Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko koskaan lahjoittanut hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
13.12.2020 |

Niin yllä kysymys. Ite oon kerran spr:lle ja kerran joulukeräykseen. Nyt en enää koska oon käytännössä tuloton.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useita kertoja. Pidän mm. joulupuukampanjasta, jossa kerätään lapsille lahjoja.

Vierailija
2/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki Liikanen kiittää

Kiitos rahoista, thanks paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon, sekä työllä, tavarana, leipomalla, käsitöillä että rahana. Olen tarkka kohteesta ja usein lahjoitus menee suoraan tarvitsijalle, ei välikäden kautta.

Vierailija
4/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan joka kuukausi 15€.

Vierailija
5/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Lapselle yritän esimerkin kautta näyttää, että meillä on velvollisuus auttaa ihmisiä, joilla ei ole asiat niin hyvin kuin meillä. Olemme kuukausilahjoittajia spr:lle ja pelastakaa lapset ry:lle ja yksittäisiin keräyksiin osallistun satunnaisesti. Viimeksi nenäpäivän yhteydessä keskustelimme 8-vuotiaan kanssa, kuinka paljon tekstarilla lahjoitamme.

Ja ei, emme ole mitenkään rikkaita, mutta kyllä sen muutaman kympin kuussa pystyy irrottamaan hyvään tarkoitukseen. Mieluummin siihen, kuin jotain tarpeetonta tavaraa.

Vierailija
6/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti joka kuukausi palkasta menee osa kolmelle eri järjestölle, lisäksi teen satunnaisia lahjoituksia muille tahoille.

Vierailija
7/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jatkuvasti. Olen Planin ja Pelastakaa lapset ry:n kuukausilahjoittaja.

Lisäksi vein juuri 2 kassia hyviä vaatteita ja kenkiä FIDALLE.

Vierailija
8/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR:lle ja Unicefille lahjoitan kohtalaisen säännöllisesti, eläintensuojeluun myös muutaman kerran vuodessa. Ja olen hyvin pienituloinen opiskelija.

Vierailija
9/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo 20 vuotta kuukausilahjoittaja. Plan, unicef, kirkon ulkomaanapu.

Vierailija
10/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Nykyään en enää anna penniäkään järjestöille vaan suoraan apua tarvitseville.

Vierailija
11/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausittain lahjoitan muutamaan eri avustusjärjestöön. Satunnaisia muita keräyksiä vuoden varrella.

... Mutta en koskaan tue rikollisjärjestö Greenpeacea. Se miten he hoitavat asiaansa ei tunnu minusta oikealta.

Vierailija
12/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUAlle projekteihin joissa on ystäviäni työssä.

Ja nyt joulun alla aina Pelastusarmeijan pata keräys. Niihin luotan ja apu menee kotimaan tarvitseville

Vierailija
13/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupuu-keräykseen laitoin henk.koht. lahjoituksen tänä vuonna, ja yritykseltä pienen summan Pelastakaa lapset ry:lle. Tuntui tärkeältä laittaa, kun oman perheen tai yrityksen tuloihin korona ei ole vaikuttanut.

Vierailija
14/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausittain menee pieni summa Sos Lapsikylälle ja Kirkon ulkomaanavulle. Nyt jouluna kaksi 50€ lahjaa joulupuukeräykseen teini-ikäisille ja kolmas viisikymppinen Hyvä joulumieli-keräykseen.

Vierailija
15/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni aikana tuhansia euroja ja olen vasta kolmekymppinen ja hiljattain opintoni lopettanut. Ensi vuonna jos ei tule lomautusta niin lahjoitan noin 100€/kk ja siitä sitten kasvatan summaa vuosittain jos töissä vaan pysyn.

Vierailija
16/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojille lahjoitan säännöllisesti.

Vierailija
17/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lahjoita kerääjille. Euron annat niin kymmenen senttiä menee perille, työntekijät vie loput ja toiminnan kustannukset. Rahaa kerätään jatkuvasti mutta ei niillä saada juuri tuloksia.

Vierailija
18/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kk 35e, lisäksi myyjäisistä ostan matalalla kynnyksellä. Tuen eläimiin liittyviä, välillä myös luontoon.

Niin ja aikaa lahjoitan kahdelle järjestölle.

Vierailija
19/46 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vähän koska olen niin surkea rahan käyttäjä :/ Kädestä suuhun.

Vierailija
20/46 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastakaa lapset ry on kylmäverinen huijarijärjestö kavalluksia väärennettyjä lausuntoja viranomaisille laittomien huostisten järjestelyitä ym. Älkää antako rahojanne tälläisille huijareille. Lisätietoja

https://pelastakaalapset.blogspot.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi