Ikävää että pitää olla luurangonlaiha että kelpaisi miehille :(
Itse olen 170cm,70kg. Mikään ei heilu eikä ole ylimääräistä, olen ihan kurvikas.
Itse tykkään itsestäni, näytän sopusuhtaiselta, kiva vyötärö ja lantiosuhde.
En kelpaa. Näytän varmaan norsulta nykyajan miesten silmissä.
Kommentit (190)
Painosi mahtuu nipin napin normaalin painoindeksin sisään, joten vika on jossain muussa. Eikä sillä, etteikö hoikkuus monen miehen silmää miellyttäisi.
No eihän tarvi olla mikään luuranko. Olen ollut alipainoinen, normipainoinen sekä ylipainoinen. Kaikissa painoissa löytyi miehiä vaikka kuinka. Nyt olen normipainoinen ja juuri jouduin antamaan pakit yhdelle yli-innokkaalle kun olen suhteessa.
Miehissäkin on eroja ja kaikille löytyy ihailijansa. Turha ulkoistaa omaa yksin oloa johonkin painoon. Kyllä kyse on muusta.
Eino Makunen kirjoitti:
Painosi mahtuu nipin napin normaalin painoindeksin sisään, joten vika on jossain muussa. Eikä sillä, etteikö hoikkuus monen miehen silmää miellyttäisi.
Mikä mun painossa on vikana?! Urheilen vielä usein. Miksi ei terve, alasti hyvänäköinen nainen kelpaa??? Mulla ei ole selluliittiakaa.
Mikä siinä hoikkuudessa on niin upeeta?
Miten se ilmenee "ettet kelpaa" ?
Höpsistä. On ihan huuhaata että miehet ( fiksut, normaali) pitäisivät luisevista naisista. Jouduin korkean kolesterolin takia ottamaan tiukemman otteen ruokailuun ja aloin juoksemaan. No kilot karisivat kuuteenkymppiin, mutta mies kaipaa pehmeyttä.
Eikö ne nykyään tykkää että nainen on thiccc. Riippuu tietenkin ruumiinrakenteesta, jos on leveä lantio ja isot rinnat, näyttää naisellisem kurvikkaalta. Kapealanteinen ja pienirintainen taas näyttää tasapaksulta pötkylältä.
Ei se painosta johdu. Olet luultavasti vain jotenkin mielenkiinnoton tapetti. Lihavilla räyhänaisilla on aina mies.
Minä en ole löytänyt miestä millään painolla 40 ja 75 välillä.
Olen 168cm ja jos painaisin edes 65kg, niin olisin kyllä aika norsu..
Luurangon laihat naiset ovat turn-off. Naisen sopiva BMI on 22-25.
Arvaa mitä, kenelläkään ei ole velvollisuutta haluta juuri sinua. Jos et kelpaa kenellekään, niin se on vain ja ainoastaan sinun murheesi. Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Olen 168cm ja jos painaisin edes 65kg, niin olisin kyllä aika norsu..
Riippuu onko lihaksia vai ei.
Miksi puhutaan heti lihavuudesta?? Ap ei ole lihava. Missä lukutaito? Hän kirjoitti ettei ole ylimääräistä heilumassa.
Lopeta. Olet täydellinen. Muutaman kilon voisit ottaa lisääkin :)
M
Vierailija kirjoitti:
Ei se painosta johdu. Olet luultavasti vain jotenkin mielenkiinnoton tapetti. Lihavilla räyhänaisilla on aina mies.
On kyllä totta. Kai niissä jokin miehiä sitten viehättää.
Teen hyvää läskisoosia.
terv. räyhänainen ja lihava
Tuskin se on kaikissa länsimaissa noin.