä että ei kelpaa sille promillen tuhannesosan tuhannesosalle miehiä, jotka itse kalpuuttaisi.

Näin ollen AP tuulesta temmattu väite on vesitetty.

Vierailija
100/190 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

avainsanat: vuosia myöhemmin

Kenen pitäisi kuolata perääsi? Ukkomiesten vai? Olisit valkannut aikoinana joku kuolaajan niin ei tarvitsis itkeä täällä siitä, ettei miehet enää häiriköi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän