Ikävää että pitää olla luurangonlaiha että kelpaisi miehille :(
Itse olen 170cm,70kg. Mikään ei heilu eikä ole ylimääräistä, olen ihan kurvikas.
Itse tykkään itsestäni, näytän sopusuhtaiselta, kiva vyötärö ja lantiosuhde.
En kelpaa. Näytän varmaan norsulta nykyajan miesten silmissä.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaismiehistä 75 prosenttia on ylipainoisia. Kolme neljästä miehestä on lihava.
tarkuutta termeihin, ylipaino kyllä, lihavuus meni sulla pieleen.
Naisissa on muuten enemmän lihavia ja kunnolla, painoindeksi on nimittäin keskimäärin sama vaikka miehissä onkin hieman enemmän ylipainoisia.
Ja molemmissa on 50% keskivartalosta lihavia, joten turha selittää itselleen että se menee reisiin ja perseeseen.
Hohhoi. Joidenkin kyselytutkimusten mukaan miehistä enemmistö suosii jotain BMI 21-23, mikä on hyvinkin normaali paino, eikä luurangon laiha. Osalla voi mennä sitten mieltymykset tuosta suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta väitteesi ei pidä paikkaansa. Olen hoikka, ja mulla on pienet rinnat. Monelle miehelle pienet rinnat ovat täysi turn of. Eli vaikka kasvot ovat kauniit ja olet hoikka, niin jos tissit ovat kokoa A, niin eipä kiinnosta. Jos laitan push up -liivit, niin silloin on vientiä. Onneksi oma mies tykkää enemmän pepusta kuin tisseistä.
Totta puhut, ei kukaan normaali mies halua pikkutissisiä naisia, eihän niissä ole mitään puristeltavaakaan, sama kuin mies puristelisi omia rintoja.
Tästä on aivan turha tehdä mitään sukupuolikysymystä. Yhtä lailla naiset etsii sitä sopusuhtaista sporttimiestä. Olin vuosia 181cm/123kg ja onhan siinä massaa. Mutta en mä mikään plussapallo ollut. Huomiota naisilta ei herunut. Kiva tyyppi olin kuulemma, mutta ”en etsi nyt parisuhdetta” oli vakiovastaus. Aloitin terveemmän elämän ja jokapäiväisen liikunnan. Nyt 181cm/78kg ja huomiota naisilta tulee aika täysin eri lailla. Mulle aikoinaan pakit antanut nainen, jonka kanssa ollaan ystäviä nykyään, totesi näin ”sä olet nykyisin jotenkin niin miehekäs ja toi sun käyttämä tuoksu on joku viettelysten huume”. Ja sen jälkeen suuteli mua. Niinpä niin... sama tuoksu mitä käytin ollessani isompi.
Tämä pätee miehiin ja naisiin: koko on monesti se ratkaiseva tekijä. Parisuhteen saat isonakin, mutta valinnanvaraa on huomattavasti enemmän kun on timmissä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 168cm ja jos painaisin edes 65kg, niin olisin kyllä aika norsu..
Riippuu ihan ruumiinrakenteesta. Itse näytin ihan normaalipainoiselta 72 kiloisena ja olen 166cm. Mutta oon tiimalasi... ikinä ei oo menny ns. vaarallinen vyötärömitta täyteen, vaikka oon painanut yli 80kg. Nykyisin painan n. 62kg ja kaikki kyselee jatkuvasti oonko kunnossa kun on niin kapeat kasvot.
Ikinä ei ihmisille kelpaa, oli minkä kokoinen tahansa. Aina on jonkun mielestä jotain hienosääntöä vailla...
166 cm mittaisen ja 80 kg painavan ihmisen painoindeksi on merkittävän ylipainoinen. Itselleen voi tietty loruilla vaikka mitä jotta itsetunto ei kärsi. Minäkin tein niin aikani ja sitten laihdutin.
31
Etkö lukenut viestiä loppuun? Painan nykyisin 62kg.
166cm en ollut "merkittävän ylipainoinen" painoindeksiltäni yli 80 kiloisena, mulla ei ole mennyt painoideksi kolmeenkymmeneen koskaan.
Puhuin sitäpaitsi siitä kun painoin 72 kiloa... silloin kukaan ei edes uskonut että painoin niin paljon. Toisaalta en kyllä itsekään uskonut kaverini (omenavartalo) painavan alle 70 kiloa, kum hän asiasta kertoi.
Ihmisistä nyt ei vaan voi päätellä kaikkea ulkonäön perusteella. Toisilla naisilla on jo leveämmät hartiatkin kuin toisilla, toisilla leveämpi lantio jne. Silloin se massakin asettuu ihan eri tavalla, varsinkin jos pituudessa tai lihaksikkuudessa on eroa. Itse en ollut edes lihaksikas. Enkä ole nytkään.
Vaikka olis itse omena, ei se tarkoita että muutkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta väitteesi ei pidä paikkaansa. Olen hoikka, ja mulla on pienet rinnat. Monelle miehelle pienet rinnat ovat täysi turn of. Eli vaikka kasvot ovat kauniit ja olet hoikka, niin jos tissit ovat kokoa A, niin eipä kiinnosta. Jos laitan push up -liivit, niin silloin on vientiä. Onneksi oma mies tykkää enemmän pepusta kuin tisseistä.
Totta puhut, ei kukaan normaali mies halua pikkutissisiä naisia, eihän niissä ole mitään puristeltavaakaan, sama kuin mies puristelisi omia rintoja.
Mulla on kyllä ihan normaali mies. Ja itseasiassa minä olen erittäin tyytyväinen pieniin A kupin rintoihini. Nimittäin lasten imetyksessä ne ovat toimineet paremmin kuin voisi toivoa. Vauvat ovat saaneet niistä hyvin otteen ja maitoa on tullut aina tosi hyvin. Eli siinä tehtävässä mitä varten rinnat minulla ovat, ovat ne hoitaneet tehtävänsä 10+ arvoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan ruumiinrakenteesta. Itse näytin ihan normaalipainoiselta 72 kiloisena ja olen 166cm. Mutta oon tiimalasi... ikinä ei oo menny ns. vaarallinen vyötärömitta täyteen, vaikka oon painanut yli 80kg. Nykyisin painan n. 62kg ja kaikki kyselee jatkuvasti oonko kunnossa kun on niin kapeat kasvot.
Ikinä ei ihmisille kelpaa, oli minkä kokoinen tahansa. Aina on jonkun mielestä jotain hienosääntöä vailla...
166 cm mittaisen ja 80 kg painavan ihmisen painoindeksi on merkittävän ylipainoinen. Itselleen voi tietty loruilla vaikka mitä jotta itsetunto ei kärsi. Minäkin tein niin aikani ja sitten laihdutin.
31
Juu ei ole, kun siis nimenomaan painoindeksistä puhutaan, vaan on lievän lihavuuden puolella. Toki matkaa merkittävään ylipainoon ei ole kuin muutama kilo, mutta siis faktisesti ollaan vielä lievän ylipainon puolella: https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=pgt0…
Sitten taas jos harrastaa punttisalihommia, niin tuolla painoindeksillä ei ole hevonkukun virkaa, koska lihaksikkaalla ihmisellä painoindeksit paukkuu lihavuuden puolelle alta aikamomentin, vaikka rasvaprosentti olisi kuinka alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31
Etkö lukenut viestiä loppuun? Painan nykyisin 62kg.
166cm en ollut "merkittävän ylipainoinen" painoindeksiltäni yli 80 kiloisena, mulla ei ole mennyt painoideksi kolmeenkymmeneen koskaan.
Puhuin sitäpaitsi siitä kun painoin 72 kiloa... silloin kukaan ei edes uskonut että painoin niin paljon. Toisaalta en kyllä itsekään uskonut kaverini (omenavartalo) painavan alle 70 kiloa, kum hän asiasta kertoi.
Ihmisistä nyt ei vaan voi päätellä kaikkea ulkonäön perusteella. Toisilla naisilla on jo leveämmät hartiatkin kuin toisilla, toisilla leveämpi lantio jne. Silloin se massakin asettuu ihan eri tavalla, varsinkin jos pituudessa tai lihaksikkuudessa on eroa. Itse en ollut edes lihaksikas. Enkä ole nytkään.
Vaikka olis itse omena, ei se tarkoita että muutkin on.
Juu, tarkoitin tuota kohtaa jossa sanoit ettet ollut lihava kun painoit yli 80 kg. Olit sinä. Painoindeksi ei vaihdu oman mielen mukaan, se noudattaa lukuja.
/31
AP puhuu ihan pehmoisia, tuollainen on monen miehen mielestä naisen ihannevartalo.
Mä en ymmärrä miksi miehille toi paino on niin tärkeä asia jos muuten vain näyttää hyvältä!!
Eks ne vois mieluummin kuin numeroa katsoa ulkonäköä??
Aika harva kuitenkin seurustelee pelkän vartalon kanssa, kyllä muilla asioilla on enemmän merkitystä jollei pelkkää seksisuhdetta kaipaa.
Nyt miesten pitäisi olla yksinkertaisia idio otteja jotka haluavat AP:ta kuin h ullu puuroa ainoastaan tämän pituuden ja painon perusteella?
Hmmmm....
-m
Eipä ole edes tullut mieleen mittailla. Avovaimoni on kyllä hyvin hoikka. Mutta on semmoinen ruuminrakenteeltaan.
En tunne/tiedä yhtään ylipainoista sinkkunaista. Itse ikisinkku 165 cm, 50 kg.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on aivan turha tehdä mitään sukupuolikysymystä. Yhtä lailla naiset etsii sitä sopusuhtaista sporttimiestä. Olin vuosia 181cm/123kg ja onhan siinä massaa. Mutta en mä mikään plussapallo ollut. Huomiota naisilta ei herunut. Kiva tyyppi olin kuulemma, mutta ”en etsi nyt parisuhdetta” oli vakiovastaus. Aloitin terveemmän elämän ja jokapäiväisen liikunnan. Nyt 181cm/78kg ja huomiota naisilta tulee aika täysin eri lailla. Mulle aikoinaan pakit antanut nainen, jonka kanssa ollaan ystäviä nykyään, totesi näin ”sä olet nykyisin jotenkin niin miehekäs ja toi sun käyttämä tuoksu on joku viettelysten huume”. Ja sen jälkeen suuteli mua. Niinpä niin... sama tuoksu mitä käytin ollessani isompi.
Tämä pätee miehiin ja naisiin: koko on monesti se ratkaiseva tekijä. Parisuhteen saat isonakin, mutta valinnanvaraa on huomattavasti enemmän kun on timmissä kunnossa.
Ihan yhtä huonosti irtosi römpsää 75 tai 85kg painoisena.
T. M181cm
Mä olen pari kiloa kevyempi mutta monta senttiä lyhempi kuin ap. Olen parisuhteessa ja viimeksi eilen mies kehui vartaloani. Jotkut tykkäävät, kun on pehmeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ainoastaan missimitoissa olevat menee kaupaksi. Pitää olla Ivankan näköinen.
Ivanka Trump on hyvinkin 170/70.
En ole koskaan huomannut, että monikossa miehet haluaisivat luurangonlaihan naisen. Toki varmasti heitäkin on, kuin myös reilusti ylipainoisia haluavia. Kyllä minun näkemykseni on, että terve ja normaalikroppainen nainen kelpaa suurimmalle osalle miehistä.
31